2017-11-15, 08:16
Medlem
Shit va oväntat! Inte de faktum att han kan framstå som ett svin enligt folks utsagor. Men mer hans utseende och stil.

När jag såg hans Instagram trodde jag verkligen inte ens att det var han. Jag förväntade mig någon kostymnisse från Sture-p!!

Denna killen har ju fan ingen klass. Hur fan kan han vara högsta hönset på MTG? De roliga är att jag jobbat där i två år men aldrig ens sett eller tänkt på denna pajas...

Va äre för bilder han tar med kändisar? Han är ju ett skämt...
Citera
2017-11-15, 10:24
Medlem
simonvps avatar
Solklart att det är P.N efter Sladjans uttalanden. Har alltid fått rätt grova psykopat-vibbar av honom. Har man den positionen och den makten måste man vara något av ett komplett as.
Citera
2017-11-15, 12:15
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Solklart att det är P.N efter Sladjans uttalanden. Har alltid fått rätt grova psykopat-vibbar av honom. Har man den positionen och den makten måste man vara något av ett komplett as.

Oväntat att han satte sig på Sladjan ändå? Har alltid uppfattat Sladjan som beredd att ta konfontation, att inte ta skit, men det är klart, är man i en sådan uppenbar beroendeposition så är det väl inte lätt. Man måste ju ha tak över huvudet & mat på bordet.

Är Expressens Anders Nunstedt bror till P.N? Smålustigt i så fall...

https://www.expressen.se/noje/ett-svineri-som-maste-raderas-fran-varje-arbetsplats/
Citera
2017-11-15, 13:03
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Oväntat att han satte sig på Sladjan ändå? Har alltid uppfattat Sladjan som beredd att ta konfontation, att inte ta skit, men det är klart, är man i en sådan uppenbar beroendeposition så är det väl inte lätt. Man måste ju ha tak över huvudet & mat på bordet.

https://www.expressen.se/noje/ett-svineri-som-maste-raderas-fran-varje-arbetsplats/

Yes de är bröder!

Tvärtom så blir jag inte ett dugg förvånad att en konfrontationsbenägen Sladjan blir utsatt. Psykopater ger sig på de som försöker motarbeta/ifrågasätta dem, eller folk som är lätta att sätta sig över. Ska man komma på god fot med en psykopat måste man visa sig stabil och stryka medhårs. Gör man det kommer man förmodligen ath bli behandlad som guld.
Citera
2017-11-15, 14:10
Medlem
P@r var chef för fotboll när sladjan jobbade där.
Citera
2017-11-15, 16:54
Medlem
frantiks avatar
P*r instagram är nu privat, vilket den inte varit innan. Vet inte hur mycket det talar för anklagelserna, men det talar inte emot om man säger så.
Kanske beror på ryktena i den här tråden och diverse troll på nätet.
Men kan likväl vara en så kallad lägga locket på taktik.

Rubriken i trådarbeten säger att han ska vara gift, men såvitt jag har sett på hans instagram så verkar han inte vara gift. Frånskild?

Bara om jag själv ska utgå ifrån mina smygkik på hans instagram/medverkan i poddar så verkar han vara lite av en översittar-typ.
Citera
2017-11-15, 20:13
Medlem
Tidigare expertkommentator på Viasat Motor skriver idag i ett ganska långt inlägg på Facebook bland annat detta:
"Hoppas att MTG nu tar detta på allvar och agerar.
Idag backar jag upp alla er utsatta på MTG utan att tveka. Idag är jag en starkare och mer mogen person som kan skilja på vad som är rätt och fel.
Jag ska själv ta kontakt med HR samt VD och berätta det jag sett, hört och varit med om.
Fy för dig."

Bra jobbat!
Citera
2017-11-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Krönikan är dessutom skriven efter det att hans bror pekats ut som ärkesvinens överstekucku, obetalbart!
Citera
2017-11-16, 06:42
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
I Boltensterns fall verkar det dock som att det främst inte är sexuella trakasserier hon drabbats av, utan vanlig klassisk psykisk nedbrytning (även fast en viss släng av trakasserier ingått). Det tragiska är att hennes historia skulle kunna gälla så många andra. Det är fan ruggigt obehagligt att man går in och medvetet försöker förstöra en annan människa.

Verkligen. Antingen gör det något med folk att inom de innersta mediekretsarna i Stockholm få makt eller så är man ett svin från grunden. Otroligt hur man kan sätta i systematik att trycka ned andra medmänniskor. Han har en sjukskrivning och bestående men på en ung driven reporter på sitt samvete. Jävla lallare. Hans utseende och aura gör ju inte han mindre svinkompatibel. Han har håvat in många miljoner till Viasat så det är inte enkelt att peta honom. Money talks i den där vidriga branschen. Nu säger jag inte att det är han men Sladjans tweets har sänkt oddsen till iallafall 1.02.
Citera
2022-07-27, 06:00
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parabenes83
MTG startar ny utredning mot anklagade chefen.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zRvL4/mtg-startar-ny-utredning-mot-anklagad-chef
Perka blev kvar 3½ år till efter det.
Citera
2022-07-28, 23:31
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Perka blev kvar 3½ år till efter det.

Han generera pengar då gäller inte regler.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in