2017-11-12, 09:07
Medlem
RonPaul2008s avatar
Såg precis på TV4 en mr Shanga som berättade att han och hans organisation är ute och föreläser för ett trevligare omklädningsrum, mot s.k "locker room talk". Vi skapar "de nya männen" sa han.
Går man in på sidan så verkar de ha varit överallt i media (SVT, TV4, SR, Expressen et.c).
Går det att se vem som stödjer denna organisation ekonomiskt? Något säger mig att det styrs politiskt av Socialdemokraterna eller dylikt, tror inte en sekund på vad han säger.
Citera
2017-11-12, 10:42
Medlem
Mullrets avatar
Kallas " sparka in öppna dörrar "

Prata om sådant som är självklart. TV4 kommer snart ta in experter som påvisar jorden är rund. Allmänheten kommer förundras.
Citera
2017-11-12, 15:04
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kallas " sparka in öppna dörrar "

Prata om sådant som är självklart. TV4 kommer snart ta in experter som påvisar jorden är rund. Allmänheten kommer förundras.

Du tog tog orden rätt ur munnen på mig.

Ännu fler politiska kommissarier som går runt och säger åt folk vad de får och inte får säga, precis vad det här landet behöver.
Citera
2017-11-13, 11:52
Medlem
Ankdammsmans avatar
...mot faktura, så klart.

Detta liknar mer och mer en ny bluffmakarvåg ā la New Age. Och det offentliga betalar självklart.
Citera
2017-11-15, 15:09
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Såg precis på TV4 en mr Shanga som berättade att han och hans organisation är ute och föreläser för ett trevligare omklädningsrum, mot s.k "locker room talk". Vi skapar "de nya männen" sa han.
Går man in på sidan så verkar de ha varit överallt i media (SVT, TV4, SR, Expressen et.c).
Går det att se vem som stödjer denna organisation ekonomiskt? Något säger mig att det styrs politiskt av Socialdemokraterna eller dylikt, tror inte en sekund på vad han säger.

Typ "jävla fittor" när Italien buar åt vår nationalsång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in