2017-11-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylover
I samma område som han som hittade knark och som media skrev om öppet.
Kände ju sig hotad.

Kan det vara samma person som nu fått smaka på bly.

Eller är det en uppgörelse med han som sägs vara ansvarig för skjutningen på Rörstorpsskolan.
Nino kallad. Ska väl heta Burim något.

Var det förresten samma Nino som var inblandad i skjutningen utanför sjukhuset i början på året?

Nino var inte ansvarig för rörstorp och de skjöt inte heller någon vid sjukhuset utan knivhögg den personen.
Citera
2017-11-21, 16:39
Medlem
Jag bor i området och dom individer som rör sig där detta utspelade sig står helt öppet och dealar. Så att detta händer förvånar mig inte det minsta.

Nu vet jag inte om det är han som hittade gömman som är skjuten men skulle inte förvåna mig .

Snuten har haft span i området tidigare, kanske fick dom lite panik nu. Vad vet jag..
Senast redigerad av Ayinn 2017-11-21 kl. 16:52.
Citera
2017-11-22, 22:58
Medlem
Mannen som blev skjuten ska vara från Asien, och är helt okänd för polisen sedan tidigare. Han skulle ner till en lägenhetsfest och be ungdomarna dämpa ner sig för att hans dotter låg och sov.. och blev då skjuten.. Vart är världen påväg seriöst!
Senast redigerad av 2PACS-DAUGHTER 2017-11-22 kl. 23:04.
Citera
2017-11-23, 18:58
Medlem
Ja, att kriminella gör upp är ju ingen överraskning och egentligen berör det mig inte så mycket. Men när även vanligt folk börjar fastna i skottlinjen då har det gått ett steg för långt. Respekten mot auktoritet har verkligen börjat spricka om de är beredda att agera på det viset.
Citera
2017-11-24, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
X-team som tar mark från albanerna eller vice versa ?. Alternativt hämnd för skjutningen i somras?.
finns en källa som säger att Kim Carlsson vart anhållen dem senaste dagarna för mordförsöket på denne oskyldige kinesen
Citera
2017-11-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosna-88
finns en källa som säger att Kim Carlsson vart anhållen dem senaste dagarna för mordförsöket på denne oskyldige kinesen

Var det inte den personen du nämner som blev nedhuggen vid sjukhuset? Florerar så mycket rykten, riktig soppa!
Citera
2017-11-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Var det inte den personen du nämner som blev nedhuggen vid sjukhuset? Florerar så mycket rykten, riktig soppa!
Ja precis
Citera
2017-11-24, 21:55
Medlem
Citat:
Var inte han, men nära vän till honom.
Citera
2017-11-24, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltlringet
Var inte han, men nära vän till honom.
Vilka är det som är i fejd med vilka ?
Citera
2017-11-25, 03:23
Medlem
Citat:
Vilka är det som är i fejd med vilka ?
Som jag förstått denna skjutning var det en oskyldig familjefar som började tjafsa med dom efter hans fru bett dom sticka från källaren då de satt och vässnades och sedan gick ner för att be dom dra därifrån. Vad som sades för att det skulle gå såhär långt är väl fortfarande ett mysterium. Misshandel vore väl det mest logiska mot en vanliga människa som lägger sig i saker man inte har att göra med.
Citera
2017-11-26, 14:26
Medlem
Burim är inte rätt namn på skytten vid den tidigare skottlossningen på rörstorp
Citera
2017-11-26, 19:16
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Har ändrat datumet i rubriken.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera