2006-01-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipellikan
Kent..låten FF där de sjunger (på något utländskt språk, vad vet jag) Tellement loin de ce monde ...

låter som "där valrossen bor"

lite svårt att se sambandet med dessa två meningar , men har man hört låten så vet man....
Haha en kompis sa förut att dom sjöng "Där valdes en guud" ...

Själv har jag aldrig fattat vad dom sjunger, tills nu då..
Citera
2006-01-18, 22:15
Medlem
MissPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipellikan
Kent..låten FF där de sjunger (på något utländskt språk, vad vet jag) Tellement loin de ce monde ...

låter som "där valrossen bor"

lite svårt att se sambandet med dessa två meningar , men har man hört låten så vet man....
Har en kompis som tyckte att de sjöng "immorn SM-guld" Verkar som att alla har sin egen uppfattning om vad de egentligen sjunger!
Citera
2006-01-18, 22:25
Medlem
pönoshts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Jag vet inte om det finns någon sån här tråd redan men jag tänkte att man kan dela med sig av roliga saker man hört i låtar...

T.ex som ca 2.00 min in i Kate Ryan - Deschantee låter det som att hon sjunger: "Tjena Uffe, nu ska bögarna tas..."

haha, va tvungen att ladda ner den! haha fy fan va kul! tack för den!
Citera
2006-01-19, 00:12
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robban01
Jag är förvånad över att ingen har nämnt Ricky Martin's låt Maria (tror jag den heter). Jag är än idag övertygad om att han sjunger "She is Maria - jag kan inte fria".
*sjunger*
Un, doz, trez, hoppas du jobbar natten Maria.
Un, doz, trez, hoppas du jobbar dag.
Citera
2006-01-19, 13:48
Medlem
Johannes Bs avatar
Nirvana - Smells Like Teen Spirit

På slutet sjunger Kurt "Ja e nära" flera gånger.
Citera
2006-02-19, 05:32
Medlem
Scooter - Friends (Fläns)
Citera
2006-02-19, 14:50
Medlem
talenteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ergo1024
Jag vet inte om det finns någon sån här tråd redan men jag tänkte att man kan dela med sig av roliga saker man hört i låtar...

T.ex som ca 2.00 min in i Kate Ryan - Deschantee låter det som att hon sjunger: "Tjena Uffe, nu ska bögarna tas..."

Hahahaha, fan va bra! Det stämmer ju!!
Citera
2006-02-19, 15:36
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
lyssnade på Savage Gardens gamla låt när han sjunger att han vill "live like and animal" men jag trodde han sa att han ville "live like a cannonball"

Oj, trodde fortfarande det

Annars så hörde jag i helgen en trubadur som sjöng "devil in the sky's" istället för Elvis "devil in disguise". Antagligen en väldigt "misshörd" text
Citera
2006-02-19, 15:42
Medlem
Fruktpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raindeer
i shakiras nya låt dont bother, säger hon greatest cock i början, eller ja det låter som det...kolla texten, ska egentligfen vara greatest cook (kock och inte kuk)

Den bästa är van morrisons - browned eyed girl. 2.47 i låten börja van sjunga fitta, fitta fitta hejdlöst

njut

FITTA! FITTA!
Vilken pervers djäfvul!
Citera
2006-02-19, 16:12
Medlem
vinbras avatar
En av de mest kända felhörningarna är ju Bryan Adams-låten Summer Of '69 där alla tror att han sjunger "I got my first real sex-dream", men det i själva verket är "I got my first real sex strings".

En gång gjorde föresten Sten och Stanley en cover på Grymlings låt Mitt bästa för dig, där de hörde fel och istället för "Tyranneri" sjöng de "Turalleri".
Citera
2006-02-19, 22:52
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
En av de mest kända felhörningarna är ju Bryan Adams-låten Summer Of '69 där alla tror att han sjunger "I got my first real sex-dream", men det i själva verket är "I got my first real sex strings".

Ja, eller "I got my first real I got my first real six-string".
Citera
2006-02-20, 02:50
Medlem
En rätt så sjuk som min bror trodde:
I början av bryan adams "Heaven" sjunger han
"Oh thinking about our younger years"

men min bror trodde det var

"Oh thinking about of how young he is"

Lyssna på låten, man hör faktiskt inte skillnaden..
Kul iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in