2017-11-10, 11:13
Medlem
Litauens avatar
Krister Henriksson hade varit bra enligt mig.
Citera
2017-11-10, 11:24
Bannlyst
Jag tycker Pernilla Wahlgren Bianca Ingrosso skulle vara ett mysigt val
Citera
2017-11-10, 11:26
Medlem
CombatCows avatar
Hoppas på Edward Blom.
Citera
2017-11-10, 11:27
Medlem
Litauens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Thorsten Flinck? Hoppas hoppas hoppas!!!

Hade varit förbannat kul. Tveksamt om hålltiderna kommer kunna hållas? När han väl drar igång en monolog har den som regel att vara typ två-tre timmar.
Citera
2017-11-10, 11:40
Medlem
hoppas på fatemah khaweri
Citera
2017-11-10, 11:41
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Är du säker på att det får heta julvärd? Man har ju bytt ut God Jul mot God Helg i skyltningen hos de stora butikskedjorna osv. (Är väl rasistiskt att fira jul eller nå’t) En tidsfråga innan årets Julvärd blir årets Helgvärd. Min kandidat är till årets julvärd får väl bli GW.

Jag går efter public service. Rös av obehaget när julvärd nämndes i morse i morgon tv, det var nära till att man hörde stöveltramp där i SVT morgonstudio. Var det inte Obama som tog in trevlig helg i USA när han önskade medborgare en trevlig ledighet vid högtider istället för glad påsk och god jul. Förvånad att det inte har kommit hit i större utsträckning åtminstone nått bunkern, tv-huset. Kanske ska slänga in ett argt mejl till SVT ni låser ute Mohammed vid användandet av julvärd

Ingenting ute än, olidlig spänning. Ser framemot bråk i sociala medier antingen fy fan ljushyad gubbslem eller fy fan en våldtäktskurd.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2017-11-10 kl. 11:47.
Citera
2017-11-10, 11:55
Medlem
twockos avatar
Icke kristen, icke svensk och icke blond torde väl vara ett krav (i alla fall icke blond).
Citera
2017-11-10, 11:57
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Hoppas på Martin Timell, han är väl ledig också?
Ha, ha, det hade varit en sensation!
Citera
2017-11-10, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olah27
Nej inte Edward Blom han får mig att byta kanal så fort som möjligt.

Under julen är han perfekt. I juletid ska man frossa, supa och återuppliva gamla traditioner, han är perfekt att ha på under julafton.
Citera
2017-11-10, 12:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Soran Ismael var nog påtänkt. Men det sket sig.
Citera
2017-11-10, 12:13
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Under julen är han perfekt. I juletid ska man frossa, supa och återuppliva gamla traditioner, han är perfekt att ha på under julafton.
Ja Edward hade varit klockrent. Tänk att få se honom sitta i direktsänding och äta en fet julkorv, flottiga revbenspjäll samtidigt som han tar sig en åtta renat och sköljer ner allt med hemgjord mumma.
Sedan rapar han högt och utbrister: -Utsökt! Hurra!
Citera
2017-11-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja Edward hade varit klockrent. Tänk att få se honom sitta i direktsänding och äta en fet julkorv, flottiga revbenspjäll samtidigt som han tar sig en åtta renat och sköljer ner allt med hemgjord mumma.
Sedan rapar han högt och utbrister: -Utsökt! Hurra!

Samt se hur han förändras genom julaftonen. Från att ha äntrat studion lagom salongsberusad med tomtegröt mungipan till att avsluta dagen rejält nerhasad i stolen samt nersupen och helt nersölad av ölskum, snaps och stångkorv i skägg och tweed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in