Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-07, 02:17
  #1
Medlem
Gjorde sexdebuten nyligen och blev lite fundersam över huruvida det verkligen kändes för tjejen eller inte. Har en normal penis, kanske 14cm och bra omkrets, tog henne i doggy och hon var rätt tight (fick pressa in kuken). Men sen kändes det liksom inte mer, kunde knappt avgöra om jag var inne eller inte (på känseln). Hade rätt tjock kondom ska sägas.

Är det såhär sex ska kännas eller gör jag något fel? Trodde ju på betydligt mer stimulans för ollonet men det var ju bara som att åka in i en kort, tight tunnel och sen in i ingenmansland när man var förbi. Är det så sex går till eller tänkte hon typ "vafan håller han på med..?".
Citera
2017-11-07, 02:25
  #2
Medlem
memyselfnnons avatar
fan va najs med sexdebuten, grattis bramski! Det är den där jävla kondomen som ställer till det hörru, hon va ju trotsallt rätt tight enligt dig. Fast det där tighta i början kan ske av olika anledningar. T.ex att man måste ''borra'' sig in i startfasen lite för att hon inte är tillräckligt våt eller uppvärmd. Så hon kanske inte va så tight egentligen.

Hoppas ollonet får sitt nästa gång!
__________________
Senast redigerad av memyselfnnon 2017-11-07 kl. 02:36.
Citera
2017-11-07, 02:28
  #3
Medlem
Gurglarens avatar
Testa de där röda kondomerna istället, som är tunnare. Men det är ju bra mkt bättre helt utan...
Citera
2017-11-07, 02:34
  #4
Medlem
ReiseReises avatar
Första gången brukar suga. Det gör nästan bara ont för att huden inte är van. Pröva några gånger till så ska du se att beroendet kommer.


Skippa kondomen. Det är ju ändå omöjligt att du har en sjukdom, förhoppningsvis har inte hon det heller?
Citera
2017-11-07, 02:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellatrixz
Gjorde sexdebuten nyligen och blev lite fundersam över huruvida det verkligen kändes för tjejen eller inte. Har en normal penis, kanske 14cm och bra omkrets, tog henne i doggy och hon var rätt tight (fick pressa in kuken). Men sen kändes det liksom inte mer, kunde knappt avgöra om jag var inne eller inte (på känseln). Hade rätt tjock kondom ska sägas.

Är det såhär sex ska kännas eller gör jag något fel? Trodde ju på betydligt mer stimulans för ollonet men det var ju bara som att åka in i en kort, tight tunnel och sen in i ingenmansland när man var förbi. Är det så sex går till eller tänkte hon typ "vafan håller han på med..?".
"en kort, tight tunnel" Du är rolig du. "kanske 14cm och bra omkrets" Ser inte du sambandet eller är du alltid så verklighetsfrånvänd?
Citera
2017-11-07, 16:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellatrixz
Gjorde sexdebuten nyligen och blev lite fundersam över huruvida det verkligen kändes för tjejen eller inte. Har en normal penis, kanske 14cm och bra omkrets, tog henne i doggy och hon var rätt tight (fick pressa in kuken). Men sen kändes det liksom inte mer, kunde knappt avgöra om jag var inne eller inte (på känseln). Hade rätt tjock kondom ska sägas.

Är det såhär sex ska kännas eller gör jag något fel? Trodde ju på betydligt mer stimulans för ollonet men det var ju bara som att åka in i en kort, tight tunnel och sen in i ingenmansland när man var förbi. Är det så sex går till eller tänkte hon typ "vafan håller han på med..?".

Hej

Om tjejen är lite spänd tycker jag att känslan är som du beskriver den.
Tight i öppningen och sedan ingenting!!

Lycka till.
Citera
2017-11-16, 13:07
  #7
Avstängd
Tkt-Eagles avatar
Du är väl bara ovan. Det tar några gånger innan man blir "hooked" Lycka till!
Citera
2017-12-09, 19:55
  #8
Medlem
jizzbergs avatar
Kör utan komdom nästa gång och dra tillbaka förhuden ordentligt så kan du känna när du trycker henne mot köttrosväggarna!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback