2023-09-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
kostade 1500

Nästan värre då.
Citera
2023-09-27, 11:00
Medlem
beställde 1 juli och när jag försöker refunda står det

"Refund can't be processed right now
Order in transit. If the tracking doesn't update, you can apply for a refund."
vad gör man?

struntsummor men ändå

annars funkar 95% köp prima

edit ok tracking visar att något rör på sig de senaste dagarna
Senast redigerad av backvudejaflash 2023-09-27 kl. 11:13.
Citera
2023-11-09, 13:00
Medlem
Nån som undersökt om det är bäst att handla i SEK eller dollar/euro?
Citera
2023-11-09, 13:37
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedelJanne
Hur kan folk vara så naiva och lättlurade? Jag såg ett minneskort som hade sålts i över 10 000 exemplar och de flesta skrev yeah vilken bra produkt. Sedan började jag att läsa omdömen med en stjärna och ett hundratal kunder från Ryssland, Ukraina, Polen m.fl. hade konstaterat att minneskortet var fejk. De flesta hade använt programmet H2testw för att verifiera minneskortet och fått samma resultat. Det är skrämmande att majoriteten av befolkningen är sådana lättlurade drönare som går på ett sådant här bedrägeri.

Ja när det kommer till sådana saker som minneskort och liknande kan man utgå från att allt är fejk. Vid första anblicken kan paketet och kortet se äkta ut. Fast lägger du ett riktigt kort som är köpt på en välrenommerad butik i Sverige ser du tydligt skillnaden. Dom brukar braka ihop efter något år när man skrivit några gånger till dom.
Citera
2023-11-29, 08:51
Medlem
0A0As avatar
Är det någon fler som har problem att handla på Aliexpress? Det står att man ska ta bort rabattkupongerna och försöka igen.

Vad fan är det här för jävla SCAM? Om jag handlar för ett visst belopp som är relativt lågt, så lägger systemet till rabatter.

Systemet stoppar ordern på grund av säkerhetsskäl. Det står sedan i orderdetaljerna misstänkt missbruk av kampanjer.

Aliexpress lägger själv till följande när man beställer för en viss summa. Hur fan ska man kunna fuska med detta?

Spend & Save

Seller Discount

Coins

AliExpress Official

Aliexpress biter sig själva i svansen när det inte går att beställa på grund av deras jävla strul med automatiska rabatter.

Hatar den där jävla bögsidan. Hoppas skiten konkar och att Kina går tillbaks till stenåldern.
Citera
2023-12-08, 17:16
Medlem
NightWalker1s avatar
aliexpress har godkänt en retur av min köpta vara och nu väntar jag på att säljaren ska godkänna också.
står så här i mailet: (Please do not use commercial express. The seller or AliExpress only covers shipping fee of postal channel.)
vad betyder det?
Citera
2023-12-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0A0A
Är det någon fler som har problem att handla på Aliexpress? Det står att man ska ta bort rabattkupongerna och försöka igen.

Vad fan är det här för jävla SCAM? Om jag handlar för ett visst belopp som är relativt lågt, så lägger systemet till rabatter.

Systemet stoppar ordern på grund av säkerhetsskäl. Det står sedan i orderdetaljerna misstänkt missbruk av kampanjer.

Aliexpress lägger själv till följande när man beställer för en viss summa. Hur fan ska man kunna fuska med detta?

Spend & Save

Seller Discount

Coins

AliExpress Official

Aliexpress biter sig själva i svansen när det inte går att beställa på grund av deras jävla strul med automatiska rabatter.

Hatar den där jävla bögsidan. Hoppas skiten konkar och att Kina går tillbaks till stenåldern.
skapa nytt konto
Citera
2023-12-16, 00:25
Medlem
0A0As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
skapa nytt konto

Jag fick samma fel med ett helt nytt konto. Felet började när jag fick en ny operatör som kör med Carrier-grade NAT (CGN or CGNAT).

I ett annat forum stod det att Aliexpress loggar IP adresser för att stävja fusk med rabatter som enbart får nyttjas en gång per kund.

Detta förklarar varför jag inte längre kan nyttja en del rabatter på grund av att någon annan med samma IP adress har använt den.
Citera
2023-12-27, 00:37
Medlem
krommees avatar
Letat febrilt efter någon typ av Förlängningskablar, splitter/extension för rgb led lister, köpt på mig lite Tp -link Tapo L900 5m som bara enligt dom går att koppla parallellt. dock väldigt svårt att hitta kablar, fick köpa från amazon 4x för 125kr.

Fick även skarva bort en massa plast för att det skulle gå att koppla ihop hona delen med 4-pins.

Är aliexpress bra för denna typen av kablar, är exakt samma kablar för 1€ där som jag betalade 125 för, rätt lurad haha
Citera
2024-01-31, 18:47
Medlem
NightWalker1s avatar
skickade tillbaka en grej och har fått pengarna tillbaka för varan men ej för frakten fast dom skrev i mailet att jag skulle få det.

jag har kontaktat dom på chatten och dom har vid 2 tillfällen tagit det vidare till rätt avdelnng och båda gångerna har jag fått svaret att eftersom inte säljaren godkände returkostnaden så får jag istället kuponger. hur fan gör man får att dom ska fatta att dom lovat mig pengar för returen och att jag vill ha pengar och inga jävla kuponger?

dom kan väl inte säga först att jag ska skicka tillbaka en vara och få ersättning för varan plus frakten och sen ge kuponger?
Citera
2024-02-01, 00:32
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
skickade tillbaka en grej och har fått pengarna tillbaka för varan men ej för frakten fast dom skrev i mailet att jag skulle få det.

jag har kontaktat dom på chatten och dom har vid 2 tillfällen tagit det vidare till rätt avdelnng och båda gångerna har jag fått svaret att eftersom inte säljaren godkände returkostnaden så får jag istället kuponger. hur fan gör man får att dom ska fatta att dom lovat mig pengar för returen och att jag vill ha pengar och inga jävla kuponger?

dom kan väl inte säga först att jag ska skicka tillbaka en vara och få ersättning för varan plus frakten och sen ge kuponger?
Ovanligt att höra om någon som faktiskt skickat tillbaka en vara, var den defekt, vad kostade den, och vad gick returfrakten på?
Citera
2024-02-01, 00:59
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon64
Ovanligt att höra om någon som faktiskt skickat tillbaka en vara, var den defekt, vad kostade den, och vad gick returfrakten på?
jaq den var defekt. har gjort flera returer vadårå?
kostade ca 1500. returen 200 typ.

så vet du nått om mitt problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in