2021-01-10, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Har det varit uppe i tråden att Trump skrev på insurrection act i morse?

Tror inte det. Väl noterat. Jag var på väg att skriva det själv men sket i det av någon anledning. Det förklarar paniken i DC - elden är lös och man tror att man kan släcka den genom att avsätta Trump i förtid.
Citera
2021-01-11, 00:04
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Tror inte det. Väl noterat. Jag var på väg att skriva det själv men sket i det av någon anledning. Det förklarar paniken i DC - elden är lös och man tror att man kan släcka den genom att avsätta Trump i förtid.
Om det verkligen är sant att han gjort det då borde dom verkligen bli rätt nervösa. Och Pompeji som jag döpt honom till nu.. fortsätter med sina exakta halvtimmar. Som en thriller...
Citera
2021-01-11, 00:07
Medlem
Thuriazs avatar
Citat:

Om det här stämmer börjar stormen vilken dag som helst.

Edir: eller ja det har redan börjat.
Citera
2021-01-11, 00:08
Avslutad
Citat:
Om det verkligen är sant att han gjort det då borde dom verkligen bli rätt nervösa. Och Pompeji som jag döpt honom till nu.. fortsätter med sina exakta halvtimmar. Som en thriller...
Ja, exakt. Detta är en konspiration som spelas ut mitt framför våra ögon Det är bara att gilla läget och digga resan för hur ofta får man uppleva en sån här sak? Det är rena rama James Bond för fan
Citera
2021-01-11, 00:08
Medlem
sebertos avatar
Det är troligtvis på gång nu. Att rulla upp svampen. Påven arresterad osv. Den som vill ha källor får kolla L Wood och pillowman Lindell. Finns en hög andra källor också. Ja ja jag är en foliehatt så jag undanber mig attacker från vänstterblivna.
Citera
2021-01-11, 00:10
Medlem
Citat:

Ja nu är det spännande igen. Om jag fattat det rätt (det här är ju så jävla dumt):

När Pompeo börjar tvittra varje kvart grips alla höjdarna. De som undslipper vill fly landet men ska stoppas vid gränsen till Kanada, i luften eller vid hamnar. När det sker kommer skurkarna uppmana allmänheten att gå ut och protestera (precis som i Turkiet). Men då är gardet redan på plats och bevarar allmän ordning.
Och då får allmänheten ett sms från presidenten om att stormen anlänt. Eller?
Citera
2021-01-11, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
Om det här stämmer börjar stormen vilken dag som helst.

Edir: eller ja det har redan börjat.

Japp, så är det. Här Twittrar Pompeo med exakta tidsintervall om du inte har sett det. Just nu är det 30 minuter mellan varje inlägg, och det är sagt att intervallen kommer att krympa som nån slags nedräkning.

https://twitter.com/SecPompeo?s=20
Citera
2021-01-11, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det är troligtvis på gång nu. Att rulla upp svampen. Påven arresterad osv. Den som vill ha källor får kolla L Wood och pillowman Lindell. Finns en hög andra källor också. Ja ja jag är en foliehatt så jag undanber mig attacker från vänstterblivna.

Vart hittar man L Wood och Pillowman någonstans?
Citera
2021-01-11, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Ja nu är det spännande igen. Om jag fattat det rätt (det här är ju så jävla dumt):

När Pompeo börjar tvittra varje kvart grips alla höjdarna. De som undslipper vill fly landet men ska stoppas vid gränsen till Kanada, i luften eller vid hamnar. När det sker kommer skurkarna uppmana allmänheten att gå ut och protestera (precis som i Turkiet). Men då är gardet redan på plats och bevarar allmän ordning.
Och då får allmänheten ett sms från presidenten om att stormen anlänt. Eller?

Är det här dina egna spaningar eller har det framgått på flera ställen?
Citera
2021-01-11, 00:21
Medlem
Citat:
Är det här dina egna spaningar eller har det framgått på flera ställen?

Inga belägg alls. Därför skrev jag att det är dumt.

Inte dumt att hoppas; men lite fåfängt. Följt detta länge nu och det har varit en och annan besvikelse.
Citera
2021-01-11, 00:22
Medlem
sebertos avatar
Inte ens en libtard kan ta miste på Pompeos intentioner med sitt portionerande av tweets och angrepp på tidigare potentater. Halleluja
Citera
2021-01-11, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Inga belägg alls. Därför skrev jag att det är dumt.

Ah, ok. Ja, men det är ju tillåtet att spekulera Just nu kan ju vad som helst vara på gång, känns det som - bara att invänta och se om nån info pyser ut någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in