Spenderade två dagar nyligen på aca gold för att komma bort från fru och barn maskerat som en jobbresa
Senast jag var på ACA gold var innan pandemin och standarden på själva klubben har blivit ännu sämre sen dess. Urusla duschar, nersuttna soffor och en liten halvsunkig atmosfär i det stora rummet där alla tjejerna är.
Nåväl, dyker upp cirka kl 13 på en torsdag efter en tidig flight. Tur att jag hade ätit lunch innan, riktig mat serveras först efter kl 15. Redan kl 1 var det rätt mycket män på stället, och tyvärr inte så mycket härliga damer. Fick direkt en invit av Pamela, men då det inte existerar sharks på Aca i övrigt tackade jag givetvis nej.
Drack ett par koppar kaffe och tog in stämningen och letade efter en lämplig dam att börja dagarna med. De övriga klienterna är alla bara stammisar, och det märks att de har sina favorittjejer och att dessa är poppis.
Fick syn på Bibi som jag har sett tidigare och som jag vet är en populär men lite äldre dam. Högg tag i henne så fort hon kom tillbaka från ett rum, och jag ångrade mig inte. Bibi vet hur man ger bra service och allt går lugnt och harmoniskt till. Avslutar skönt i missionären och känner att det här kommer bli en bra resa. Bibi får givetvis 10 euro i dricks, totalt 50 EUR..
Efter denna härliga åktur blev det några vändor i bastun och lite mat. Åter sugen på en session hittar jag Ranuka, 27 år och från Rumänien. En riktigt fin smal och proportionelig kropp med härliga naturliga bröst.
Vi går upp på rummet efter lite småprat, men då händer nått som aldrig hänt tidigare på en klubb, hon börjar kommentera att jag är smal(?) och att min "banana" är så lång. Blir lite konstig stämning men lyckas ändå bli en okej session med ett härligt avslut i doggy. En puss på kinden som vanligt efteråt, ingen dricks denna gång.
Efter denna lite märkliga session funderar jag på att ge upp, men in kommer en ny tjej som man märker får mycket blickar. Lång, nästan fitnesskropp med perfekta vita tänder och ett modellutseende. Går fram till henne nästan direkt så ingen annan hinner haffa henne och börjar småprata lite om ditten och datten, Aisha heter hon 26 år och från Slovenien. Jag föreslår att vi ska gå upp till ett rum och hon informerar om att hon tar 50 eur som standard istället för de vanliga 40 och inga tungkyssar.
Nåväl, hade gärna gett henne en tia i dricks hursom så det spelar mindre roll. Så fort vi kommer upp på rummet och hon får av sig kläderna blir jag hård, så jävla snygg är hon. En riktig 10 poängare!
Själva servicen kanske inte var den bästa och hon höll emot lite för att jag inte skulle kunna komma för djupt. Men väl i missionären lyckades jag få upp hennes ena ben och kunde pumpa för kung och fosterland. Blev ett fint avslut iaf!
Avslutade dagen med en bastu och tog hyrbilen till mitt hotell. Rundade av kvällen på en riktig härlig restaurang med mat från Balkan och ett par kalla pilsner.
Dag två var jag först lite tveksam till om jag ens skulle orka med fler sessioner, men efter lite lunch och en promenad i en härlig botanisk trädgård återvände jag tlll Aca gold. Denna fredag var det faktiskt lite mindre män, och lite fler kvinnor på stället.
Ganska snabbt fick jag syn på Romana (?) från Slovenien. En ung, smal brunhårig tjej med typiskt "girl next door" utseende. Väldigt naturlig och vacker. Lite småprat och upp på rummet. En riktig sensuell session med mycket GFE, och även om soldaten var lite trött vid detta tillfälle fick han nya krafter när han såg denna unga vackra skapelse göra sitt bästa för att tillfredsställa min lem.
Kunde verkligen pumpa på i doggy hårt, och detta fick avsluta mina äventyr för denna gång. Nöjd fick Ramona givetvis en tia i dricks.
Avvaktade en liten stund för att se om det möjligtvis skulle finnas några fler lockelser innan jag återvände till flygplatsen samt njuta av den goda grillbuffen som serveras på fredagar och lördagar.
Då jag inte hittade något mer intressant satte jag mig en stund i bastun för att ta det lugnt en stund och blev då plötsligt lite förvånad när jag fick höra en svensk accent, och efter att ha pratat en kort stund insåg jag att det var
Arnold15 som satt bredvid mig
Kul att ha träffats och fått höra några av dina berättelser!
Nu är det bara dags att börja planera för nästa "jobb" resa, antagligen till Frankfurt nästa gång.
Dock är Dusseldorf svårslaget när det gäller pris kontra service och upplevelser med damerna, gjorde av med mindre än 300 eur på 2 dagar och 4 sessioner!!!