Jag har hört en del om det här med s.k. grouping, d.v.s. att man delar in kvinnor efter poäng på utseendet. Oftast på en skala mellan ett och tio. Bl.a Donald Trump sysslade med det om jag inte minns fel. Kvinnor verkar dock inte gilla det men det kanske kan kvitta.. Det kallas sexism, så mycket vet jag. Men jag ser inget fel med det.
Vad ska en man annars gå efter? Vad vill kvinnor att man går efter?
Klart att trohet, ödmjukhet och vilja att suga kuk också spelar stor roll men det vet man ju aldrig i början av ett förhållande.
Jag tänker så här; kvinnor är materialister som i stort sett bara vill ha det gott ställt och känna sig som prinsessor. Stor fin villa, allting fixat, bra jobb, bil såklart, äktenskap, en man på språng i livet och gärna en extra älskare vid sidan om. Vad är det mer för något de brukar vilja ha..
När kvinnor gräver guld och är moneyfaces så är det knappast någon som säger emot, inte heller höjs kritiska röster i exv. media. När män däremot gör det omvända så är man en ett svin, en gris. En manschauvinist. Men det är ju bara olika sidor av samma mynt. Varför blir mäns naturliga sätt att vara hela tiden hatat och diskriminerat medan kvinnors inte blir det..
Är det sexism när män går efter kvinnors utseende eller är det bara manligt?
Varför gillar i så fall kvinnor inte det?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har gjort ett album. Tyvärr hamnade kvinnorna inte i rätt ordning men mina betyg är följande uppifrån vänster och ner: 1 -9 - 10 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 Obs ! Innehåller naket material.
http://tinyurl.com/yb5wsu2r