2018-12-12, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Vad är Facebook, Twitter och Google? "Sociala MEDIER" Vad betyder MSM? Mainstream MEDIA. MSM _är_ anti-nationalism, Facebook, Twitter och Google _är_ anti-nationalism. Sätt igång hjärnan innan du häver ut dig, du verkar bajsnödig.

Värst vad du projicerar, det är inte följare av Q eller fans av Trump som öppnat portarna till väst, heller är det inte vi som röstat för det, visst är det tråkigt att folk ryker med, allt man kan göra är att hoppas de levde sina liv värdigt och att Gud nu vakar över dem.

Lite lägligt att denna terrorattack kommer precis innan helgen som väntas ha ännu större och kraftigare demonstrationer MOT Globalism, vad tycker du om att 86% av Fransmännen står bakom Gula Västarna? Samt att Franska militärens Generaler i ett öppet brev kräver en folkomröstning rörande FNs migrationspakt, det är nästan så Stalin själv skulle blivit generad hur dagens Globalister kör över sina befolkningar.

Det är väldigt uppenbart att Q eller inte Q, något händer i Väst och de senaste 50 åren av Marxism slås tillbaka kraftigt på alla fronter, bara en idiot eller någon med en agenda kan hävda annat.

Sociala medier är inte samma sak som massmedia ditt UFO. Twitter och Facebook är plattformar för vissa specifika tjänster på Internet. Massmedia är vad man förr kallade radio, TV och tidningar. Förstår du skillnaden?

Alla händelser kommer lägligt eller olägligt om man är så tröttsam så man orkar leta samband som inte finns och förpesta sin omgivning med sina galna teorier. Det är en störning som kallas konspirationism, ett paranoid-schizofrent tankemönster enligt Wiki.

Vad har protesterna i Frankrike med Q att göra för resten? Som vanligt blev han tagen på sängen och följarna försöker nu frenetiskt koppla samman de båda fenomenen med allt mer sökta samband.
Senast redigerad av Alpoxen 2018-12-12 kl. 17:50.
Citera
2018-12-12, 19:46
Medlem
Impech 45 Impech 45
flera här som verkar va släkt med Mad Maxime tokan haha ?

Wilcox drar på om killarys med flera här , hoppa till 14 min på videon.

https://www.youtube.com/watch?v=x13SYc0XIIc#action=share
Citera
2018-12-12, 19:55
Medlem
Jaha , ingår det här också i någon fantastisk Donald Trump plan?

Man ska inte ha för mycket kontakter med Donald Trump tydligen.

Michael Cohen, Donald Trumps tidigare advokat, dömdes på onsdagen till tre års fängelse, rapporterar amerikanska medier.

"Michael Cohen har tidigare berättat att han betalat playboykvinnan Karen McDougal och porrstjärnan Stormy Daniels, som egentligen heter Stephanie Clifford, för att hålla tyst om att de haft sex med president Donald Trump. Anledningen var att undvika en sexskandal inför presidentvalet 2016.

– Jag tar fullt ansvar för varje brott som jag erkänt mig skyldig till: Såväl de personliga som de som involverar USA:s president, sa Michael Cohens i rätten, enligt CNN.

”Tar fullt ansvar”
I augusti erkände Michael Cohen att han brutit mot lagen om kampanjfinansiering då han betalade Stormy Daniels. Cohen dömdes även för att ha ljugit för kongressen gällande planerna på att bygga ett Trump Tower i Ryssland och för flera skattebrott.

– Vartenda ett av brotten är en allvarlig överträdelse mot USA. Cohen har erkänt sig skyldig till ett smörgåsbord av bedrägliga handlingar, säger domaren William Pauley, enligt CNN."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VR76yV/michael-cohen-domd-till-fangelse
Citera
2018-12-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Varför sullar du så in i helvete? Du är oerhört svår att tycka om. Finns ingen som matar trollen mer än du heller.

Ledsen för väldigt sent svar, hinner inte läsa så ofta som jag vill- men måste bara säga att jag personligen ÄLSKAR att läsa inlägg från Fittahora. Superbra sammanfattning om man inte hinner följa Q själv. Finns ju ett talesätt " Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt"😉
Däremot känns det onödigt att ni två tjafsar... WWG1WGA.
Det enda jag inte får ihop är Kavanaughs utnämning? Vad är planen där tro?
Citera
2018-12-12, 22:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jo jag vet, precis som alla andra, även Q eftersom han förmodligen är nån typ av vänstertroll som hysteriskt skrattande postar sin dynga åt godtrogna nötter att Mueller inte är i maskopi med Trump bakom kulisserna.

Trams, det har aldrig slagit dig att att det kan vara någonting mittemellan? Mueller måste hjälpa Huber et al samtidigt som han måste utreda brott hans special counsel är designerad att utreda? Du vet rule of law? Kan en sovjetmänniska som du ens tänka i de banorna?

Citat:
Hur säker är jag? 100 procent.

En dåres övertygelse med andra ord.

Citat:
Tillsättningen av Huber var bara ett sätt att blidka ett gäng gråtande Republikaner i Senaten som fortfarande snyftade 'but her emails'. Vi får väl se vad som händer med den utredningen. Inte ett skit gissar jag.

Huber tillsattes i hemlighet av Sessions förra hösten för att kunna ta Horowitz upptäckter till domstol, det är i princip hans enda uppgift. Om det vore som du säger hade det räckt med Horowitz. Varför ens tillsätta någon vars enda uppgift är att väcka åtal när man redan har Horowitz på government oversight? Varför vägrade Sessions en special counsel? Ditt resonemang är helt ologiskt.

