Citat:
Ursprungligen postat av
eldrattan
Tvätta jeansen innan du testar dom bara. Om du behöver uppdatera datorn så säljs amd processor grymt billigt nu på ali. 7800xd3 för under 2500.
Det är annat än knivar som inte går att söka fram. Ett exempel är smartphonen "Xiaomi Redmi 15C" där jag hittar produkten på Aliexpress genom Google men precis som med knivarna kan jag inte gå in på länken utan då står det bara att produkten är otillgänglig vid min lokalisation.
Är detta slutet för Aliexpress? Att alltid kunna hitta det jag behövde genom en enkel sökning och att lätt kunna sortera i sökresultaten var vad som fick mig att alltid använda sidan. Nu kommer det bli lika värdelöst som Wish.
Finns det något alternativ till Aliexpress som fungerar lika bra som det gjorde tidigare, med ett stort antal varor med hög kvalitet och till ett bra pris? Ebay kan vara ett alternativ, men Redmi 15C kostar där mer än vad den gör på Elgiganten här hemma så då kan man lika gärna köpa den där och utbudet på svampknivar från Kina är obefintligt så det var lika bra att jag köpte en på Jula.