Citat:
Ursprungligen postat av
Priiicken
Der är ganska uppenbart för mig att det inte är samma Q som vi har att göra med längre. Ett tips kan vara att göra lite efterforskning av Cicada 3301.
Allt talar för att den originella Q hade direkta kopplingar till Cicada.
Litar man blint på någon bara för att man använder liknande lingvistisk för formering av frågor samt anger bokstaven Q längst ner på sidan är det lite sorgligt faktiskt..
Allt tyder på att de som skriver nu vill att du blint ska lita på Sessions även fast det inte finns något som visar på att han inte är "compromised" vid det här laget. Man kanske ska lyssna på vad Trump själv säger om saken? Det andra som verkar vara mest frekvent är att man vill få över så
många människor som möjligt på krigsstigen. Man verkar ha ett intresse av att påverka den opinionen som är mest kritisk till rådande kontrollmekanismer/etablissemang till att stödja krig i mellanöstern. När det faller bomber i mellanöstern är det liksom ok för dessa människor för "Q sa att det behövdes för att få fred inom det området." Krig behövs för fred.
"War is Peace"
Frågor man bör ställa sig är vilka krafter det är som vill ha krig med Iran och varför? Vilka är det som i slutändan tjänar på detta etc.
Först och främst, jag har lyft frågan om vem Q är, och om det förändrats under tiden, tidigare och jag erkänner att jag velat i frågan. Mitt sista bud är att det är samma individ/grupp sedan början av den enkla anledningen att det är orimligt att någon skulle plockat upp stafettpinnen utan närmare förändring. Om Q fram till 5:e Jan var ett unikum känns det otroligt att någon skulle kunna återupprepa bedriften. Betänk att "rörelsen" fortsatt växa och allt ter sig väldigt osannolikt. En vanlig LARP avslutas inom dagar och veckor men detta har konstant ökat i kraft några månader nu.
Nu till det som är tråkigt, för dig då:
1. Du underskattar de som skriver på
8chan oerhört.
2. Juridik går låååångsamt, att säga att Session är komprimenterad efter ett år, när dom defakto åtalat U1 transportörer samt att han genomlevt Mueller-haveriet, är snarare ett tecken på "jag vill ha allt nuuuu" än någon rimlig invändning.
3. Vad finns det för motiv till att Session skulle vara en smutsig bomb?
4. Trumps uttalanden kan du ta med en nypa salt för det mesta.