Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Sullivan offered Flynn the opportunity to withdraw his guilty plea or to delay the sentencing until he was done cooperating.
And a prosecutor on a Mueller's team told the judge that Flynn may “possibly” continue to cooperate with their ongoing investigations
Är du blind
Jag hann inte svara här innan du kom med nästa idiot sak som vi ska gå igenom här under men det första jag tänkte var hur fan bevisar "Sullivan offered Flynn the opportunity to withdraw his guilty plea or to delay the sentencing until he was done cooperating." ditt påstående "I detta läge begär Flynn och hans advokater uppskov. Då har han gott om tid att prata lite mer med Mueller för att försöka mildra domen så mycket som möjligt."
[quote=Alpoxen|66162282]
Citat:
Ja antingen ta tillbaka sitt erkännande eller skjuta upp tillkännagivandet av straffet. Flynn valde det senare men ville ju inte backa från sin deal med Mueller. Sex månader kan han tydligen få om jag minns rätt.
Vad vill du egentligen säga?
Så nyss begärde Flynn och hans advokater uppskov och nu säger du att han valde mellan att ta tillbaka sitt erkännande eller skjuta upp tillkännagivandet av straffet. Detta alltså för något han erkänt för ett år sedan, nejnej inge konstigt med det inte..