2006-01-17, 00:16
Medlem
NoTruces avatar
Rage Against The Machine - Bullet In The Head

I refrängen låter det som om Zack sjunger "Du borde ringa hem". Blunda så hör ni.
Citera
2006-01-17, 22:13
Medlem
toMishs avatar
Jag har så oerhört tråkigt att jag faktiskt var tvungen att kolla vad Kate Ryan egentligen sjunger. Le ciel peut bien m'attendre = Tjena uffe, nu ska bögarna tas.
Citera
2006-01-17, 22:25
Medlem
RosaBatmans avatar
HAHAHAHAHA! Fyfan, detta förgyllde min kväll . Ett äkta bevis på att man inte behöver skicka roliga länkar för att behöva garva i humorforumet.

För övrigt så laddade jag såklart ner låten "Desenschente" eller vad den nu hette, och visst fan lät det som det sagts!
Citera
2006-01-18, 13:06
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomazi
I Alizees andra hitlåt i Sverige sjunger hon glatt "dom mobbade bosse"

F.ö är "översättningar" på låtar ett underbart fenomen

Läst tråd???
Citera
2006-01-18, 13:14
Avslutad
inte lika bra som kate ryan...

i shakiras nya låt dont bother, säger hon greatest cock i början, eller ja det låter som det...kolla texten, ska egentligfen vara greatest cook (kock och inte kuk)

Den bästa är van morrisons - browned eyed girl. 2.47 i låten börja van sjunga fitta, fitta fitta hejdlöst

njut
Citera
2006-01-18, 13:42
Medlem
Kent..låten FF där de sjunger (på något utländskt språk, vad vet jag) Tellement loin de ce monde ...

låter som "där valrossen bor"

lite svårt att se sambandet med dessa två meningar , men har man hört låten så vet man....
Citera
2006-01-18, 14:12
Bannlyst
lyssnade på Savage Gardens gamla låt när han sjunger att han vill "live like and animal" men jag trodde han sa att han ville "live like a cannonball"
Citera
2006-01-18, 15:30
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipellikan
Kent..låten FF där de sjunger (på något utländskt språk, vad vet jag) Tellement loin de ce monde ...

låter som "där valrossen bor"

lite svårt att se sambandet med dessa två meningar , men har man hört låten så vet man....
Ja, den är också en klassiker . Dääär vaalrossen bor!
Citera
2006-01-18, 16:29
Medlem
Gyllene Tiders "Sommartider" spelades en hel del på radio när jag var 5-6 år. Jag var övertygad om att Gessle sjöng "Ge mig din unge", när det egentligen var "Ge mig din hunger".
Citera
2006-01-18, 16:41
Medlem
nirvana - been a son, i refrängen sjunger han tydligt "kyss min röööv, lennart swaaaan"
Citera
2006-01-18, 17:38
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
nirvana - been a son, i refrängen sjunger han tydligt "kyss min röööv, lennart swaaaan"

Fan vad skeptisk jag var när du först skrev det, jag skulle precis säga emot dig innan jag tänkte att jag lika gärna kunde lyssna på den innan jag sa nåt. Men jävlar, du hade rätt, det låter faktiskt så, även då det kanske inte är så tydligt...
Inte visste jag att gamle Kurt ogillade honom så mycket.
Citera
2006-01-18, 18:05
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Fan vad skeptisk jag var när du först skrev det, jag skulle precis säga emot dig innan jag tänkte att jag lika gärna kunde lyssna på den innan jag sa nåt. Men jävlar, du hade rätt, det låter faktiskt så, även då det kanske inte är så tydligt...
Inte visste jag att gamle Kurt ogillade honom så mycket.
Indeed. Lite otydligt var det, det där "Lennart Swan" hör jag inte riktigt, men "Kyss min röv" får man lätt det till .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in