2018-03-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Förvänta dig inte att någon här inne ska servera dig allting på ett silverfat utan börja göra egen research i ämnet.

Som jag förstått så vill Q att deras information sprids och förklaras för den större allmänheten.. men jag gissar på väl att Q har fel om detta också?
Citera
2018-03-06, 19:13
Medlem
"Watch the news" skrev Q i helgen, och nu kommer nyheter om att Nordkorea är villiga att gå till förhandlingsbordet. Q:s senaste poster från igår och idag handlar också om det, samt Ståltullarna bland annat.

https://qanonposts.com/

Citat:
Mar 06 2018 01:29:38
Q !UW.yye1fxo
564130
>>563781
1 of 5.
>>563824
2 of 5.
What if the steel used for military-grade projects was made-inferior by our enemies as a method to weaken?
What if Hussein knew and authorized?
Renegade.
How many Marines volunteered to serve Hussein during his term?
Why?
What if his name we don’t say organized the deal?
The US taxpayer subsidizes the WORLD.
AMERICA has been sold to the highest bidder.
AMERICA has been weakened on purpose.
The depths of their TREASON is unimaginable.
Pure EVIL.
HELL on earth - HRC victory.
Q

Och mycket mer. Q länkar även till det här dokumentet hos CIA:

https://www.cia.gov/library/readingroom/docs/CIA-RDP90-00845R000100170004-5.pdf

Och massa annat. För intresserade av posternas sammanhang och vad de syftar på kan jag rekommendera Jerome Corsis youtube-kanal som nu är tillbaka efter att ha blivit bortplockad. Han verkar ha dagliga uppdateringar där han går igenom Q:s poster och händelseutvecklingen i världen.

Följande kanal är också att rekommendera: https://www.youtube.com/channel/UCjWAU0s1-MJb3C2OWHSxN5g
Citera
2018-03-06, 19:14
Avslutad
Om det nu är sant att Kim Jung Un är bredd att skrota kärnvapenprogrammet, som står det står i MSM, måste man fråga sig om en eventuell Deep stateutrensning ligger till grund för denna nedmontering? Kanske är det så att CIA och Deep state inte längre kontrollerar Nordkorea.

Q skrev att vi skulle hålla utkik i media denna vecka. Om det stämmer att Nordkorea skrotar sina kärnvapen är det helt osannolikt sensationellt!
Senast redigerad av fresk66 2018-03-06 kl. 19:16.
Citera
2018-03-06, 19:38
Medlem
Betongbarns avatar
Reddit helt igång med spekulationer om att Hillary kommer dyka upp i en förskräcklig video.

Kommer ingen video känns det som att Q är ett troll...

Spännande tider 😮
Citera
2018-03-06, 19:58
Medlem
BushwickBills avatar
Fullt ös på 8ch iaf, denna "konspiration" är världsunik!
Citera
2018-03-06, 20:06
Medlem
Har "Q" ändrat stil, de inlägg jag sett förut har varit mer gåtfulla?
Citera
2018-03-06, 20:10
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Om det nu är sant att Kim Jung Un är bredd att skrota kärnvapenprogrammet, som står det står i MSM, måste man fråga sig om en eventuell Deep stateutrensning ligger till grund för denna nedmontering? Kanske är det så att CIA och Deep state inte längre kontrollerar Nordkorea.

Q skrev att vi skulle hålla utkik i media denna vecka. Om det stämmer att Nordkorea skrotar sina kärnvapen är det helt osannolikt sensationellt!

Q har hävdat sedan länge att NK är(var) kontrollerad av Deep State. Bara faktumet att NK så sent som för några månader sedan hotade världsfreden med kärnvapenkrig och idag vill jobba för ett enat Korea är anmärkningsvärt.
Citera
2018-03-06, 20:12
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Har "Q" ändrat stil, de inlägg jag sett förut har varit mer gåtfulla?

Jag håller med, och påpekade det för någon vecka sedan, det tåls att fundera på vad det betyder.
Citera
2018-03-06, 20:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Q har hävdat sedan länge att NK är(var) kontrollerad av Deep State. Bara faktumet att NK så sent som för några månader sedan hotade världsfreden med kärnvapenkrig och idag vill jobba för ett enat Korea är anmärkningsvärt.

Tror ni på det också??
Citera
2018-03-06, 20:30
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag håller med, och påpekade det för någon vecka sedan, det tåls att fundera på vad det betyder.

När slutade Jared Kushner få tillgång till allt material i Vita Huset?
Citera
2018-03-06, 20:31
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tror ni på det också??

Old News. Det har skrivits om Nordkorea som CIA-vasallstat länge. Syftet är att USA ska kunna inringa Kina med militära trupper - varje gång NK viftar med kärnvapenkortet.
Citera
2018-03-06, 20:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Old News. Det har skrivits om Nordkorea som CIA-vasallstat länge. Syftet är att USA ska kunna inringa Kina med militära trupper - varje gång NK viftar med kärnvapenkortet.

Förlåt om jag var otydlig, jag menade - tror ni på att NordKorea vill avsluta sitt kärnvapenprogram och förenas med SydKorea?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in