2019-08-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Det känns faktiskt ganska skönt att få lite motgångar. Man blir uttråkad av att vinna hela tiden.
Tja jag måste ju ge dig att du är ihärdig eftersom inga av Qs förutsägelser slagit in. Inte en enda!! Och att resten av världen ser er som obildade bönder stör dig inte alls heller?https://twitter.com/hashtag/QAnonidiots?src=hash
Senast redigerad av Alpoxen 2019-08-04 kl. 13:36.
Citera
2019-08-04, 13:51
Medlem
https://twitter.com/WilDonnelly/status/1070369750923001856 Be ready for some action after the funeral service is over. Today is #D5. December 5th is the day QAnon believers are convinced Trump will arrest all his deep-state enemies. They are now more convinced than ever since they are all gathered in the same place. Facts Do Matter Aj aj det hände inget den gången heller När kommer det?
Senast redigerad av Alpoxen 2019-08-04 kl. 14:04.
Citera
2019-08-04, 14:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
https://twitter.com/WilDonnelly/status/1070369750923001856 Be ready for some action after the funeral service is over. Today is #D5. December 5th is the day QAnon believers are convinced Trump will arrest all his deep-state enemies. They are now more convinced than ever since they are all gathered in the same place. Facts Do Matter Aj aj det hände inget den gången heller När kommer det?

Då har vi ett slutdatum nu då, den 5:e December skall det smälla
Citera
2019-08-04, 14:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då har vi ett slutdatum nu då, den 5:e December skall det smälla
Skulle - det avsåg 2018..
Citera
2019-08-04, 14:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skulle - det avsåg 2018..

Med tanke på hur bred förlossning Q följarna har så kan de få ett extra år på sig, om absolut inget sker den 5:e December 2019 så är det officiellt en bluff.
Citera
2019-08-04, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på hur bred förlossning Q följarna har så kan de få ett extra år på sig, om absolut inget sker den 5:e December 2019 så är det officiellt en bluff.

Och bluffa måste ju göras för att annars kan ju de som inte ska snappa upp uppgifter snappa upp dem. Och så måste det bluffas för att grejen är ju den att man ska ska måste söka och leta i vanlig media sen för att och se och förstå vad som pågår. Det är ju väldigt bra!
Citera
2019-08-04, 16:22
Medlem
[quote=Alpoxen|68292425]
Citat:
Jaha? Vad har detta med tråden att göra? Förutom att Epstein och Trump var polare förstås men det får man väl tillskriva avd. ungdomligt oförstånd. Trots att Trump var långt över trettio och stod men en av sina närmaste vänner Epstein och dregglade över 18åringar. Visst det bara grabbig överentusiasm och fylla och tänk om det varit Clinton Obama i stället då hade ju inte idiothögern uppmärksammat det alls. 'Bara två coola snubbar som står o snackar ju'

Tråden handlar om Q och Q nämner Epstein i, snabbt räknat, 41 st sk. drops.
https://qalerts.app/posts/?s=Epstein

Eftersom fallet har haft och kommer att ha konsekvenser i Trumps administration och långt bortom USA's gränser så har det i allra högsta grad med tråden att göra.

Däremot kommer jag inte att posta på några dagar då jag sammanställer en bild av Epsteins studietid, yrkesliv som anställd, egen verksamhet inom finanssektorn samt naturligtvis kriminella gärningar. Allt från öppna källor som ger en helt annan bild än vad Q ger.

Både Donald Trump och Jeffrey Epstein är två mindre aktörer med begränsad handlingsfrihet som Q refererar till i ett politiskt spel med både inhemska som utländska aktörer.

Samtidigt pågår en juridisk process där för närvarande endast Epstein offentligt nagelfars. Men var lugn, snart är det Donald Trumps tur.
Citera
2019-08-04, 17:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Samtidigt pågår en juridisk process där för närvarande endast Epstein offentligt nagelfars. Men var lugn, snart är det Donald Trumps tur.

Varför det? Menar du att det finns några som helst bevis att Trump skulle ha förgripit sig på någon av Epsteins flickor? Eller ens träffat dem?
Citera
2019-08-04, 17:27
Medlem
Citat:
Varför det? Menar du att det finns några som helst bevis att Trump skulle ha förgripit sig på någon av Epsteins flickor? Eller ens träffat dem?

Jag menar ingenting, ännu. Det är också för tidigt att tala om bevis, först kommer anklagelser sedan åklagares "allegations" därefter "bevis".

I Epsteins fall återstår det ungefär ett år innan bevis kommer att offentliggöras i domstol. Ta det lugnt och chilla och gör det du brukar, nagelfara varenda inlägg.

Jag kommer att posta min sammanställning med egna kommentarer, då får du tillfälle till genmäle.

Eftersom vi är på ett konspirationsteorin med de mest "osannolika" påstående s kan jag väl ta ut svängarna och bjuda på en reflektion.

