2018-04-15, 08:41
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Tattarna stjäl ju paket också i Örebro och då får man ju inte tillbaka 75kr avgiften.
Dags och refunda och köra DHL på all orders
Ja jag anlitar alltid DHL dom är snabba proffsiga och har aldrig slarvat bort ett paket för mig!
Citera
2018-04-15, 10:02
Medlem
dabros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag bryr mig ärligt talat inte längre. Har hittat ett annat sätt att lösa frakten på, så jag slipper både avgifter, moms och postMords ICKESERVICE.

Aldrig mera postMord!

Dela gärna med dig om vad det är för sätt!
Citera
2018-04-15, 10:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dabro
Dela gärna med dig om vad det är för sätt!
Enkelt. Välj annat fraktsätt. Gärna via annat EUland.
Citera
2018-04-15, 10:16
Medlem
dabros avatar
Citat:
Enkelt. Välj annat fraktsätt. Gärna via annat EUland.

Jo men hur gör man det? Kan du länka någon sida? Jag köper då och då från Kina så all hjälp hade uppskattats!
Citera
2018-04-15, 10:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jo men hur gör man det? Kan du länka någon sida? Jag köper då och då från Kina så all hjälp hade uppskattats!
Nej det kan jag inte. Ska tesra själv och utvärdera innan jag rekommenderar till ngn.
Citera
2018-04-15, 10:22
Medlem
dabros avatar
Citat:
Nej det kan jag inte. Ska tesra själv och utvärdera innan jag rekommenderar till ngn.

Ok? Kan du inte skriva vad du använder så kan alla vi testa och hjälpa varandra? Du verkar ju hata PostNord lika mycket som vi andra...
Citera
2018-04-15, 10:38
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ok? Kan du inte skriva vad du använder så kan alla vi testa och hjälpa varandra? Du verkar ju hata PostNord lika mycket som vi andra...

Det står om det några sidor tillbaka och finns en film och beskrivning på Facebook, men som sagt vi har inte testat själva ännu...

sök på Colisexpat i tråden så hittar du nog...
Citera
2018-04-15, 11:39
Medlem
Citat:
Jag skulle aldrig basunera ut hur man kan göra för att nätshoppa, risken är att en hop fd wish-kunder skulle använda samma metod och rasera möjligheten. Trådens "ståndaktige tennsoldat", med Bagdad-Bob ambitioner vacklar redan, enbent som han är. Det tar lite tid & möda att hitta sitt eget sätt, lite svårare än att installera en Wish-app på mobilen.
Citera
2018-04-15, 12:11
Medlem
Citat:

Man skall väl inte beskylla Postnord för allt jävelskap, man gör enligt min uppfattning så gott man kan.

Den verklige boven i dramat är ju ägaren till PN sosseregeringen och då främst Magdalena Andersson.
Man har mer eller mindre tvingat PN att införa helt orimliga regler, som man på förhand lätt kunde begripa var ogenomförbara!
Citera
2018-04-15, 12:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Det begriper du väl!

Man beställer massor av grejer idag till "poste restante" på ett postkontor i Danmark, sedan planerar man en öl och spritresa i slutet av maj till Tyskland.

Man gör då två flugor på smällen!

Ja om du vill hämta ut saker ett halvår senare så
Citera
2018-04-15, 12:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Bild på etiketten på paketet du betalar för...

Som Chen har tagit, menar du?

Gäller ju alla paket alla länder utanför EU
Citera
2018-04-15, 12:27
Medlem
dabros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth
Jag skulle aldrig basunera ut hur man kan göra för att nätshoppa, risken är att en hop fd wish-kunder skulle använda samma metod och rasera möjligheten. Trådens "ståndaktige tennsoldat", med Bagdad-Bob ambitioner vacklar redan, enbent som han är. Det tar lite tid & möda att hitta sitt eget sätt, lite svårare än att installera en Wish-app på mobilen.

Jag förstår! Om du känner för att skriva ett PM till mig om hur man gör så skulle det uppskattas! Annars önskar jag dig lycka till med din nätshopping!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in