Citat:
Till och med Fox News tror Trump kommer bli indicted. Då är det deras expert Napolitano som uttalar sig, han som övertygade Trump om att Obama avlyssnade honom
https://www.rawstory.com/2018/12/fox-news-legal-analyst-says-cant-imagine-trump-not-indicted-bombshell-new-york-legal-filing/

För det första kan inte ens Trump bli indicted så länge han är president, för det andra kan han inte bli impeachad på grund av hur det ser ut i senaten. Så du hoppas på något som inte ens kan hända.

Det som Cohen blev åtalad för kan aldrig spilla över på Trump. Hans diskussioner med Sater, känd FBI informatör, där han i princip endast säger "Ja, det är tekniskt sätt lagligt för Trump corp att ha affärer i Ryssland" kommer aldrig kunna bindas till Trump, inte ens om det gör det är det olagligt! Hans utbetalningar till prostituerade och modeller är ett skämt, för att parafrasera en anon "att Trump knullat horor och betalat för NDA:er är ungefär lika troligt som att Jeb Bush inte gjort det".

Trump har dessutom fastigheter runt hela världen, att dom valt Ryssland enbart på DNC:s helt ogrundade uppgifter att Ryssarna gav Wikileaks Hillarys mail är ett skämt med tanke på att Assange sagt, rakt ut, att det var en läcka i DNC som gav honom alla mail.

Att det är överallt i media nu betyder bara att Mueller snart är klar och att Huber kommer efter. Oavsett vad Mueller gör är Clinton helt körda.
Citera
2018-12-12, 22:58
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkligen.hm.
Ledsen för väldigt sent svar, hinner inte läsa så ofta som jag vill- men måste bara säga att jag personligen ÄLSKAR att läsa inlägg från Fittahora. Superbra sammanfattning om man inte hinner följa Q själv. Finns ju ett talesätt " Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt"😉
Däremot känns det onödigt att ni två tjafsar... WWG1WGA.
Det enda jag inte får ihop är Kavanaughs utnämning? Vad är planen där tro?

Jag har ingen aning men min tes är att han har exakt den synen på "enemy combatant" som krävs framåt, finns ingen logik i Lindsey Grahams frågor annars.
Citera
2018-12-12, 23:26
Medlem
BushwickBills avatar
Q har sagt att Mueller har fullt upp för att undgå fängelse i U1-skandalen, visselblåsarna i CF ser ut att ha försett honom med bevis under tiden han var FBI-chef men det ska han ha ignorerat. Antagligen vet vi mer imorgon, finns potential för en jävla show.

https://saraacarter.com/clinton-whistleblowers-thursdays-public-hearing-to-reveal-explosive-information/

"(Mueller) received the documents, copies of which I still have, over a period of years and ignored a national security threat to the United States because of his political preference,” said Campbell, who said he is frustrated that the investigation into the Clinton Foundation and the other information he provided was apparently ignored years ago.

“These men were in charge of transport of nuclear materials (inside the United States) while committing criminal activity here in the United States and signing major US utility contracts,” said Campbell, referring to the information he provided the FBI on the American company Transportation Logistics International, also known as TLI, was the primary transport company for Russian enriched uranium sold to the United States.

“One teacup of what they were transporting both domestically and abroad could close down Wall Street or Washington,” Campbell warned. “(Mueller) ignored and delayed their arrests over years while I was risking my life undercover and interacting with these (Vladimir) Putin appointees both here in the United States and overseas.”

But Rep. Mark Meadows, chairman of the Freedom Caucus and member of the committee, said this time it will be different. He noted that the investigation is apparently ongoing with the FBI and DOJ and believes the information being delivered for Thursday’s hearing to be ‘explosive’ in nature and may help connect the dots.

Kommer ni ihåg åtalet mot Mike Lambert?

https://www.justice.gov/opa/pr/former-president-maryland-based-transportation-company-indicted-11-counts-related-foreign

DETTA ÄR KLART!!!
Senast redigerad av BushwickBill 2018-12-12 kl. 23:32.
Citera
2018-12-12, 23:33
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Blir inte en Shutdown perfekt när de öppnar Sealed indictments ?

Säkert, men till vilken nytta? Vad är syftet?
Citera
2018-12-13, 00:02
Medlem
Jag tror att Mueller är intresserad av följande personer, vilka personer är "Q" intresserad av?

Here's a list of the traitors & criminals still awaiting indictments in the Mueller & SDNY probes:

Jerome Corsi
Roger Stone
Ivanka Trump
Eric Trump
Jared Kushner
Donald Trump Jr
Mike Pence
Donald Trump
Citera
2018-12-13, 00:09
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag tror att Mueller är intresserad av följande personer, vilka personer är "Q" intresserad av?

Here's a list of the traitors & criminals still awaiting indictments in the Mueller & SDNY probes:

Jerome Corsi
Roger Stone
Ivanka Trump
Eric Trump
Jared Kushner
Donald Trump Jr
Mike Pence
Donald Trump

Har du någonting som motiverar den listan? Var tog du den ifrån, vilka brott ska dom dömas för etc.
Citera
2018-12-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Har du någonting som motiverar den listan? Var tog du den ifrån, vilka brott ska dom dömas för etc.

Jag tog den från Jon Coopers twitter, ta bort eller lägg till efter vad du anser "Q" kommit fram till.
Citera
2018-12-13, 02:13
Medlem
https://twitter.com/wikileaks/status/1073014563187163136

"One of the more disturbing aspects of the "Qanon" online Trump base pacification hoax is that while it claims to be fighting the "deep state" (permanent security complex) it promotes the rendition of Edward @Snowden and CIA regime change in Iran."

Fruktansvärt, NO more wars for Israel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in