Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Varför det? Menar du att det finns några som helst bevis att Trump skulle ha förgripit sig på någon av Epsteins flickor? Eller ens träffat dem?
Jag menar ingenting, ännu. Det är också för tidigt att tala om bevis, först kommer anklagelser sedan åklagares "allegations" därefter "bevis".
I Epsteins fall återstår det ungefär ett år innan bevis kommer att offentliggöras i domstol. Ta det lugnt och chilla och gör det du brukar, nagelfara varenda inlägg.
Jag kommer att posta min sammanställning med egna kommentarer, då får du tillfälle till genmäle.
Eftersom vi är på ett konspirationsteorin med de mest "osannolika" påstående s kan jag väl ta ut svängarna och bjuda på en reflektion.
Givet Epsteins intresse för transhumanism och befruktning av kvinnor så ligger inom möjlighetens ram att sperma och ägg konstbefruktas och planteras i en surrogatmoders livmoder.
Ergo, pappan och mamman behöver inte ens ha träffat, vad var det du skrev,
"någon av Epsteins flickor".
Men vilka villiga eller okunniga donatorer kan det handla om? Och var finns deras avkomma? Och när, för tekniken har funnits långt innan Epstein?