2018-09-26, 08:24
Medlem
Vad är det senaste från Q-world?

Har RR avgått?

Hur går det med FISA?

Det verkar som Kavanaugh är home safe och kommer bli invald.

Vem är han,
Citat:
Kavanaugh graduated from Yale College cum laude, with a degree in American history, where he was a member of the fraternity Delta Kappa Epsilon. After graduating from Yale Law School, Kavanaugh began his career as a law clerk and then a postgraduate fellow working under Judge Ken Starr. After Starr left the D.C. Circuit to take the position as head of the Office of Independent Counsel, Kavanaugh followed him to the OIC and assisted Starr with his various investigations concerning President Bill Clinton. Kavanaugh played a lead role in drafting the Starr Report, which urged the impeachment of President Bill Clinton. After the 2000 U.S. presidential election (in which Kavanaugh worked for the George W. Bush campaign in the Florida recount), Kavanaugh joined the administration as White House Staff Secretary and was a central figure in its efforts to identify and confirm judicial nominees.

Jag gissar här att han fyller två syften, generellt tradiotionell R och en stopper för all skit Trump gjort som skulle kunna gå till åtal/impeachment.

Sen är väl också manegen krattad för Q nu?
Alla domare har tillsatts och det var November som var dagen D?
Citera
2018-09-26, 10:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Vad är det senaste från Q-world?

Har RR avgått?

Hur går det med FISA?

Det verkar som Kavanaugh är home safe och kommer bli invald.

Vem är han,

Jag gissar här att han fyller två syften, generellt tradiotionell R och en stopper för all skit Trump gjort som skulle kunna gå till åtal/impeachment.

Sen är väl också manegen krattad för Q nu?
Alla domare har tillsatts och det var November som var dagen D?

Var det inte Januari nyss?
Citera
2018-09-26, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Var det inte Januari nyss?

Det har väl alltid varit november?

Enda chansen att Q på demokratisk väg skall kunna utrota Deep State är ju om R gör ett kanonval, lite risky.

Om nu Kavanaugh blir högsta hönset och resten är utrensade, jag gissar att Q måste göra sitt move innan valet.
Citera
2018-09-26, 10:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Det har väl alltid varit november?

Enda chansen att Q på demokratisk väg skall kunna utrota Deep State är ju om R gör ett kanonval, lite risky.

Om nu Kavanaugh blir högsta hönset och resten är utrensade, jag gissar att Q måste göra sitt move innan valet.

Fast om Q har den makt som det påstås så kommer inte valet i november att spela någon roll, han behöver ju bara starta en militärkupp för att stötta Trump
Citera
2018-09-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast om Q har den makt som det påstås så kommer inte valet i november att spela någon roll, han behöver ju bara starta en militärkupp för att stötta Trump

Nu har ju jag tolkat Q-rörelsen som white hats, okorrupta civil servants, lojala militärer osv.
Blir det full head-on militärkupp har Q farit med osanning och jag kommer protestera högljutt
Citera
2018-09-26, 12:19
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så det blir FISA-declas innan midterms alltså?

Ja, det känns självklart, tror du inte det?
Citera
2018-09-26, 12:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, det känns självklart, tror du inte det?

Jo det tror jag nog, men jag tror inte på några större sensationer för det och jag förväntar mig inte annat än att det därefter kommer fortsätta diskuteras att andra sidor fortfarande är censurerade och att det antagligen är där allt spännande står.. Tror inte du det också?
Citera
2018-09-26, 14:43
Medlem
Vad betyder nu detta?
Om RR inte får sparken, blir FISA nu inte släppt eller nåt..

https://www.zerohedge.com/news/2018-09-26/trump-reportedly-leaning-toward-keeping-rosenstein

EDIT: fan det här är illa...
Jag var helt säker på att RR skulle gå nu, han är väl den sista stoppern i systemet för all declas?
FISA declas är ju ground zero för att rulla upp hela deep state kabalen.

