Citat:
Ursprungligen postat av
Grishka
Jo, men då är så mycket ändrat att det i princip inte längre är WordPress. Jag skulle uppskatta att 99% av alla WordPress-sidor ser lika ut.
WordPress skapades för att blogga och det är vad det ska användas till. Det passar inte som hemsida och är för osäkert.
WordPress suger gammal pung.
Som jag skrev så är det ett verktyg, som jQuery till exempel. Du argumenterar mot utseendet på Wordpress när det inte är del av verktyget. Utseendet är något man kan ändra som användare, så det du argumenterar mot är användare som inte använder verktyget till sin fulla potential.
Hitta några argument mot själva själva verktyget och återkom.
De enda argumenten du egentligen har är att det är långsamt... inte märkvärt långsammare än en självkodad sida ifall du inte fyller det med plugins, vilket återigen kommer tillbaka till att argumentera mot användaren, inte verktyget. Ditt andra argument är att det är osäkert, på vilket sätt? Hur är det mer osäkert att ha en hel stab med människor som jobbar för att utveckla säkerheten i din backend mot att göra det själv?
Jag gillar inte Wordpress av andra anledningar, så att du tvingar mig till att försvara det mot idiotiska argument gör mig väldigt obekväm.
Du verkar irrationellt arg på Wordpress, antastade en Wordpress-anställd dig som barn?