Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Ja, det låter rimligt. Tänk på att momsen räknas på frakten också, inte bara prylens kostnad.
719kr isf. Suck. Kanske köper något bundlat skit så man kommer över avgiftstaket.
Snart blir det väl moms på avgiften åsse.