Har trump glömt läsa Q sista veckan (obs ironi)
Senast redigerad av Africanized 2018-09-26 kl. 15:02.
Citera
2018-09-26, 18:01
Medlem
snurreboxs avatar
https://www.cnbc.com/2018/09/26/michael-avenatti-identifies-kavanaugh-accuser-as-julie-swetnick.html

Citat:
"I have a firm recollection of seeing boys lined up outside rooms at many of these parties waiting for their 'turn' with a girl inside the room. These boys included Mark Judge and Brett Kavanaugh," Swetnick said.

She also said in her affidavit sent to the Senate Judiciary Committee that in approximately 1982 "I became the victim of one of these 'gang' or 'train' rapes where Mark Judge and Brett Kavanaugh were present."

Att Republikanerna fortsätter pressa för den här snubben är ju makalöst. Nä dom vill inte ens utreda anklagelserna, vilken normal människa som helst inser att nåt är fel här.
Citera
2018-09-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
https://www.cnbc.com/2018/09/26/michael-avenatti-identifies-kavanaugh-accuser-as-julie-swetnick.html

Att Republikanerna fortsätter pressa för den här snubben är ju makalöst. Nä dom vill inte ens utreda anklagelserna, vilken normal människa som helst inser att nåt är fel här.

Nu är väl det här +30 år sedan så det handlar om reputation, sant eller inte, den som skriker högst brukar vinna.

Sen så är han väl i rätt gott sällskap av övriga i den politiska eliten som betett sig som riktiga praktsvin, clinton, trump, bush, kennedy, engelska ministrar osv 😀

Dom verkar ju alla pyssla med sånt vi vanliga inte skulle drömma om att göra ens som jobbiga tonåringar.
Citera
2018-09-26, 23:48
Medlem
Daniel501s avatar
Den 3dje anklagerskan Julie Swetnick hade nog inte granskats tillräckligt bra Herr Avenatti;

https://twitter.com/RealRonaIdCrump/status/1044991799620710400

Och sen undrar man ju, varför har även hon väntat 30+ år att träda fram, jag menar, var ju inte bara en massvåldtäkt vår kära Kavanaugh deltog i, har de inte lagar för att inte anmäla brott borta i staterna?

“I have a firm recollection of seeing boys lined up outside rooms at many of these parties waiting for their ‘turn’ with a girl inside the room. These boys included Mark Judge and Brett Kavanaugh,” Swetnick’s statement claims.

"Many of these parties."

60 personer som känner eller kände Kavanaugh under tiden då dessa påstådda massvåldtäkter a la porrfilmsstuk (innan porrfilmen) har skrivit ett öppet brev till Grassley och Dianne FEINSTEIN.

https://twitter.com/bennyjohnson/status/1045053131112042497
Senast redigerad av Daniel501 2018-09-26 kl. 23:54.
Citera
2018-09-27, 00:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Den 3dje anklagerskan Julie Swetnick hade nog inte granskats tillräckligt bra Herr Avenatti;

https://twitter.com/RealRonaIdCrump/status/1044991799620710400

Och sen undrar man ju, varför har även hon väntat 30+ år att träda fram, jag menar, var ju inte bara en massvåldtäkt vår kära Kavanaugh deltog i, har de inte lagar för att inte anmäla brott borta i staterna?

“I have a firm recollection of seeing boys lined up outside rooms at many of these parties waiting for their ‘turn’ with a girl inside the room. These boys included Mark Judge and Brett Kavanaugh,” Swetnick’s statement claims.

"Many of these parties."

60 personer som känner eller kände Kavanaugh under tiden då dessa påstådda massvåldtäkter a la porrfilmsstuk (innan porrfilmen) har skrivit ett öppet brev till Grassley och Dianne FEINSTEIN.

https://twitter.com/bennyjohnson/status/1045053131112042497
Kollade en svåger jag har i USA på den där sajten som bilden är tagen ifrån: mylife.com. Tog fel på etnicitet -- fel världsdel! (Känner f ö även flera av hans syskon som jag har mött i ursprungslandet.) Trovärdig sajt? Kolla själva. Man måste vara bra naiv för att ta den på allvar, t ex när den påstår sig samla in data från darkweb.

Daniel, skämtare där.
Senast redigerad av nerdnerd 2018-09-27 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in