2022-10-01, 03:05
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Inte en spänn åt Admin! Jag surfar med adblockern på.
Tuffing!
Citera
2022-10-01, 03:07
Medlem
Gnomegirls avatar
Skoätare
Citera
2022-10-01, 04:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ditt SVIN!
Grattis! Jobbar själv just som f-n på det.

MVH/Gnomegirl.

Har kört minst 15 rundor varje dag sedan brewfest kom ut. Sett 4 getter och två kodos. Två i partyt passade på kodon då de spelade på sina Alts

Snart dags att farma halloween mountet också!

Hoppas du får ditt mount gnome, lycka till!
Citera
2022-10-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Det var i tbc som det var svårt och krävde CC, och i wotlk är det nästan tvärtom.
Mycket möjligt, kunde först tro att blizzard gjort det enklare, men kom sedan på att classic vanilla också var en walk in the park kontra förr i tiden när någon med två epics var sedd som en gud så har nog mer och göra med att folk helt enkelt är bättre dessa dagar, bättre datorer och uppkoppling, addons, fler tryhards osv.
Citera
2022-10-05, 16:43
Medlem
Elden1s avatar
Snart dags för Naxxramas!
Citera
2022-10-07, 03:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Så precis gjort naxx. Fitt prästen vinner varje loot, sämst dps, läser inte chatt, kan inte taktiker och dött på nästan varje boss. Känns så extremt kul, not.
Citera
2022-10-07, 11:58
Medlem
johanponkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Så precis gjort naxx. Fitt prästen vinner varje loot, sämst dps, läser inte chatt, kan inte taktiker och dött på nästan varje boss. Känns så extremt kul, not.

Kan du åtminstone nämna server.
PS Priest DPS??
Citera
2022-10-07, 12:02
Medlem
R5As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Mycket möjligt, kunde först tro att blizzard gjort det enklare, men kom sedan på att classic vanilla också var en walk in the park kontra förr i tiden när någon med två epics var sedd som en gud så har nog mer och göra med att folk helt enkelt är bättre dessa dagar, bättre datorer och uppkoppling, addons, fler tryhards osv.

Och trots att classic kom i nerfed state med buffad gear och catch up mechanics så hade flesta casual guilder de svårt i bwl och aq på min server.
Citera
2022-10-07, 12:18
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanponken
Kan du åtminstone nämna server.
PS Priest DPS??

Thekal, hört om shadow präst?
Citera
2022-10-07, 12:54
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Känner igen det där. Spelar själv på Gehennas, logga in direkt när jag kom hem igår efter jobb vid 17:30.

14500 förre mig, kom in vid 22:30. Har fan inte blivit 71 än 😮‍💨

Och nej jag kommer inte bytta server, finns en tid när hypen är över och servrarna blir mindre populära. Då vet jag att Gehennas fortfarande är populär. Har inga problem att vänta 30min att komma in. Men 6 tim är bara löjligt.
Gehennas är ju dock en värdelös server att spela på, 99% horde.
Vad är poängen med att spela på en PVP server som är så obalanserad? Kan likaväl flytta karaktären till en balanserad PVE server istället.
Citera
2022-10-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Gehennas är ju dock en värdelös server att spela på, 99% horde.
Vad är poängen med att spela på en PVP server som är så obalanserad? Kan likaväl flytta karaktären till en balanserad PVE server istället.

Gissar på att han inte bryr sig om just att de är PvPserver, utan att han vill vara på en populerad server, då är de ju gehennas som gäller mer eller mindre om man är horde.
Citera
2022-10-09, 01:36
Medlem
glorups avatar
Idag ( läs igår ) så öppnades PTR till Everlook Project. Det är en privat vanilla wow server som jag hoppas kommer bli mycket bra att spela på. Devs har gjort ett riktigt bra jobb i flera månader och release väntas i november.

Hemsida: https://everlook.org/

Discord: https://discord.com/invite/ShArNuZuFQ

Just nu är det äver 23 000 medlemmar i discordgruppen som växer för varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in