Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-18, 23:21
  #1
Avstängd
Ja som titeln lyder, ni som är bi och har haft sex med både killar och tjejer, vad föredrar ni och varför?

Jag har haft svårt för att bestämma men får säga att det är killar då jag bara haft sex med killar under 19-20 och jag föredrar yngre för det är så mycket mer, ja, mer helt enkelt. För mig finns där en belöningsaspekt också: träffar man en kille som är cirka 16-18 och har sex med honom så har man åstadkommit något bra mycket svårare än om man gjort detsamma med en tjej då ett sextonårigt anus är mycket svårare att penetrera än en vagina. Jag tycker så klart om sex med min fru också men ja

Vad säger ni andra? Vad föredrar ni?
Citera
2017-11-18, 23:38
  #2
Medlem
Hur gammal är du? Hur har du fått tonårspojkar att ligga med dej?
Citera
2017-11-18, 23:39
  #3
Medlem
Sqrbankens avatar
Knappast ett urval som täcker en vetenskaplig studie, men de två bi (kvinnor) jag lärt känna verkar när allt kommer omkring föredra män. Vill jag vara riktigt cynisk verkar de mest varit pop-bisexuella då det i dessa dagar är rätt inne att vara sexuell allätare. Nåväl.
Citera
2017-11-18, 23:47
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Hur gammal är du? Hur har du fått tonårspojkar att ligga med dej?

Är 45 plus, de har alla varit i Asien än så länge, så kallade sommarpojkar, det är ju lite svårare i Sverige
Citera
2017-11-19, 01:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Detta är off topic men pedofili är sex med prepubertala barn och det har jag aldrig haft, jag har själv barn och skulle aldrig göra nåt sånt

Jo fast att vara 45+ och vilja ligga med 16 åriga pojkar är ju väldigt nära. Nånting hos dig gör ju att du attraheras av pojkar som ännu inte är myndiga därav barn i mina ögon.
Men i lagens mening är du safe Tyvär. Själv ser jag allt under 18 som barn och skulle faktiskt aldrig röra en tjej under 18.

Att du själv har barn får ju en annan att må illa! Om du nu själv tycker att du är en hyvens farsa som har alla rätt så berätta för din fru och dina barn vilket jävla äckel du är. Få se om dom tycker lika mycket om dig efter det.
Citera
2017-11-19, 01:17
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Jo fast att vara 45+ och vilja ligga med 16 åriga pojkar är ju väldigt nära. Nånting hos dig gör ju att du attraheras av pojkar som ännu inte är myndiga därav barn i mina ögon.
Men i lagens mening är du safe Tyvär. Själv ser jag allt under 18 som barn och skulle faktiskt aldrig röra en tjej under 18.

Att du själv har barn får ju en annan att må illa! Om du nu själv tycker att du är en hyvens farsa som har alla rätt så berätta för din fru och dina barn vilket jävla äckel du är. Få se om dom tycker lika mycket om dig efter det.

Min fru och jag har ett öppet äktenskap och det har vi gemensamt kommit fram till så där har du inget att hitta och varför skulle jag berätta för mina barn, tycker du jag ska berätta även när jag har sex med myndiga? Löjligt

Om det får dig att må bättre så kan jag säga att jag aldrig lyckats ragga upp en tonårspojke i Sverige
Citera
2017-11-19, 01:19
  #7
Avstängd
Halloween2s avatar
Skulle du tycka det var lika ok om dina barn när de är 16år blir knullade i röven av en man som närmar sig 50?
Citera
2017-11-19, 01:34
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Skulle du tycka det var lika ok om dina barn när de är 16år blir knullade i röven av en man som närmar sig 50?

Ja det beror ju på vilken femtioåring det är, inte vilken som helst nej men det gäller även pojkvänner och flickvänner i deras ålder, jag hade inte varit ok med att min dotter träffar en femtonårig kriminell heller
Citera
2017-11-19, 03:05
  #9
Medlem
mbrodins avatar
Kille, 32 år, egen företagare, bor i södra delarna av Sverige.

Jag är riktigt bi, ej "förvirrad" som andra påstår. Alltid känt dragning åt båda hållen, men 60 % homo/40 % hetero. Tycker verkligen om människor för dennes personlighet.

När det lutar mot vänskapskrets gillar jag både tjejer och killar och romantisk/sexuellt är det mer åt killar, men kan även bli kär väldigt lätt i en tjej.

Vi bi-folk har mer att välja mellan, än vad en helt hetero eller en helt homo har, och det känns ibland som en matbuffé, att välja och vraka samtidigt som allt fler vågar komma ut ur garderoben.

Personen som man dejtar måste alltid vara minst 17-18 år, känns omoraliskt fel annars och helst under 48 år gammal, kan träffa äldre men det är beroende på om människan ser yngre ut eller har en trevlig personlighet och då gäller det både kille som tjej.

__________________
Senast redigerad av mbrodin 2017-11-19 kl. 03:30.
Citera
2017-11-19, 03:11
  #10
Medlem
De som kallar sig bi föredrar det motsatta könet. Föredrar man samma kön så kallar man sig homo.
Citera
2017-11-19, 03:19
  #11
Medlem
mbrodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
De som kallar sig bi föredrar det motsatta könet. Föredrar man samma kön så kallar man sig homo.
Inte sant, betydelsen av bi är att man kan bli kär i både könen, vissa föredrar det ena framför det andra, behöver dock inte alls vara så utan man kan tycka om killar och tjejer lika mycket.

Det finns killar som är bi, men tycker mer om tjejer än killar men kan bli intresserad av en kille för det eller bli ihop med en kille utan att behöva bli kallad "helt homo" då han har ett visst intresse för det motsatta könet.
Citera
2017-11-19, 03:20
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mbrodin
Kille, 32 år, egen företagare, bor i södra delarna av Sverige.

Jag är riktigt bi, ej "förvirrad" som andra påstår. Alltid känt dragning åt båda hållen, men 60 % homo/40 % hetero. Tycker verkligen om människor för dennes personlighet.

När det lutar mot vänskapskrets gillar jag både tjejer och killar och romantisk/sexuellt är det mer åt killar, men kan även bli kär väldigt lätt i en tjej.

Vi bi-folk har mer att välja mellan, än vad en helt hetero eller en helt homo har, och det känns ibland som en matbuffé, att välja och vraka samtidigt som allt fler vågar komma ut ur garderoben.

Personen som man dejtar måste alltid vara minst 18 år, känns omoraliskt fel annars och max 42 år gammal, annars känns det äckligt och då gäller det både kille som tjej.


Håller med om att vi har mycket mer att välja mellan men du har fel angående åldern, menar du att du kan ligga med någon som är 55 men inte 56? Ålder är bara en siffra, om en person är tillräckligt mogen för sex så är hen det oavsett hur gammal hen är förutsatt att det inte är ett prepubertalt barn, dessa bör man aldrig ha sex med men jag ser inget fel i att jag har sex med någon som är 16-18

Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
De som kallar sig bi föredrar det motsatta könet. Föredrar man samma kön så kallar man sig homo.

Riktigt så är det ju inte, om man gillar det egna könet till 51% och det motsatta könet till 49% så är man väl ändå bi, man är ju inte homo som gillar 100% killar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback