Svara
  • 2
  • 3
2006-01-18, 20:30
Medlem
MidNightDreamers avatar
Meningen var att jag skulle skala fröna innan för jag har läst att det skulle dämpa det eventuella illamåendet men det var mer eller mindre omöjligt. Fröna var stenhårda! Och då hade vi ändå haft dem i ett glas vatten över ett dygn.
Min sambo åt dem rätt upp och ner medans jag krossade dem(det var INTE lätt det heller)i en tallrik innan.
Citera
2006-01-19, 17:23
Medlem
Har själv tagit dom tidigare, och då skalat av dom. Fast det blir mer ett sjuhelsikes skrapande med en av de sämre köksknivarna. Har själv inte kännt mer än ett lättare illamående som snabbt gått över de gånger jag tagit det. Så det kanske stämmer det där med att skala dom.

PS. Jag har alltid krossat fröna med tänderna och därefter svalt dom vid inmundigandet.
Citera
2006-01-20, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grugel
Har själv tagit dom tidigare, och då skalat av dom. Fast det blir mer ett sjuhelsikes skrapande med en av de sämre köksknivarna. Har själv inte kännt mer än ett lättare illamående som snabbt gått över de gånger jag tagit det. Så det kanske stämmer det där med att skala dom.

PS. Jag har alltid krossat fröna med tänderna och därefter svalt dom vid inmundigandet.

Vad tycker du om själva effekten då?

Gillar du det eller tycker du det är skit?

bara nyfiken alltså
Man ser inte så mycket om folks åsikter om hbw...

/P
Citera
2006-01-20, 17:49
Medlem
Har provat det 3-4 ggr totalt varav en varit lyckad, de gånger det inte har lyckats har jag inhandlat fröna från en viss naturlig webshop, den gången som gick bra handlade jag fröna från en smart webshop.

Detta var några år sen så jag minns inte så väl händelseförloppet, men under trippens peak så hade jag ett otroligt välbefinnande och en känsla i kroppen som var underbar, går inte att beskriva. detta var på 8 frön. Jag hade inte mycket till visuals men det var jävligt soft och nice ändå.
Citera
2006-02-17, 04:35
Medlem
mjohanssons avatar
grym rapport! riktigt läsnöje
Citera
2006-02-17, 09:13
Bannlyst
Tackar tackar )

Det finns en nyskriven också. Lite mer kortfattad, men ändå.
Testat hbw själv?

/SS
Citera
2006-02-17, 23:56
Medlem
ADjusts avatar
Min första trip på hbw var en lycka, jag och kompisen lanade samtidigt och vi hade riktigt roligt. Andra gången vi skulle pröva så blandade jag med alkohol, och detta var nog inte så bra... Mådde illa som fan och spydde som en gris, inte roligt
Citera
2006-02-18, 01:15
Medlem
mojoJojos avatar
Jag petar in en noobfråga här: Vad menar ni med att "extrahera LSA"?
Blev nämligen sugen på att köpa några frön, lät som en trevlig upplevelse.
Citera
2006-02-18, 11:35
Medlem
banditqueens avatar
Tyckte det var en mysig rapport. Lat fint det dar med att era sjalar alskade, onskar att min grabb ocksa ville trippa med mig.

Sjalv har jag inte testat LSA fron, jag gillar mer "akta vara"

Men bra rapport i alla fall!
Citera
2006-02-19, 01:07
Medlem
ADjusts avatar
Med det menas att man får ut rent LSA istället för ett frö med massa annat snusk som man mår illa av. Har bara läst om det och det verkar vara en väldigt omständig process. Jag måste säga att jag aldrig har mått illa av själva fröna, bara när jag blanade dom med alkohol. Om man äter en bit ingefära innan man trippar så ska detta ta bort illamåendet.
Citera
2006-02-19, 09:29
Bannlyst
Skulle dock aldrig kunna äta den där ingefäran för DEN skulle jag spy av.... goddamn. Har, som tur är heller aldrig upplevt ngt illamående av fröna.

Och jo, det känns lite som att det kommer mest till sin rätt mellan ett älskande par =)

/SS
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in