2006-01-16, 02:35
Medlem
HoChiMinhs avatar
Någon som testat? Är det något värt att ta?

Sen tycker jag farligheten för alla droger är grovt överskattad. Det är inte drogerna som dödar, det är fattigdomen och misären som drogerna för med sig. Sen är det inte särskillt nyttigt att missbruka något, men det gäller nikotin och alkohol så väl som heroin, fastän droger visar symptomen lite tydligare kanske.
Och som någon sa ovan, olagliga droger är ju vältestade och etablerade, så man vet vad farorna är, men RCs och dylikt är inte det, så man vet inte egentligen vad man gör med sin kropp när man tar såna medel.
Citera
2006-01-16, 10:50
Medlem
Kuyichis avatar
Med tanke på innehåller i en X4 skulle jag nog rekomendera att du tar riktigt amfetamin istället - troligtvis inte alls lika skadligt som den där blandningen med piperaziner. Riktigt fultjack.
Citera
2006-01-16, 11:06
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiMinh
Någon som testat? Är det något värt att ta?

Sen tycker jag farligheten för alla droger är grovt överskattad. Det är inte drogerna som dödar, det är fattigdomen och misären som drogerna för med sig. Sen är det inte särskillt nyttigt att missbruka något, men det gäller nikotin och alkohol så väl som heroin, fastän droger visar symptomen lite tydligare kanske.
Och som någon sa ovan, olagliga droger är ju vältestade och etablerade, så man vet vad farorna är, men RCs och dylikt är inte det, så man vet inte egentligen vad man gör med sin kropp när man tar såna medel.

Har testat en gång för lääänge sen...
iaf känns de som en halv evighet sen, fast de är nog just under ett år... sönderknarkat minne

tog då 3 på en gång å de va en fin rush man fick...tyckte ja iaf då
har alltsedan dess velat testa igen, fast antingen 4st (eller fler) eller blandat med annat
Citera
2006-01-17, 00:14
Medlem
Supa som svin på lan? Kan man inte bara lämna datorn hemma och ha en vanlig fest då? Känns liksom jobbigt att dra med något som man inte har nytta av då man är snorfull ändå.
Citera
2006-01-17, 01:57
Medlem
bad_hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Supa som svin på lan? Kan man inte bara lämna datorn hemma och ha en vanlig fest då? Känns liksom jobbigt att dra med något som man inte har nytta av då man är snorfull ändå.

det är när man är full som ett as som ens riktiga skillz i kå-strajk avslöjar sig.
tror jag,
det är säkert kul att spela datorspel när man är full, även om jag hellre väljer att göra lite mer fysiska saker. etanol är väl inte den mest fantastiska av psykiska droger. men pojkarna verkar ju klart konservativa. hur har de lyckats, om de sitter all tid vid datorn, borde deras hjärnor väl absorberat något av den öppensinnighet som internet erbjuder.
Citera
2006-01-17, 04:48
Medlem
wavedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock

Det är därför jag vill köra med X4 istället för sprit. X4 ger en annan slags effekt än sprit
Citera
2006-01-17, 04:53
Medlem
bad_hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wavedude
Det är därför jag vill köra med X4 istället för sprit. X4 ger en annan slags effekt än sprit

fick för mig att det var en sån där hittepå substans som ger lika mycket effekter som nikotinplåster.
nu blir man faktiskt lite intresserad. 3 tabletter för 100spänn. är det 1 tripp för mig eller är det 2 till mig och 1 till den mindre knarkande kompisen som är bättre.
känns kanske lite dyrt att betala mer än 100kr för en laglig tveksam tripp, men annars är jag intresserad.
Citera
2006-01-17, 05:04
Medlem
wavedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad_hund
fick för mig att det var en sån där hittepå substans som ger lika mycket effekter som nikotinplåster.
nu blir man faktiskt lite intresserad. 3 tabletter för 100spänn. är det 1 tripp för mig eller är det 2 till mig och 1 till den mindre knarkande kompisen som är bättre.
känns kanske lite dyrt att betala mer än 100kr för en laglig tveksam tripp, men annars är jag intresserad.

Ja du, jag och polaren prövade de. han tog en tablett. och jag tog en.

jag tuggade på skiten, så jag fick nån jävligt äklig eftersmak. tog typ 30-60min, sen kände jag mig jäävligt pigg, glad, lite dum i huvudet, ville springa runt o hitta på grejer..

började må dåligt, spydde, men tyckte det var kul hehe
Sen satt jag mig vid datorn, satte igång nån techno låt, o lyssna på den i 2-3 timmar, satt o spela lite datorspel, gick i la mig vid 6 tiden på morgonen...

Var så speedad så jag kunde inte sova.
Lyckades somna vid 9 tiden.

Men min kompis tyckte inte att de hände så mycket, han kände sig bara pigg o ville ut.
Citera
2006-01-18, 07:37
Medlem
jag har provar X4 (en tabbe) och det var nice faktiskt , Det var inte som E direkt utan mer som svamp enligt min mening , men fan kul hade jag .
Citera
2006-01-18, 07:43
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
jag har provar X4 (en tabbe) och det var nice faktiskt , Det var inte som E direkt utan mer som svamp enligt min mening , men fan kul hade jag .

Testade X4 en gång och jag tyckte bara det var hemskt! Kändes som man fick betong över hjärnbarken samtidigt som det strålade ner i ryggraden. Jag tyckte inte det var skönt och ville varken prata eller dansa. Kändes rätt farligt för kroppen också.
Nej aldrig mer oprövade, lagliga droger som man inte har en aning om vad de ställer till med. Bara klassiker i fortsättningen.
Citera
2006-01-19, 14:13
Medlem
Jag har testat X4 ett par ggr. Senast jag tog de var ett par månader sen hos en poolare. Dom andra kompiarna rökte hasch och jag tog X4. Konstigt nog var det jag som skrattade mest och åt fulast saker.

Men inte är X4 i närheten av Ecstacy, det är mera åt svamp hållet. Ganska psykadeliskt men endå inte. När du väl ligger still och kollar på saker så kan nästan vad som helst dyka upp. Genomskinliga figurer/mönster/bilder flyga runt i luften, saker förvänga sej, röra sej osv osv. Rätt nice.

Men de som är negativt är att man på nåt konstigt sätt blir känslig på kyla och värme på samma gång. Jag frös som en hund ena stunden och la mej med kläder under ett täcke för att andra stunden vara svinvarm. Poolarna öppnade fönstret för att röka och det blåste in litte lätt mot mina armar som kändes lika kallt som snö.. Riktigt störande det där med känsligheten mot kyla/värme.

Sen får man rätt feta tefat på det också. En annan nackdel är väl att de flesta mår illa och spyr i början. Det har alla mina kompisar gjort men jag har aldrig spytt. Bara mått lite illa i början men det går över efter en kvart, 20 min.

Det bästa är väl egentligen att du låter bli X4 och super till med dina poolare ifall du inte kan övertyga minst 1 av kompisarna. Risken är väl att dom tycker du är dum i huvet och tar droger på ett LAN och vänskapen försämras.

Du kan ju annars ta ½ tablett, det gjorde jag i samband med krogbesök en gång. Fick lite lätta motiontrails osv, varade inte så länge men sen drack jag ju på som vanligt också. Funkade rätt bra faktiskt..
Citera
2006-01-19, 17:42
Medlem
wavedudes avatar
Dom verkar vara okey med det nu, så jag ska nog ta x4...
Nu är frågan bara, ska man ta 1, eller chansa med 1, och en halv?

Tror ni de blir nån stor skillnad ?

När jag tog en mådde jag bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in