Givet Epsteins intresse för transhumanism och befruktning av kvinnor så ligger inom möjlighetens ram att sperma och ägg konstbefruktas och planteras i en surrogatmoders livmoder.

Ergo, pappan och mamman behöver inte ens ha träffat, vad var det du skrev,
"någon av Epsteins flickor".

Men vilka villiga eller okunniga donatorer kan det handla om? Och var finns deras avkomma? Och när, för tekniken har funnits långt innan Epstein?
Citera
2019-08-04, 17:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag menar ingenting, ännu. Det är också för tidigt att tala om bevis, först kommer anklagelser sedan åklagares "allegations" därefter "bevis".
Ok, finns det några som helst officiella eller substantiella anklagelser om att Trump skulle ha våldfört sig på någon av Epsteins flickor? Eller ens träffat någon av dem? Verkar ju underligt att påstå att det snart skulle vara ”Trumps tur” annars.
Citat:
I Epsteins fall återstår det ungefär ett år innan bevis kommer att offentliggöras i domstol. Ta det lugnt och chilla och gör det du brukar, nagelfara varenda inlägg.

Jag kommer att posta min sammanställning med egna kommentarer, då får du tillfälle till genmäle.

Eftersom vi är på ett konspirationsteorin med de mest "osannolika" påstående s kan jag väl ta ut svängarna och bjuda på en reflektion.

Givet Epsteins intresse för transhumanism och befruktning av kvinnor så ligger inom möjlighetens ram att sperma och ägg konstbefruktas och planteras i en surrogatmoders livmoder.

Ergo, pappan och mamman behöver inte ens ha träffat, vad var det du skrev,
"någon av Epsteins flickor".

Men vilka villiga eller okunniga donatorer kan det handla om? Och var finns deras avkomma? Och när, för tekniken har funnits långt innan Epstein?

Vad får dig att tro att Epstein har agerat på idéerna om transhumanism? Finns det över huvud taget några tecken på att han har barn?
Citera
2019-08-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ok, finns det några som helst officiella eller substantiella anklagelser om att Trump skulle ha våldfört sig på någon av Epsteins flickor? Eller ens träffat någon av dem? Verkar ju underligt att påstå att det snart skulle vara ”Trumps tur” annars.

Vad får dig att tro att Epstein har agerat på idéerna om transhumanism? Finns det över huvud taget några tecken på att han har barn?

Varför ställer du frågan när du vet att det finns anklagelser?

Jag tror ingenting utan presenterade en reflektion som är möjlig och inte begränsad till enbart Epstein eller hans tidsperiod.

Min reflektion går längre tillbaka i tiden. Transhumanism som jag ser är en fortsättning på nazismens brottsliga version för en herreras och Q förespråkar ju att det finns individer som står över mänskligheten med rätt att staka ut framtiden.

Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig att vare sig Epstein eller Trump är någon av dessa.

Samtidigt som Epstein kan tillhandahålla tjänsten att odla fram avkomma till denna elit med valfri kvinna vars ägg stjäls vid en ordinarie gynundersökning.

Trump själv har ju uttalat ett intresse för prinsessan Diana och skulle det framgå som faktum tror jag inte ens det behövs impeachment. Game over, så att säga.

Rannsakande fråga till dig. Har du några barn och vet hur det är att ha faderskänslor?
Senast redigerad av Utredaren 2019-08-04 kl. 18:28. Anledning: Rannsakande fråga
Citera
2019-08-04, 18:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Varför ställer du frågan när du vet att det finns anklagelser?
Det vet jag inte alls. Berätta - men kom ihåg att jag skrev officiella eller substantiella - så inga rykten på youtube eller folk som påstår saker rätt ut ur det blå tack.

Citat:
Jag tror ingenting utan presenterade en reflektion som är möjlig och inte begränsad till enbart Epstein eller hans tidsperiod.

Min reflektion går längre tillbaka i tiden. Transhumanism som jag ser är en fortsättning på nazismens brottsliga version för en herreras och Q förespråkar ju att det finns individer som står över mänskligheten med rätt att staka ut framtiden.

Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig att vare sig Epstein eller Trump är någon av dessa.

Samtidigt som Epstein kan tillhandahålla tjänsten att odla fram avkomma till denna elit med valfri kvinna vars ägg stjäls vid en ordinarie gynundersökning.
Även här - inte rätt ut ur det blå tack. Varför skulle Epstein ens behöva stjäla ägg från intet ont anande kvinnor? Bar han någonsin antytt en önskan att göra det eller är det dina egna fantasier som lyser igenom?

Citat:
Trump själv har ju uttalat ett intresse för prinsessan Diana och skulle det framgå som faktum tror jag inte ens det behövs impeachment. Game over, så att säga.
Va? Menar du att Trump skulle försökt stjäla ägg av prinsessan Diana - eller vad antyder du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in