Det finns vl ingen annan i denna tråd som ger så mycket råd till hur AFA skall agera för att förstöra svenskarnas hus. Du är en jävla expert på smörsyra, brandbomber, vattenslangar och hur man klipper upp staket. Man märker också att du har inget vettigt liv, ingen förutom de som vill förstöra, efterfrågar dina "kunskaper". Du borde jobba för SÄPO eller inte minst MSB då du vet så jävla mycket hur man förstör.
Du låtsas att du är bekymrad om säkerhet osv. Du tror du är någon jävla expert? Om du verkligen har något att tillföra så ta kontakt med DfS och sitt inte här på Flashback och ältar någon expertis du inte är. Patetiskt.
Du är ett rent vänstertroll!
QUOTE=ArthurMorgan|65757664]Jo, det är redan konstaterat någon sida bak att det troligen är byggt så. Däremot är det mer tveksamt med utbyggnaden, som andra påpekat så verkar den ha träfasad och fri grund.
Nu finns det väl inte så många bunkerliknande byggnader till salu i lämpliga områden och bunkerliknande byggnader är rätt trista.
Jag har inga uppgifter på detta men däremot har jag rätt lång erfarenhet av hur den nationella rörelsen jobbar och påfallande ofta gör man gigantiska misstag i sådana här sammanhang. Exempelvis en nationell organisation som köpte en lokal i centrala Stockholm och då valde en lokal med gigantiska skyltfönster. Eller en annan organisation som köpte en stor gård ute i ingenstans och sedan lämnade den obevakad. Båda lokalerna förlorades. Detta var länge sedan och DFS verkar ha erfaret folk och det påstås även att det finns många hantverkare i deras led så kanske har de tänkt till lite och åtgärdat det mesta. Det skulle dock förvåna mig om man har hunnit med eller tänkt på alla uppenbara svagheter. Vi får hoppas på det bästa!
För AFA är det en avvägningsfråga, ju snabbare de agerar desto större sannolikhet att lyckas, ju längre de väntar desto mer av DFS investeringar i tid, arbete och pengar slår man sönder men samtidigt blir det svårare att genomföra.[/quote]