2017-10-29, 23:41
Medlem
https://www.resume.se/nyheter/artikl...-soran-ismail/

Citat:
De senaste åren har Fanny Larsson arbetat som projektledare och pr-konsult på kommunikationsbyrån A World Beneath (AWB). Bland kunderna som hon jobbat med finns bland annat Zound Industries, Casio och Stockholms Krogbolag. Men nu tar hon sig an en ny typ av utmaning. Framöver ska hon nämligen arbeta som manager åt Soran Ismail.
– Jag har jagat och tjatat på henne i över ett halvår så att det äntligen är i hamn är en stor glädje för mig. Jag jobbar nämligen bara med de bästa, säger Soran Ismail om sin rekrytering.

Någon som har något skvaller? Hon lär ju "ha sitt arbete utskuret" den närmsta tiden, om anglicismen tillåts.
Citera
2017-10-30, 03:08
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
"Framöver ska hon nämligen arbeta som manager åt Soran Ismail".....
Låter nästan som om det vore något positivt.
Hehe, nog dags för Fanny The Manager att skaffa en egen manager.
Citera
2017-10-30, 05:03
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
"Framöver ska hon nämligen arbeta som manager åt Soran Ismail".....
Låter nästan som om det vore något positivt.
Hehe, nog dags för Fanny The Manager att skaffa en egen manager.
Hon skulle ju jobba med pr också, så hon behöver snarare anställa ett par assistenter...

Men det kanske blir problematiskt med finansieringen...
Citera
2020-01-15, 16:45
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Tråden blev inte lång och det här är ju inte så aktuella grejer, men ändå, när jag nu råkade snubbla på en gammal artikel. Tydligen är hon gotländska och Hela Gotland uppmärksammade därför Ismails toppvärvning. Hennes citat har väl inte åldrats helt väl.
Citat:
Det är Soran Ismail som anställt gotländskan Fanny Larsson som sin nya manager. Hon flyttade från Gotland till Stockholm för åtta år sedan, och har de senaste åren arbetat som projektledare och pr-konsult på kommunikationsbyrån A World Beneath (AWB).

Citat:
I sin roll som manager kommer Fanny Larsson att sköta all pr- och pressarbete för Soran Ismail. Hon kommer även att producera poddarna "TSKNAS" och "Heja Sverige" som komikern medverkar i. Till Helagotland.se säger hon här om sitt nya jobb.
- Det känns oerhört roligt att jobba med Soran, han har ett sätt att omvandla tankar till ord vilket är utvecklande i sig. Utöver det är han, enligt mig, en av Sveriges viktigaste röster. Den största anledningen till att jag tackade ja var för att det han gör och står för känns viktigt på riktigt.

Soran var såklart bluff rakt igenom. Hur gick det sedan, drog han henne med sig i fallet?

https://mobil.helagotland.se/kulturn...-12594072.aspx
Citera
2020-01-17, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tråden blev inte lång och det här är ju inte så aktuella grejer, men ändå, när jag nu råkade snubbla på en gammal artikel. Tydligen är hon gotländska och Hela Gotland uppmärksammade därför Ismails toppvärvning. Hennes citat har väl inte åldrats helt väl.

Soran var såklart bluff rakt igenom. Hur gick det sedan, drog han henne med sig i fallet?

https://mobil.helagotland.se/kulturn...-12594072.aspx

Hittar inte så mycket, men hon verkar driva en PR-firma som heter FNY AB, registrerades förra året. Hemsidan visar felmeddelande. Här är deras Instagram-sida. Kraftig blatteinriktning på verksamheten, många talanglösa showbiztyper.

Undrar om hon är stolt över samarbetet med Soran? Bra för CV:t?
Citera
2020-01-17, 12:31
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Hittar inte så mycket, men hon verkar driva en PR-firma som heter FNY AB, registrerades förra året. Hemsidan visar felmeddelande. Här är deras Instagram-sida. Kraftig blatteinriktning på verksamheten, många talanglösa showbiztyper.

Undrar om hon är stolt över samarbetet med Soran? Bra för CV:t?
Hon vill antagligen glömma Soran. Det enda hon hann uträtta praktiskt, var att förklara att han var magsjuk.
Citera
2020-01-17, 16:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Fungerande länk till FNY:
https://www.fnypr.se/
I sitt stall har de bl.a. ståuppkomikern Messiah Hallberg, son till Nisse H, framlidne skådisen. Sångaren Timbuktu hör också dit. Han kan nog ersätta Soran inom antirasistochpk-svängen, så länge det finns några pengar att hämta där.
Citera
2020-01-17, 18:54
Medlem
Citat:
Hon vill antagligen glömma Soran. Det enda hon hann uträtta praktiskt, var att förklara att han var magsjuk.

Som jag minns det var han dessutom "magsjuk" i flera veckor? Haha. Förnedringen i att som pr-konsult sitta och hitta på såna ursäkter åt en våldtäktsman.

Citat:
Fungerande länk till FNY:
https://www.fnypr.se/
I sitt stall har de bl.a. ståuppkomikern Messiah Hallberg, son till Nisse H, framlidne skådisen. Sångaren Timbuktu hör också dit. Han kan nog ersätta Soran inom antirasistochpk-svängen, så länge det finns några pengar att hämta där.

Kan alltså bli fler sexskandaler. Men nu har ju PR-Fanny vanan inne.
Citera
2020-01-17, 19:23
Medlem
kalkryggars avatar
Är inte Soran ihop med en tjej som heter Fanny nu?

Har inte Soran börjat jobba på att han skall stämma sina våldtäktsoffer? Upp-å-ner-vända världen verkligen.
Citera
2020-01-17, 19:26
Medlem
Starka vänstervibbar. Det behövs nog om man ska orka promota Soran I...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in