Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-01, 17:39
Medlem
MAX-HIMs avatar
Jag kan föreställa mig att tjejer inte gillar det något vidare.

Kom ihåg, för varje ful blatteman som våra ruttna korrupta politiker släpper in olagligt odemokratiskt så kommer vi närmare ondskans lagar, Sharialagarna.

Tjejer, titta på Lauren Southerns video nedan om vad nästan alla blattemän vill ha, ja, då ser ni själva vilka bakfalska råttor de är. De vill ha Sharialagar, inte våra fantastiska demokratiska frihetslagar med mänskliga rättigheter. Sharia är lika med ofattbar orättvisa och ondska mot kvinnor, och det står de svarat små banditerna bakom.

Why Lauren Southern needed security to walk through Molenbeek, Belgium. Molenbeek är en kommun i Belgien. I videon visas ännu en av alla värdelösa korkade blatteförorter som växer upp som bruna muslim-svampar på vår Europeiska kristna mark. Helt laglöst där, och så klart vill ingen vit människa bosätta sig där om de kan fly. Så varför ta hit dessa odjur när det skapas ett nytt fult fattigt dumt svart ont meningslöst värdelöst blatteland?

https://www.youtube.com/watch?v=2sWaBeucCbw
Citera
2017-11-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raksox
Stora delar av mellanöstern har legat under romerskt styre och tittar man på romersk familjelag så hittar man flera likheter. Och innan Rom så erövrade Alexander den Store mellanöstern och spred hellenismen. Det är Sharia som har kvarlevor av romerskt och hellenistiskt inflytande, vilket även missgärningsbalken har, inte tvärtom.

Nej,nej! Så kan det ju självklart inte vara! Du förstör ju hela detta forums världsbild! Sharia är ju en skapelse av den onda Koranen och dess onda muhammedaner! För det kan ju inte vara så att dessa seder och bruk, som skulle vara så otroligt fula, kommer från ett samhälle långt innan den Abrahamitiska religionen kom till?

Det är nästan som att man skulle lägga tid på att dra fram passagen i Satyricon som beskriver hur hovfrun ser på när två trälbarn (så unga som 7 och 8 år gamla) har sex med varandra, för nöjets skull..
För.. Enligt de upplysta här inne har vi aldrig haft barnäktenskap i västvärlden, utan det har kommit med den onda Koranen.
Citera
2017-11-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino

Och? Du verkar förutsätta att alla är fundamentalister, det är inte sant.

" alla " är det muslimerna ? Du menar kanske att en muslim inte är en muslim ?
Citera
2017-11-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
" alla " är det muslimerna ? Du menar kanske att en muslim inte är en muslim ?

Jag trodde att det var tydligt nog vid det här laget. Ja, alla muslimer är inte fundamentalister. Varför du försöker låta som en fundamentalistisk islamist vet jag inte.
Citera
2017-11-01, 21:17
Medlem
Citat:
Jag trodde att det var tydligt nog vid det här laget. Ja, alla muslimer är inte fundamentalister. Varför du försöker låta som en fundamentalistisk islamist vet jag inte.

Dags för dig att läsa på.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Islam

TS tog upp:

Männen ska tillrättavisa och det står i sura. 4:34
Lämna islam står i sura: 5:33
Skilsmässa står i sura: 2.228 - 2.229 och sura 4.19

Det som TS tog upp står i koranen och är man muslim tror man på att Allah har bestämt att mannen tillex äger barnen om skilsmässa går i genom, att muslimerna har rättigheter att slå sin fru / sina fruar.

Det handlar inte om fundamentalister utan om vad Muslimerna tror på - tror inte muslimerna på koranen numera, är det så du menar ? Eller följer de inte koranen ???
Citera
2017-11-01, 22:07
Medlem
Citat:
FEL - alla muslimer tror på detta för att det är Inskrivet i koranen.

Här en flera punkter som TS tog upp:

Citat:
Dags för dig att läsa på.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Islam

TS tog upp:

Männen ska tillrättavisa och det står i sura. 4:34
Lämna islam står i sura: 5:33
Skilsmässa står i sura: 2.228 - 2.229 och sura 4.19

Det som TS tog upp står i koranen och är man muslim tror man på att Allah har bestämt att mannen tillex äger barnen om skilsmässa går i genom, att muslimerna har rättigheter att slå sin fru / sina fruar.

