2006-01-16, 16:23
Medlem
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8751758224
Citera
2006-01-16, 21:26
Bannlyst
Haha, tack for lanken, den skall genast skickas till min Geordie polare...

Sir Bobby, var ar Du, kom tillbaks...
Citera
2006-01-16, 23:50
Medlem
Scrambles avatar
Eftersom denna tråd inte skapades i humorforumet så anser jag nog att det finns gott om saker att säga om detta.

Har därför raderat ett gäng oneliners i tråden. Den får ett försök till, funkar det inte så skickar jag den till humor.

Newcastle, Souness...osv. Bör han få sparken? Finns massor att prata om som är fotbollsrelaterat, bättre kan ni.

//Mod
Citera
2006-01-17, 00:09
Medlem
Madchilds avatar
För att citera mig själv från 'inför-PL tråden'
"Newcastle, med ett praktarsle till manager, floppar."

Finns väl ingen anledning att revidera den åsikten. Nu vill han ha oduglingen Anelka för att lösa krisen.. Somliga lär sig aldrig..
Citera
2006-01-17, 00:57
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
För att citera mig själv från 'inför-PL tråden'
"Newcastle, med ett praktarsle till manager, floppar."

Finns väl ingen anledning att revidera den åsikten. Nu vill han ha oduglingen Anelka för att lösa krisen.. Somliga lär sig aldrig..

Jag tror nog att han kan lyckas anledningen till att Anelka vill flytta är enligt vissa siter att han vill slippa fågelinfluensan :P.
Citera
2006-01-17, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag tror nog att han kan lyckas anledningen till att Anelka vill flytta är enligt vissa siter att han vill slippa fågelinfluensan :P.

Har folk inte alltid sagt sa om Anelka nar han byter klubb (?) - "jomen han kan nog bli lyckad dar ihop med sa och si..."...

Kommer han till Magpies, sa gissa vem som skall fa skit, jo just det, den dar jakeln fran Newcastle som sa vanligtvis ar sa stor i mun (med all ratt)...
Citera
2006-01-17, 01:05
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Har folk inte alltid sagt sa om Anelka nar han byter klubb (?) - "jomen han kan nog bli lyckad dar ihop med sa och si..."...

Kommer han till Magpies, sa gissa vem som skall fa skit, jo just det, den dar jakeln fran Newcastle som sa vanligtvis ar sa stor i mun (med all ratt)...

Oj, nu såg jag att mitt inlägg blev missvisande.. jag menade att Graeme kan lyckas få Nicolas till Newcastle. Men vafan, dom har ju Owen, onödigt att köpa honom.
Citera
2006-01-17, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Oj, nu såg jag att mitt inlägg blev missvisande.. jag menade att Graeme kan lyckas få Nicolas till Newcastle. Men vafan, dom har ju Owen, onödigt att köpa honom.

Okay, men vad jag vet sa har de aven - Alan Shearer & Shola Ameobi, kan inte se hur Anelka skall ersatta nagon utav de tre (3)...

Apropa Nigerianska lirare (Ameobi), pinsamt att se Middlesbrough's kop och tro pa Yakubu, visst ar han bra, men kom fan inte och sag att han ar fodd 1982, skrattretande (jag vet), snubben ar minst 30 bast...

Varfor vinner Nigeria 'under 17' jamt och standigt eller gor bra ifran sig, mmm, de som lirar ar inte under sjutton bast (17), mycket enkelt att andra pa om man vill...
Citera
2006-01-17, 01:30
Medlem
Madchilds avatar
Till Souness försvar ska sägas att de haft en löjlig otur med skador.
Just nu ser listan ut så här: Michael Owen, Scott Parker, Emre, Kieron Dyer, Craig Moore, Shola Ameobi, Steven Taylor, Stephen Carr, Titus Bramble.

Men det hade knappast blivit nån succé ändå..
Citera
2006-01-17, 01:39
Bannlyst
Citat:
Just nu ser listan ut så här: Michael Owen, Scott Parker, Emre, Kieron Dyer, Craig Moore, Shola Ameobi, Steven Taylor, Stephen Carr, Titus Bramble.

Men det hade knappast blivit nån succé ändå..

Den mannen behover mer an sa for att inte aka inom snar framtid...
Citera
2006-01-17, 06:12
Medlem
danbanans avatar
Citat:

Det kanske inte är otur med skador förutom Owen då, kanske beror på fel träning....har för mig att det var väldigt mycket skador i Liverpooltruppen när han var manager där också.
Citera
2006-01-17, 12:02
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan
Det kanske inte är otur med skador förutom Owen då, kanske beror på fel träning....har för mig att det var väldigt mycket skador i Liverpooltruppen när han var manager där också.
Har svårt att tänka mig att managern håller i taktpinnen även när det gäller fysträning. Eller har månne herr Souness ett entourage av inkompetenta hjälptränare med sig? Ingår i så fall dessa i priset?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in