Citat:
Blev aningen mer positiv efter att jag lyssnade på https://www.youtube.com/watch?v=_LiPzWRN3Mg&t=6973s så mina råd blir följanda för de som blir medlemmar
-betala bara minimibeloppet och endast månadsvis.
-va beredd att gå ur omedelbart ifall det hela slutar illa.
-nätverka med andra individer som söker sig till det, då kan ni skapa något eget det slutar illa med DsF.
Dan påstod att han gärna såg att andra personer än honom tar över i styrelsen, det som tyder på att han menar detta genuint är sättet föreningen är konstruerad på där de aktiva medlemmarna kan byta ut de i styrelsen, det avgörande är vilka som accepteras som aktiva medlemmar, räcker att mer än 1/3 i styrelsen sätter sig på tvären för att stoppa godkännandet av en ny aktiv medlem.
Smr vs DsF
även om jag inte gillar någon av dessa så tror jag det är bättre att söka sig till DsF då det sociala priset är lägre(de är mer mellanmjölk) och de verkar värdera folk som inte vill vara gatuaktivister, dessutom kommer medlemmar få bättre inflytande.
Vidare verkar DsF lyckas attrahera folk av bra kaliber istället för samhällets bottenskrap.
-betala bara minimibeloppet och endast månadsvis.
-va beredd att gå ur omedelbart ifall det hela slutar illa.
-nätverka med andra individer som söker sig till det, då kan ni skapa något eget det slutar illa med DsF.
Dan påstod att han gärna såg att andra personer än honom tar över i styrelsen, det som tyder på att han menar detta genuint är sättet föreningen är konstruerad på där de aktiva medlemmarna kan byta ut de i styrelsen, det avgörande är vilka som accepteras som aktiva medlemmar, räcker att mer än 1/3 i styrelsen sätter sig på tvären för att stoppa godkännandet av en ny aktiv medlem.
Smr vs DsF
även om jag inte gillar någon av dessa så tror jag det är bättre att söka sig till DsF då det sociala priset är lägre(de är mer mellanmjölk) och de verkar värdera folk som inte vill vara gatuaktivister, dessutom kommer medlemmar få bättre inflytande.
Vidare verkar DsF lyckas attrahera folk av bra kaliber istället för samhällets bottenskrap.
Nu är jag inte rasistextrem tror jag men det du skriver är nog helt fel efter att jag har lyssnat runt och läst på idag.
Nu vet jag inte vad SMR är men jag vet vad NMR är för något.
Nordfront gjorde en bra analys av detta, gå med i Dan och Magnus elfte initiativ och tro att man ska komma någonstans för att att man köper ett hus är lite korkat. Enda förvandlingen får man genom att agera.
Men vi behöver inte ens ta det där fler initiativ är korkat och bränner ut folk. Sedan läste jag från oberoende källor och nationella rörelsen har verkligen inte klarat av att behålla en organisation konsekvent.
SD tog över 20 år för att komma hit under den tiden har den nationella rörelsen haft ja jag vet inte hur många projekt och det gör att människorna som involverar sig överger hela rörelsen när projektet fallerar.
Jag skulle sagt att bara bojkotta Magnus Söderman och allt han involverar sig i, egentligen skulle jag sagt att skippa alla dessa ARBETSLÖSA LATA JÄVLAR som på fullaste allvar menar att DU ska donera fast att de bara gör ett program.
Men detta är ju mina åsikter och jag är en som varken klistrar klisterlappar eller involverar mig annars men rätt ska ta mig fan vara rätt och DSF är fan pajaskonster på en hög nivå.
Gå över till nordfront vet jag
Tillägg: Att de ens tar in I&C är väl en uppenbar deklaration av hur lite de bryr sig om medlemmar, nu vet jag inte vad som har hänt sedan våras men då var det viss kritik mot dessa personer på motgifts-forum, nu är de dock i ledande position. Anledningen är uppenbarligen för att de har status iom sin podd men i dessa personer och då speciellt Conrad ligger en stor fara.
Jag vet inte jag men jag förstår faktiskt inte varför människor envisas med detta och då speciellt pga att Magnus finns med i röran och historik.
/nationellstalkern
Senast redigerad av BambaNinja 2017-12-10 kl. 00:24.
Senast redigerad av BambaNinja 2017-12-10 kl. 00:24.