Det handlar inte om fundamentalister utan om vad Muslimerna tror på - tror inte muslimerna på koranen numera, är det så du menar ? Eller följer de inte koranen ???

Jag menar att du framstår som en idiot när du säger att 1.6 miljarder människor tror på samma sak. En bok kan tolkas på jävligt många sätt och den är inte fullt så enhetlig som du verkar tro.
Men fortsätt plocka lite citat och låtsas som att du förstår muslimer du. Jag tänker inte försöka få dig att öppna ögonen en aning längre.
Citera
2017-11-01, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Fortfarande ligger 1734 års missgärningsbalk i den svenska kulturen och det är något som du och andra inte kan göra något åt. Sharia är dessutom civilrättslig och påverkar inte staten någonting.

Ungefär som om jordens första livsformer i haven började kräla upp på land ’sitter i vår kultur”

Är du dum i huvudet på riktigt!?

Vi har mer gemensamt med artificiella intelligenser och fantasi figurer idag än 1700 talets medeltidsmänniskor (och dagens stenåldersfolk som muslimer du tydligen hör till)
Senast redigerad av .RIHTT 2017-11-01 kl. 22:10.
Citera
2017-11-02, 00:19
Bannlyst
Citat:
FEL - alla muslimer tror på detta för att det är Inskrivet i koranen.

Här en flera punkter som TS tog upp:

Alla muslimer har inte samma personlighet, man kan tolka Islam på olika sätt.

Vissa har stenhård tolkning av Sharia såsom wahabister. Andra har en konservativ tolkning av Sharia såsom salafister medans Sunni och Shia har en liberal tolkning av Sharia.

Lös på innan du ger dig in i debatter.
Citera
2017-11-02, 00:21
Bannlyst
Citat:
Du måste ha missat religionsundervisningen i skolan ganska kraftigt om du tror att det finns någon världsreligion där det bara finns en tolkning av de "heliga" skrifterna.

Well, kristendomen har endast tolkats facisistiskt både nu och historiskt.

Kristen vänster och kristen liberalism finns inte.
Citera
2017-11-02, 04:53
Medlem
Citat:
Jag menar att du framstår som en idiot när du säger att 1.6 miljarder människor tror på samma sak. En bok kan tolkas på jävligt många sätt och den är inte fullt så enhetlig som du verkar tro.
Men fortsätt plocka lite citat och låtsas som att du förstår muslimer du. Jag tänker inte försöka få dig att öppna ögonen en aning längre.
Hur fan ska man tolka surorna menar du ? Har helt plötsligt det blivit rätt för muslimerna att omtolka sin äckliga profet också enligt dig ? Han kanske inte är profet utan bara någon okunnig snubbe i Mekka ?
Eller tolkar muslimerna att de inte ber till en Gud utan en STEN i mekka, för det är du dit de vänder sitt 5 - 3 ggr / dag.
Klart som korvspad att alla 1.6 miljarder galningar tror på skiten i koranen.

Om du nu är så kunnig i din skit religion - pisslam - så förklara för mig tolkningarna innan du sätter fingrarna på tangentbordet.
Citera
2017-11-02, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Alla muslimer har inte samma personlighet, man kan tolka Islam på olika sätt.

Vissa har stenhård tolkning av Sharia såsom wahabister. Andra har en konservativ tolkning av Sharia såsom salafister medans Sunni och Shia har en liberal tolkning av Sharia.

Lös på innan du ger dig in i debatter.

Vilka djävla sätt kan man tolka islam ? rätt att misshandla sin fru, förklara det för mig ?
Eller att man har rätt att hugga av händerna vid stöld ?
Skilsmässa, står tydligt i koranen - att mannan får barnen - deras Allah tycker det.
Förklara det för mig innan du ger dig in i debatten.
Citera
2017-11-02, 04:57
Medlem
Citat:
Jag menar att du framstår som en idiot när du säger att 1.6 miljarder människor tror på samma sak. .

Jag tycker att du är en idiot som inte kan förklara surorna för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in