Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-14, 18:52
Medlem
Royal.Armadas avatar
Jag pratar såklart om den kedjerökande elaka kattan som gör att jag mår psykiskt dåligt var gång jag ser den. Jag tog "block element" i min webbläsare, och det funkade fint, men kattskrället är kvar uppe i flikarna i min webbläsare, och där verkar de inte gå att göra något åt? =(

Hjälp mig avliva katten till 100% om någon vet om det går?
Citera
2017-11-14, 18:58
Medlem
Först tyckte jag det var en riktig petitess, men jag måste säga att jag faktiskt tycker att det vore bra om det fanns en möjlighet att surfa på Flashback utan att det syns omedelbart. Exempelvis fanns den funktionen på darkside.se där man kunde kryssa i en ruta, och vips blev titeln "Bromöllas knyppelförening". Något liknande tycker jag skulle kunna vara bra även på Flashback, dvs att om man väljer ett sådant alternativ visas katten inte i fliken och titeln blir något annat.

Inget jättestort problem visserligen, men det skulle vara ett plus.
Citera
2017-11-14, 19:03
Medlem
Royal.Armadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Först tyckte jag det var en riktig petitess, men jag måste säga att jag faktiskt tycker att det vore bra om det fanns en möjlighet att surfa på Flashback utan att det syns omedelbart. Exempelvis fanns den funktionen på darkside.se där man kunde kryssa i en ruta, och vips blev titeln "Bromöllas knyppelförening". Något liknande tycker jag skulle kunna vara bra även på Flashback, dvs att om man väljer ett sådant alternativ visas katten inte i fliken och titeln blir något annat.

Inget jättestort problem visserligen, men det skulle vara ett plus.

Ja, den där katten får hela forumet att kännas som ett sjhasskit underground bordell hak Kunde väl finnas en "fin kisse" ruta att klicka i åtminstone? På en söt vanlig katt som inte röker och ser elak ut och i färg!
Citera
2017-11-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal.Armada
Jag pratar såklart om den kedjerökande elaka kattan som gör att jag mår psykiskt dåligt var gång jag ser den. Jag tog "block element" i min webbläsare, och det funkade fint, men kattskrället är kvar uppe i flikarna i min webbläsare, och där verkar de inte gå att göra något åt? =(

Om du använder Chrome kan du använda detta tillägg för att ändra favikonerna.
Citera
2017-11-14, 19:09
Medlem
Swe1227s avatar
Jag tycker den bara borde komma fram till speciellt utvalda tillfällen!
Citera
2017-11-14, 19:17
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:

För de flesta av oss är katten synonym med yttrandefrihet och sanning. Att avliva katten är att avliva yttrandefriheten och demokratin. Se storheten i katten, tillbe den ofta och offra en och annan oskuld som hyllning!
Citera
2017-11-14, 19:18
Medlem
Royal.Armadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Om du använder Chrome kan du använda detta tillägg för att ändra favikonerna.

Oh la la, det här verkar ju vara rätt verktyg. Dessvärre får jag det inte att funka right away... får försöka mer under morgondagen... kanske man måste ha pixel perfekta favikoner... funkar inte med bilder i alla fall....
Citera
2017-11-14, 19:22
Medlem
Citat:
Oh la la, det här verkar ju vara rätt verktyg. Dessvärre får jag det inte att funka right away... får försöka mer under morgondagen... kanske man måste ha pixel perfekta favikoner... funkar inte med bilder i alla fall....
Favikoner ska vara 16 x 16 eller 32 x 32 punkter och vara i formaten .ico, .png eller .gif.
Citera
2017-11-14, 19:23
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag gillar den! I min bok Sveriges främsta ikon för yttrandefrihet.

Tycker dock idén om att kunna dölja den kanske inte är så dum ändå för de som vill. Inget utbyte dock utan bara till att det istället enbart står Flashback.
Citera
2017-11-14, 19:34
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ja, den där katten får hela forumet att kännas som ett sjhasskit underground bordell hak Kunde väl finnas en "fin kisse" ruta att klicka i åtminstone? På en söt vanlig katt som inte röker och ser elak ut och i färg!

När är du född?

Flashback ÄR ett sjaskigt underground bordellhak!

Gillar du inte katten hör du inte hemma här, tillbaks till Facebook med dig!
Citera
2017-11-14, 20:59
Medlem
Försvinner katten så försvinner jag också!

Befriande med en rökande katt som logga i skitnödiga pk-Sverige.
Citera
2017-11-14, 21:58
Medlem
zarembas avatar
Har sett katten innan FB adopterade henne/honom.
Någon gång i slutet av 60-talet satt The Cat i ett stort martiniglas rökandes denna cigarr.
Bilden satt på en drinkmeny. Kommer inte ihåg namnet på klubben i Alborg/ Århus (?) men det var en klubb med mycket bra musik. Både live o DJ.

Gillar The Cat högt o rent.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in