2006-01-15, 02:02
Medlem
Nån som terrat denna? Sökte på forumet men hittade inget tidigare om den.
Är själv inte så tänd på långa trippar som många andra senare 2C ger och den här ska tydligen vara lite mindre utdragen.

Annars, nån som kan rekommendera nåra liknande RCs med inte så långvariga effekter, segt när flera dagar försvinner i en dimma.
Citera
2008-10-25, 08:53
Medlem
Erlenmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sceletium
Nån som terrat denna? Sökte på forumet men hittade inget tidigare om den.
Är själv inte så tänd på långa trippar som många andra senare 2C ger och den här ska tydligen vara lite mindre utdragen.

Annars, nån som kan rekommendera nåra liknande RCs med inte så långvariga effekter, segt när flera dagar försvinner i en dimma.
Leta också info om den precis,
blivit rekommenderad av en vän. Ska tydligen vara riktigt skön, nästan omöjlig att nojja på . Tar visst upp till 2 timmar att komma igång och håller en 4-8 timmar.
men phikal säger
"(with 40 mg) There were a lot of visuals--something that I had noted at lower levels. There seems to be less stimulation than with 2C-B, and in some ways it is actually sedating. And yet I was up all night. It was like a very intense form of relaxation. "
låter som en soff variant av 2cb
Citera
2008-10-25, 08:59
Medlem
Lite gammal post,

2cc är tydligen rätt populärt i Danmark där det är lagligt.
Citera
2008-10-25, 19:19
Bannlyst
Ni som testat ett par 2C-droger:

Såklart är ju det induviduellt, men genrellt, vilken skulle ni föredra?
  • 2C-B
  • 2C-E
  • 2C-C

Har beslutsångest och vet inte vilken jag skall köpa..
Senast redigerad av Ztek 2008-10-25 kl. 19:24.
Citera
2008-10-26, 00:12
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Ni som testat ett par 2C-droger:

Såklart är ju det induviduellt, men genrellt, vilken skulle ni föredra?
  • 2C-B
  • 2C-E
  • 2C-C

Har beslutsångest och vet inte vilken jag skall köpa..
  • 2C-B har mest visuals och välmående. Kortare tripp ca 2-4 timmar.
  • 2C-E har också rätt sjuka visuals, ganska jobbig bodyload och längre tripp på ca 6-8 timmar.
  • 2C-C väldigt svaga visuals, i klass med 2C-D, välmående likt 2C-B fast svagare. Om jag inte minns fel så är ruset kortare än vad 2C-E är också.

Så beroende på vad man gillar så beror de ju på vad man föredrar.
Citera
2008-10-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
  • 2C-B har mest visuals och välmående. Kortare tripp ca 2-4 timmar.
  • 2C-E har också rätt sjuka visuals, ganska jobbig bodyload och längre tripp på ca 6-8 timmar.
  • 2C-C väldigt svaga visuals, i klass med 2C-D, välmående likt 2C-B fast svagare. Om jag inte minns fel så är ruset kortare än vad 2C-E är också.

Så beroende på vad man gillar så beror de ju på vad man föredrar.
Är inte 2C-E mer psykadelia, alla LSD. De som tycker 2cb och 5meodipt etc är för mesigt gillar 2C-E (medan många andra tycker det är för stor utmaning)

2C-C ska vara softare, "sedative", kanske beror det just på kloret, precis som chloroform etc..??

2C-B är klart bästa fest fenetylaminen.
Citera
2008-10-28, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Är inte 2C-E mer psykadelia, alla LSD. De som tycker 2cb och 5meodipt etc är för mesigt gillar 2C-E (medan många andra tycker det är för stor utmaning)

2C-C ska vara softare, "sedative", kanske beror det just på kloret, precis som chloroform etc..??

2C-B är klart bästa fest fenetylaminen.
Tack för alla tips, ja la min order på 2C-b

Som jag komplettar med mephedrone ;P
Citera
2008-10-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Tack för alla tips, ja la min order på 2C-b

Som jag komplettar med mephedrone ;P
Du kan väl köra på med 2C-E och 2C-C och 5meoDIPT etc,
Så kan du svara på alla våra frågor.

2c-c tar visst lång tid på sig att komma igång, men 4-8timmar är det en ganska lång trip.
Sägs omöjlig att snea på, lite som 2cb antar jag.
Att den har lite lugnande egenskaper (kloret som gör jobbet?) känns intressant,
Sövande-2cb låter inte helt illa, om man inte tänkt dansa eller så då..
Citera
2010-09-18, 20:11
Medlem
SannRealists avatar
Intog 40mg 2C-C oralt för exakt fem timmar sedan.

Onset (satte igång efter ca 5min): lite illamående, kallsvett och skakningar. Konstig känsla i bröstet. Humöret kan beskrivas som: likgiltig, uttråkad, dyster.

Peak: lite morphningar, väldigt mörka och svaga CEVs, förhöjt musiksinne.

Låg under en filt, lyssnade på klassisk musik (väldigt passande) och tittade på ljuset som trängde in genom tyget, fick känslan av att jag befann mig i rymden och att de små ljusa springorna var stjärnor.

Det hela varade i ungefär en halvtimme och jag kände mig väldigt nykter direkt efteråt.

Afterglow: Lite starkare färger, allt blir lite roligare och en väldigt vag myskänsla börjar infinna sig.

___

Mina två kompisar som hade tagit ungefär 10mg i snoken en vecka innan* kände ännu mindre än mig, dock bör jag poängtera att jag verkligen isolerade mig själv och försökte göra det mesta utav trippen. Blir väl att ta det nasalt nästa gång, om det är värt den kortvariga smärtan kan jag tänka mig att fortsätta men det verkar som att c-c inte är en substans för mig.

*De fick då mer effekter än denna dos på 40mg som gick genom munnen
Citera
2010-10-02, 01:21
Medlem
SannRealists avatar
Drog i mig 60mg oralt ikväll och det var otroligt mycket bättre än min förra tripp!

Kolsvart rum + laserpenna = underhållning
Citera
2010-10-02, 13:48
Medlem
simonpimonpoos avatar
Trippade med personen över mig igår. 33mg nasalt, och sedan en påfyllning på 7mg. Det gjorde väldigt ont, och när det slog på var det så starkt så att jag tappade balansen, men ruset började dala nästan direkt. Peaken på detta är på endast 1-2timmar med nästan obefintlig AG, och jag gillar långa trippar, som på 15mg 2c-p som hade ag som sträckte sig in på dagen efter...
Citera
2010-10-02, 15:39
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Trippade med personen över mig igår. 33mg nasalt, och sedan en påfyllning på 7mg. Det gjorde väldigt ont, och när det slog på var det så starkt så att jag tappade balansen, men ruset började dala nästan direkt. Peaken på detta är på endast 1-2timmar med nästan obefintlig AG, och jag gillar långa trippar, som på 15mg 2c-p som hade ag som sträckte sig in på dagen efter...

Nu blev jag helt plötsligt väldigt intresserad av 2c-c. Trodde 2c-b hade kortast längd av 2c-drogerna, men jag hade fel tydligen. Det här låter ju som en ganska trevlig sak på tex ravefester. En liten lina/bomb innan den DJ:n man helst vill se för att förhöja upplevelsen lite bara, för att sen landa ganska snart efteråt. Då är det väl kanske inte hela världen om det blir lite obehagligt, om det går över så snabbt alltså. Hur är det med bodyloaden på detta? Jag skulle tex inte vilja ta 2c-b på rave pga att jag blir så jävla stel av det, man går ju trots allt på rave för att dansa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in