Det är ju självklart helt möjligt att du har rätt. Men du måste ju erkänna att det finns en del materiel för en gammal konspirationsteorier som jag. När jag Vaket surfade runt på den här familjen, med utgångspunkt i mantorpmorden. Blev jag otroligt peppad, de blev så att säga Minpep. Låt oss kalla dem Familjen Grönut.
Familjen Grönut vekar vara en stor motor och häst intresserad klan. Det allmänna ryktet säger att de är lite smårövare. Något som till viss del lexbase bekräftat.
Det finns en bild på pappa Grönut i en mintgrön rackarbil. Vissligen från 2014. Så det skulle ju kunna tala för att du har rätt. Problemet är att väldigt många såg den rulla i sommaren 2017. Bilen ägs av den häktade brodern. Men den som fångat mitt intresse mest är andra brodern Grönut. Det verkar mycket riktigt han och inte den häktade som driver de små webbshopparna. Och rycktet om dess storhet kanske oxå var överdriven. Men cigg knark sprit. Same shit. Bror Grönut är lite av en poet. Dagarna innan gryningsräderna( vilket fantastiskt ord) , förkunnar han att puffran är hemma och han e redo för strid. Efter han blivet släppt. Skulle man kunna tyda det som att han hotar ganska ordentligt. Han säger dock att ingen kommer att kunna ta honom. Han e typ smartast. Man skulle även Kunna tolka hans senaste profilbild. Där han poserar med en svan ett hot. Men det kanske vara är en slump. Folk i boxholm verkar ju ha otur med slumpen. Nej du, nu ska jag konspirera vidare, samtidigt som jag ska lyssna om om Dalich har något intressant att förtälja.