2017-11-02, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Har du inget mer att komma med än medeltida personer i 70 års åldern ?
Det finns betydligt yngre äckel som vissa ivrigt försöker trolla bort genom att presentera halvdöda fördettingar.

Det stora problemet är att MSM skyddar sina egna män, unga som gamla, som begår övergrepp. Chefer kommer undan och journalisterna som kollektiv hjälper varandra. Systemet håller på stt falla ihop, men det som stör mig mest är just de skattefinansierade bolagen. De är som staten i staten och detta måste krossas - hårt.

.
Citera
2017-11-02, 08:09
Medlem
Born2feels avatar
CE har ju haft rykten om sig att vara en vidrig snuskhummer under decennier. . Det måste vara han
Citera
2017-11-02, 08:11
Medlem
Born2feels avatar
Citat:
Det finns betydligt yngre äckel som vissa ivrigt försöker trolla bort genom att presentera halvdöda fördettingar.
Han är stllgoingstrong😂
Citera
2017-11-02, 08:42
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Det tror jag också. Dagis nivå som vanligt på Flashback. Projicerade bajs och kiss-fantasier från personer som knappt sett Elfsberg på TV.
Citera
2017-11-02, 09:50
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Det tror jag också. Dagis nivå som vanligt på Flashback. Projicerade bajs och kiss-fantasier från personer som knappt sett Elfsberg på TV.

Jag tror hela glasbordsbiten är en jävla skröna. Hörde samma historia om någon amerikansk kändis.
MEN det har gått historier om CE så jävla länge och från folk med koll att jag är övertygad om att det är han. Läs skämtet jag postade i förra inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Spermaharen (googla den barn) gjorde en teve-tablå 2001 typ
19.30 Rapport. Claes Elfsberg läser upp nyheter på ett helt korrekt vis och antastar inte alls unga kvinnor på redaktionen.

Hade inte redan Timell fallit och SVT nämnts så hade han kunnat varit kandidat.
Citera
2017-11-02, 10:46
Medlem
Jack-Ryans avatar
Den här tråden stinker. Den ena efter den andra anklagas för allt mellan himmel och jord utan minsta tillstymmelse till bevis. Allt är rena skrönor, gissningar och allmänt svammel. Mod borde radera hela tråden.
Citera
2017-11-02, 10:53
Medlem
Stones avatar
Det verkar vara puritaner som skriver i denna tråd. Sexuell läggning är helt fritt så länge det är frivilligt och inga barn är inblandade. At CE gillar det ena eller andra borde inte höra till saken. Har han kränkt andra människor så skall detta fram.

Vill ni som nämner CE svagheter inför den ena eller andra sexleken förbjuda dylika utsvävningar?
Citera
2017-11-02, 10:54
Medlem
japanskbruds avatar
classe är okej .. Sen när blev det olagligt att va koprofil?
Citera
2017-11-02, 13:48
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Känner en som jobbade inom sociala, bla med prostituerade som hade råkat ut för CE.
En elak och otäck människa, helt otroligt att han har kunnat hålla på som han gjort..

På vilket sätt var han elak? Sa han knäppa saker?
Citera
2017-11-02, 14:42
Medlem
Sluta tjata om Cleas Elfsberg. Han är inte "folkkär" på något sätt. Detta gäller nog en äldre herre från Västsverige. Men vi borde kunna hålla oss till han blir lagförd (not...).
Citera
2017-11-02, 14:46
Medlem
bitterhets avatar
I*gv*r Ol*sb*rg är ju hyfsat känd för att kladda på småtjejer runt krogarna i Göteborg.
Citera
2017-11-02, 14:49
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterhet
I*gv*r Ol*sb*rg är ju hyfsat känd för att kladda på småtjejer runt krogarna i Göteborg.
Jobbar väl inte på SVT väl? Mig veterligen är han på Bingolotto och det ligger på fyran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in