2021-01-10, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Shit.. Vad händer när det är nere på fem minuter. Känns som nedräkning

Precis. Den som lever får se
Citera
2021-01-10, 22:48
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Notera att Mike Pompeos twitterinlägg kommer med exakta mellanrum. Först var det en timme mellan inläggen, nu går det exakt 30 minuter. Snart är det 20 minuter mellan inläggen osv, och detta i sig ska vara en signal av något slag som jag ännu ej luskat ut.

https://twitter.com/SecPompeo?s=20
Då får vi hoppas att "de goda krafterna" är förberedda och utför vad det nu än är Pompeo räknar ner till när twitter raderar även hans konto.

Amerikanska medier spånar om olika sätt att avsätta Trump då han är för farlig för att vara kvar till den 20e.
Pence är positiv till att nyttja 25e tillägget.
En majoritet av kongressen positiva till avsättning.

Tidigare länk jag hade spånade uppladdarna att POTUS exfiltrerat och att "the great purge" är igång.
Citera
2021-01-10, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Då får vi hoppas att "de goda krafterna" är förberedda och utför vad det nu än är Pompeo räknar ner till när twitter raderar även hans konto.

Amerikanska medier spånar om olika sätt att avsätta Trump då han är för farlig för att vara kvar till den 20e.
Pence är positiv till att nyttja 25e tillägget.
En majoritet av kongressen positiva till avsättning.

Tidigare länk jag hade spånade uppladdarna att POTUS exfiltrerat och att "the great purge" är igång.

Vad falls? Är Pence också inställd på att avsätta Trump? Haha, vilken jävla Quisling!

Uppenbarligen är dessa personer livrädda, men för vad exakt? Snart kommer vi att få reda på det.

Nog är någonting på gång. Tveklöst.
Citera
2021-01-10, 22:58
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Vad falls? Är Pence också inställd på att avsätta Trump? Haha, vilken jävla Quisling!

Uppenbarligen är dessa personer livrädda, men för vad exakt? Snart kommer vi att få reda på det.

Pence fru fick ju brev på Bush d ä begravning. Det där satt jag och kollade på då det begav sig. Har aldrig riktigt fattat hans roll i det hela. Det är så mycket som är märkligt.
Edit: ett nytt twitterinlägg... 30 minuter igen
Senast redigerad av ppp333 2021-01-10 kl. 23:01.
Citera
2021-01-10, 23:00
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:

Jamenvisst
https://www.cnn.com/2021/01/09/politics/mike-pence-25th-amendment/index.html
Iofs CNN men det får duga.

Innan "stormningen" av Capitol Hill bad ju the Donald i sitt tal VP att göra det rätta. Men Pence ville tydligen rösta in sniffer Joe.
Så Pence är nog inte längre, precis som Fox, lojal till sittande president.
Citera
2021-01-10, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Pence fru fick ju brev på Bush d ä begravning. Det där satt jag och kollade på då det begav sig. Har aldrig riktigt fattat hans roll i det hela. Det är så mycket som är märkligt.

Ja, jag hörde det. Undra vad det stod i de där jävla breven? Det skulle man bra gärna vilja veta. Jag har inte heller förstått Pence roll eftersom han tydligen har setts som en Quisling hela tiden, åtminstone av denna brevutdelning att döma.
Citera
2021-01-10, 23:06
Medlem
Pan-Everts avatar
Hur har Pompeos twittrande varit historiskt?
Förefaller vid första anblick vara en lika ihärdig twittrare som the Donald. Eller som the Donald har varit tidigare.

Men dagens med först exakt en timmes mellanrum och nu exakt en halvtimmes är intressant och något oroande på samma gång.
Kan vara för att jag ogillar rutiner iofs.
Citera
2021-01-10, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Jamenvisst
https://www.cnn.com/2021/01/09/politics/mike-pence-25th-amendment/index.html
Iofs CNN men det får duga.

Innan "stormningen" av Capitol Hill bad ju the Donald i sitt tal VP att göra det rätta. Men Pence ville tydligen rösta in sniffer Joe.
Så Pence är nog inte längre, precis som Fox, lojal till sittande president.

Jaha, där ser man. Kan inte vara helt oväntat med tanke på att Pence var en av individerna som mottog ett av de omtalade breven. Men, men.
Citera
2021-01-10, 23:27
Medlem
ppp333s avatar
Livet är en teater. Pence spelar rollen som Judas verkar det som... Nu spånar jag men dom får ju chansen att göra det rätta men väljer egenintresse istället (det lönar sig att hålla sig väl med deep state eller satan själv om man ska dra det dit)
Tänk om det är en nedräkning för arresteringar och avslöjanden... Vilken grej! Man kan alltid hoppas.
Nu äre sovdags får se imorgon om något hänt.
Citera
2021-01-10, 23:34
Medlem
Citat:
Jaha, där ser man. Kan inte vara helt oväntat med tanke på att Pence var en av individerna som mottog ett av de omtalade breven. Men, men.

Jag är nyfiken på vad det stod i breven. Det måste varit något kort och tydligt. Det räckte med en blick och det ledde till en omedelbar förändring av ansiktsuttryck. Jeb kastade ett öga mot brevet och blev förtvivlad direkt.

Någon morbid sälle skämtade och föreslog att det stod ”han är inte död” (om pappa George i kistan). Även om det var ett skämt så passade det reaktionen.

Det kan ha stått ”vi har servern” eller liknande.
Citera
2021-01-10, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Jag är nyfiken på vad det stod i breven. Det måste varit något kort och tydligt. Det räckte med en blick och det ledde till en omedelbar förändring av ansiktsuttryck. Jeb kastade ett öga mot brevet och blev förtvivlad direkt.

Någon morbid sälle skämtade och föreslog att det stod ”han är inte död” (om pappa George i kistan). Även om det var ett skämt så passade det reaktionen.

Det kan ha stått ”vi har servern” eller liknande.

Ja, exakt. Det måste ha varit något riktigt träffsäkert som tog rätt i solar plexus.
Citera
2021-01-10, 23:44
Medlem
ppp333s avatar
Har det varit uppe i tråden att Trump skrev på insurrection act i morse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in