2006-01-16, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Vore det inte värt det menar du?

Aldrig i livet. Det skulle göra alldeles för ont och då ser jag ingen mening med det.
Runt 20 är bäst.
Citera
2006-01-16, 18:10
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narcissa
Knappast. Jag har varit med en man med ca 25 cm och det var nätt och jämt det funkade. Större skulle aldrig gå. Det skulle göra ont och det är väl inte riktigt meningen med det hela.

Hade ni vaginalt eller analt samlag?

Med tanke på att vaginan har en botten borde det ju vara lättare att ta en lång kuk i röven.

Upplys mig gärna jag har inte en 34 cm lång kuk så jag har aldrig haft något problem med vare sig det ena eller det andra hålet.
Citera
2006-01-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Hade ni vaginalt eller analt samlag?

Med tanke på att vaginan har en botten borde det ju vara lättare att ta en lång kuk i röven.

Upplys mig gärna jag har inte en 34 cm lång kuk så jag har aldrig haft något problem med vare sig det ena eller det andra hålet.

Vi hade både och...

Men visst finns det en sk "botten" även där bak. Det är liksom en sluss och den ska man inte förbi!
Citera
2006-01-16, 19:07
Medlem
Hercule Poirots avatar
När vi ändå pratar storlek.

I Vecko Revyn (tjejens ) för ett par år sedan hade de naken bilder på vanliga svenska killar med lite intervjuer och shit. En av killarna var väl ok utrustad men inget man höjde på ögonbrynen över... Iaf så hävdade han att han gjort en penisförminskning för att kunna ha samlag. Tjejerna fick ont annars hävdade han...

Jag avfärdade det här som ren och skär bull shit. Går det ens att förminska en penis?
Citera
2006-01-16, 19:10
Medlem
rebbans avatar
Jag känner mig inte det minsta avunsjuk.
Känner att min duger gott och väl och en sån där skulle nog bara skapa problem.
Citera
2006-01-16, 19:37
Medlem
Wendigos avatar
I bästa Flashback-stil lovar jag härmed att utföra ett experiment: jag ska ta en bild på mig själv i en likadan situation och ställning, så får vi se om det ser så annorlunda ut. Återkommer med länk
Citera
2006-01-16, 19:51
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
I bästa Flashback-stil lovar jag härmed att utföra ett experiment: jag ska ta en bild på mig själv i en likadan situation och ställning, så får vi se om det ser så annorlunda ut. Återkommer med länk
Ha ha vi väntar med spänning. Men till topic. Är egentligen en slak 34 cm egentligen större vid stånd? Har hört att bamsesnoppar ibland känns som mjuka och sladdriga av tjejen. Kanske klyschan "bättre liten och rapp än stor och slapp" ändå stämmer med verkligheten?
Citera
2006-01-16, 20:32
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Ha ha vi väntar med spänning. Men till topic. Är egentligen en slak 34 cm egentligen större vid stånd? Har hört att bamsesnoppar ibland känns som mjuka och sladdriga av tjejen. Kanske klyschan "bättre liten och rapp än stor och slapp" ändå stämmer med verkligheten?

Det är ungefär så bamsesnoppar ser ut på film med, som nån slags stor jellydildo eller så. Man ser detta speciellt så tjejen rider, hela kuken böjer sig liksom på ett sladdrigt sätt

Edit: Nu har jag varken en sådan bamsesnopp eller haft homosexuellt könsumgänge med en, så kan inte uttala mig om annat än det jag sett på film (nu säger jag givetvis inte att jag har homosexuellt könsumgänge överhuvudtaget, ifall nu någon lustigkurre känner för att anmärka på det)
Citera
2006-01-16, 21:03
Medlem
WK4s avatar
Är inte det minsta avundsjuk på Falcon måste jag säga!

Om jag med min något-över-medel-långa har haft problem med att jag slår i botten och träffar ömma delar så kan jag bara tänka mig hur tråkigt det är att ALDRIG kunna trycka på ordentligt!

För övrigt så är väl tjockleken det mest intressanta måttet att diskutera vad jag har förstått!
Citera
2006-01-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
(nu säger jag givetvis inte att jag har homosexuellt könsumgänge överhuvudtaget, ifall nu någon lustigkurre känner för att anmärka på det)

Ditt namn antyder annorlunda
Citera
2006-01-16, 21:14
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floer
Ditt namn antyder annorlunda

Touché

Nu syftar ju inte nicket alls på det faktum att maschomannen Richard Dean Andersson är värsta kultikonen inom gayvärlden
Citera
2006-01-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hercule Poirot
När vi ändå pratar storlek.

I Vecko Revyn (tjejens ) för ett par år sedan hade de naken bilder på vanliga svenska killar med lite intervjuer och shit. En av killarna var väl ok utrustad men inget man höjde på ögonbrynen över... Iaf så hävdade han att han gjort en penisförminskning för att kunna ha samlag. Tjejerna fick ont annars hävdade han...

Jag avfärdade det här som ren och skär bull shit. Går det ens att förminska en penis?

Ingen aning faktiskt. Känns lite löjligt att förminska om man inte har över 25 cm. Men det är klart, alla tjejer är inte lika djupa eller grunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in