2017-11-07, 09:17
Medlem
Kan ni storknullare kommentera kvinnors bröst. Hur många har fina bröst egentligen? Jag får upp bilden av att medelkvinnans bröst inte är speciellt fina. Antingen hängiga, konstig form att dom inte pekar åt rätt håll. "Ballögda" bröst.
Citera
2017-11-07, 11:03
Bannlyst
Storknullare i storknullare. De räcker att man ligger med 2 nya tjejer i veckan i 1 år för att komma upp till 100 tjejer. Vilket är mer än de flesta killar. De e inte så svårt
Citera
2017-11-07, 11:41
Medlem
mrtowlies avatar
Runt 120-130 tror jag. Man tappar räkningen efter ett tag och slutar bry sig. Jag har alltid knullat extremt mycket när jag var singel för att sedan vara trogen i de år jag är i förhållande.

Hur det känns..ja man tar det för givet efter ett tag. Själva sexet tappar i värde, jag tyckte mest det var mysigt att ha lite sällskap (sorgligt men sant). Beta-hannarna sket man i även om man så klart kände deras avundsjuka blickar, speciellt under universitetstiden då det var typ 10% av killarna som fick 90% av tjejerna. Jag minns hur en av dem på fyllan kom fram och ville att jag skulle lära honom ragga tjejer.

De betahannar som är ens kompisar är det annorlunda med, jag undviker att dra knullstories och "skryta" framför dem då jag inte vill få dem att känna sig värdelösa och att de slösat bort sina bästa år på att aldrig få knulla. Det är nästan taskigt och dessutom tråkigt då man inte får något utbyte.

War stories drar man med någon som varit i krig.
Senast redigerad av mrtowlie 2017-11-07 kl. 11:46.
Citera
2017-11-07, 13:34
Medlem
Thornhills avatar
Intressant tråd. Jag har några funderingar.

Ni som rent objektivt ser riktigt bra ut. Hur är kvinnorna mot er? Vem tar första steget? Antar att det är väldigt olika från fall till fall, men rent generellt? Får man ligga med vemsomhelst i princip om man som kille ser riktigt bra ut? Är det bara till att ta för sig?

Sex efter att ha stått på kön på ICA till exempel känns som rena sexfantasierna och något som bara händer i noveller, även om man ser riktigt bra ut och har ett sjukt självförtroende - förekommer detta ens?

Genuint nyfiken.
Citera
2017-11-07, 13:36
Medlem
Soluss avatar
Liten avstickare, sådär. Varför är det här intressant, egentligen? Jag har inte knullat många, men jag har knullat mycket. Kvaliteten på knullen kommer ju när man börjar dra jämnt och lär känna varandra. Varför är det så "bra" att ha legat med många kvinnor? Varför är det så somliga tycks mäta någon form av status? Är själva jakten det viktigaste? Hur många "ja" man får?
Citera
2017-11-07, 13:42
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Liten avstickare, sådär. Varför är det här intressant, egentligen? Jag har inte knullat många, men jag har knullat mycket. Kvaliteten på knullen kommer ju när man börjar dra jämnt och lär känna varandra. Varför är det så "bra" att ha legat med många kvinnor? Varför är det så somliga tycks mäta någon form av status? Är själva jakten det viktigaste? Hur många "ja" man får?
Jag kan bara tala för mig själv, men jag är nyfiken på hur det är att leva som en riktigt snygg kille som i princip kan få vemsomhelst.

Jag är inte snygg, men heller inte ful. Jag är nog väldigt average, och jag har knullat en del i mina dagar men jag har nästan alltid behövt kämpa lite för det.

Hur är det att inte behöva kämpa? Eller är det så att alla måste göra det?

Sen kan jag också tycka det är moraliskt förkastligt att knulla runt till höger och vänster, men det är en annan diskussion.
Senast redigerad av Thornhill 2017-11-07 kl. 13:44.
Citera
2017-11-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davetjag
Jag är så nyfiken hur ni toppkillars liv ser ut eller har sett ut. Jag snackar om er som har legat med sjukt många tjejer. Ni som får uppleva det som den stora majoriten av oss killar aldrig får. Så vill veta allt som kan vara av intresse. Hur många ni varit med, hur länge ni levt livet med nya tjejer vecka ut och vecka in. Hur andra mer betamän behandlar er, berätta någon sjuk sexhistoria, ser ni annorlunda på tjejer när ni nu vet hur många tjejer kan vara, vad många faktiskt dras till osv. Ja allt

har 22,5 cm lång och har haft tre eller fyra parallellt i nästan 20 år tills jag träffade min nuvarande. hur de med lågt självförtroende känner och hur många de knullat skiter jag i. Det är upp till var och en att göra det man känner för med det man har.
Citera
2017-11-07, 13:44
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus

Det indikerar att man är åtråvärd.

Fast de har egentligen fel.

Vad gör du helst: 100 5or eller 10 10or?

Att belägra få men extremt vackra kvinnor är högre status i min bok än att ha knullat 100 trash från den lokala krogen.

Det är inte särskilt svårt att belägra fula kvinnor.
Citera
2017-11-07, 15:03
Medlem
Jag har inte knullat så många tjejer och fått hålla mig till de svåra fallen som nästan inga andra killar vågat sig på eftersom de varit ett säker nej på den fronten. Däremot har det blivit väldigt mycket knull på dem sedan man fått deras förtroende.
Citera
2017-11-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det indikerar att man är åtråvärd.

Fast de har egentligen fel.

Vad gör du helst: 100 5or eller 10 10or?

Att belägra få men extremt vackra kvinnor är högre status i min bok än att ha knullat 100 trash från den lokala krogen.

Det är inte särskilt svårt att belägra fula kvinnor.
Egentligen ingen av dem där även om jag väljer 10 10or. Jag är olycklig ju fler jag ligger med. Att bevara sig själv är faktiskt något fint enligt mig.
Citera
2017-11-07, 15:37
Medlem
Hupats avatar
Är ganska ung, mellan 18 och 21. Har sedan min sexdebut som 13-åring aldrig någonsin behövt kämpa med en tjej. Tycker personligen att jag är rätt så ful och något extremt osäker i mig själv, men tjejerna tycks gilla mig ändå. Är tydligen ganska bra på att charma folk
Har legat med ca 30 personer, vilket kan ses som få. Har å andra sidan varit i ett monogamt förhållande under 2 år så har inte riktigt kunnat ligga runt så mycket. Nu när man är singel kanske man äntligen kan utöka listan igen
Citera
2017-11-07, 15:38
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Sexturism bör inte riktigt räknas då du har betalat för sex. Om horor räknas in så skulle många som varit i Thailand m.m fått högt score som normalt inte får fitta i sverige.

jaså, vem säger att det inte skall räknas? hur många kvinnor har du legat med utan att betala middagar, fika, kläder, drinkar osv?

det handlar inte om man kan "få fitta" eller ej. det kan de flesta, det finns ett överflöd. om man vet hur man skall föra sig. det finns många anledningar till att folk går till "dåliga flickor".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in