2006-01-15, 09:00
Medlem
calle555s avatar
Kan han sitta kvar?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,762703,00.htm

Jag brukar gilla skandaler, men det är känns bara pinsamt.

Citera
2006-01-15, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle555
Kan han sitta kvar?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,762703,00.htm

Jag brukar gilla skandaler, men det är känns bara pinsamt.

Grattis, du är bara nummer tre som trådskapare i detta ämne....
Citera
2006-01-15, 09:11
Medlem
Jole25s avatar
vad ska man säga... Ännu en gång så har england bevisat att dom inte förtjänar en bra tränare.Dom kommer aldrig bli världsmästare just för att dom gillar att sätta dit sina egna o pajja för laget...Tråkigt tråkigt för england har ett bra lag på pappret... Deras media kan man dock förbjuda eller ngt för jag fattar inte vad den där hetsen kommer ifrån....Jag menar svennis är inte den första tränaren som dom jagar tills han ger upp....
Citera
2006-01-15, 09:15
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
Grattis, du är bara nummer tre som trådskapare i detta ämne....

Först under Fotboll i alla fall. Alltid något.

PS
Jag hittar bara en äldre tråd, nämligen den under Humor. Var finns den andra?
DS
Citera
2006-01-15, 09:42
Medlem
zachs avatar
Kanske har missat nåt men feel i så fall free to fill me in. Men saken är alltså den att Svennis sätter sig i ett plan i en sisådär 7-8 timmar för att snacka med någon shejk han aldrig träffat tidigare och precis som varenda en på hela planeten inte hört talas om, och genast sjunger han ut och berättar alla hans mörkaste hemligheter...?

Ingen som funderat över hur troligt allt det här är, och om källan kanske, så att säga, talar med kluven tunga?
Citera
2006-01-15, 09:50
Medlem
Hercule Poirots avatar
Jag håller på Svennis. Han måste väl få in pengar till hushållskassan även efter VM.

Borde man inte prata om journalisternas roll istället. De vill sätta dit Svennis men hittar inget "tungt". Istället hyr de ett lyxhotell i Dubai och flyger ner Svennis & Co. Fatta vilket företag, att administrera det så att allt klaffade och verkade trovärdigt. Och tänk hur mycket pengar et spenderat bara för att få rubriker. Det är ju inte direkt så att de gör ett avslöjande i en verklig situation och skapar rubriker utan de iscensätter en hel situation för att få något att skriva om... Mår illa nästan alltså...
Citera
2006-01-15, 11:44
Medlem
Madchilds avatar
Fattar inte hur Svennis pallar med de där asen. Hade jag varit han hade jag stuckit tillbaka till Italien innan britterna han säga 'tabloidtidning'..
Citera
2006-01-15, 11:45
Medlem
LastCaresss avatar
Tragiskt.
Citera
2006-01-15, 11:46
Medlem
Fulfittans avatar
http://www.flashback.org/showpost.php?p=3539631&postcount=13
Citera
2006-01-15, 12:28
Medlem
Att de sätter dit Svennis är ju lite fult men han har ju ändå ett val, han kan låta bli att sälja sig till första bästa person som viftar lite pengar framför näsan, men det är jävligt fult att publicera Svennis kommentarer om vad Beckham sagt om sin situation. Det är ju bara hörsägen och kan sätta Beckham i ett taskigt läge med sitt nuvarande lag.
Citera
2006-01-15, 12:36
Bannlyst
Rubriken i England lyder "Svens Dirty Deal"

Tycker snararare news of the world metoder är jävligt dirty

Man vill ju helt klart bli av med svensken, och samtidigt skapa rubriker för egen vinning

Ska man nu bli sur för att Svennis varit ärlig? Som knappast media har varit med sin smutskastning?

Om nu Svennis riskerar kicken, då skulle det vara komisk om England gjorde ett katastrof VM.

För vilka ska då media klaga på i såna fall??
Citera
2006-01-15, 12:45
Medlem
Shuyins avatar
Det är helt klart ett slag under bältet ifrån tidningen. Men å andra sidan så kan man ju undra hur Svennis kan vara så ärlig och öppen, när han kanske är just nu Englands mest kända person. Och det har skrivits en massa skit om honom förr. Jag tycker att tidningen gjorde ett slag under bältet, men Svennis får också skylla sig själv lite. Han kunde sagt "det vill jag inte kommentera i dagsläget" eller något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in