2017-11-08, 09:58
Medlem
Jag är singel nu för tiden gillar att runka väldigt mycket har ni någon erfarenhet för att runka skönast.
så som rubriken leder så vill jag ha tips på hur man runkar på skönaste sättet!!!!
snabba svar uppskattas tack på förhand
2017-11-08, 10:05
Medlem
Dr_Dollars avatar
Barnolja + porrfilm = win
2017-11-08, 10:08
Medlem
Synd att du ska behöva knulla din hand när det finns kvinnor där ute.

Menmen.
2017-11-08, 10:09
Medlem
note-its avatar
Fyll en termos med köttfärs.
2017-11-08, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Synd att du ska behöva knulla din hand när det finns kvinnor där ute.

Menmen.

Haha, jag ger mig fan på att du är ett fetto som inte blivit av med oskulden!

Ont: Jag varierar med högern och vänstern ingen olja eller annat klet!
2017-11-08, 11:16
Medlem
Inte för att jag egentligen ska förespråka hur man runkar bäst då jag själv försöker sluta menmen ;D

VRporr, i så hög upplösning som möjligt. Bra lurar för ljudkvaliten. Köp dam-parfym och spreja lite lätt på en bit papper eller något framför dig (blir mer stimulerande desto fler sinnen man inkluderar).

Ja, jag har fappat mycket i mina dar. Blev en hobby men har nu lagt av. Blev för mycket av det goda för min stackars hjärna.
2017-11-08, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fapboy4life
Inte för att jag egentligen ska förespråka hur man runkar bäst då jag själv försöker sluta menmen ;D

VRporr, i så hög upplösning som möjligt. Bra lurar för ljudkvaliten. Köp dam-parfym och spreja lite lätt på en bit papper eller något framför dig (blir mer stimulerande desto fler sinnen man inkluderar).

Ja, jag har fappat mycket i mina dar. Blev en hobby men har nu lagt av. Blev för mycket av det goda för min stackars hjärna.

Haha damparfym och VR he he, snacka om 1337 runkare 😂
2017-11-08, 11:57
Medlem
kalkryggars avatar
Sluta se på porr helt och hållet och runka inte alls. När det gått 5-6 veckor utan porr och runk så har du återställt dig.

När du har kommit ifrån porrens värld så gör du så att du innan du somnar för natten ger dig själv en rejäl penismassage och tänker på brudar du ser i verkligheten. Så som man runkade förr. Det blir skönare under själva massagen men framförallt så ger det en skönare känsla efteråt.
2017-11-09, 13:37
Medlem
Onan-erarens avatar
Vinylhandskar å barnolja, mmh.
2024-08-08, 16:39
Avslutad
Runktips

Ni får gärna komma med tips som gör det mer behagligt att ta saken i egna händer. Har nyss blivit singel.
2024-08-08, 16:41
Medlem
ItsWednesdays avatar
Porr.
2024-08-08, 16:43
Medlem
proconsuls avatar
Som ovan, porr. Och lite glidmedel.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera