Citat:
Ursprungligen postat av
FreiherrL
Det finns bara en "Danneman" och det är "Danneman" som streamar med Insiktsfulle Stockholmaren och Fritjof Persson.
Jag har en så dålig koll på sådana där personer. Förstår inte meningen med att bry sig om dem. Fritjof Persson vet jag ju såklart vem han är, men "Danneman" och "Insiktsfulle stockholmaren" är för mig helt okända personer. Vet att det finns en tråd i det här delforumet där det skrivs om den där typen av "nationalister". Bryr mig dock inte så mycket om att läsa i den.
Det är många svenskar som är mer finska än vad de tror. För några år sedan så fanns det en trend bland kända youtubers där man rastestade sig själv. Nästan alla svenskar som testade sig hade ganska mycket finskt blod i sig. Jag har tyvärr säkert också det eftersom min farfar kommer från en sådan där finnmarksbygd i Hälsingland. Svenskarna är det vackraste folket i hela världen, men hade säkert varit ännu finare utan den enormt stora invandringen av finnar till vårt land. Att visa upp resultatet i direktsändning var väldigt modigt gjort av Dan Eriksson tycker jag. Magnus Söderman är nog ganska ordentligt svensk han, det tycker jag i alla fall att det ser ut som. Han är mycket mer svensk än vad Dan är.