Citat:
Ursprungligen postat av
Estramus
Jag skriver under på rubb och stubb av det du skriver och antagligen finns det väl många andra som tycker precis samma sak; "vad fan är det som händer?".
Personligen skulle jag tveklöst rösta för ett parti som i första hand, högsta prioritet, såg som sin uppgift att röja upp i alla jävla idiotiska skattefinansierade utgifter. Röja som fan bland alla lattedrickare.
Folk bor i nyproduktion betalat av soc? - Nej, bygg baracker nånstans och flytta på dom.
Idioter sitter och lallar på skattefinansierade anställningar? Säg upp dom.
Bidrag till kulturskiten ditten och datten? Bort med det.
Att partiet sen skulle använda frigjorda skattemedel till förbättringar i det som är eftersatt och även till skattesänkningar vore självklart.
Men framförallt, kläm åt alla jävla skitpratande, parasiterande, inproduktiva kulturkoftor och liknande genom att fimpa deras stålar och inkludera i detta många äckliga jurister och liknande.
Tyvärr behöver ett sånt parti majoritet i riksdagen, inte helt omöjligt med rätt personer och budskap.
Tack för att du visar stöd!
Som sagt försöker jag hitta likasinnade och bygga upp en bas här. Innan jag kommer tillbaka till Sverige och kör stenhårt ute i verkligheten. Ni som känner er sugna på att vara med att bygga upp något stort, möjligtvis vår framtid måste skicka PM! Vi borde ryckt upp oss redan igår. Inget parti och ingen politiker upplever det vi vanliga människor får uppleva. Det är vi som drabbas mest av destruktiv samhällsnedveckling och förrädisk politik. Glöm aldrig att dessa karriärister ser efter sig själva. Sin karriär, sin ekonomi.
Vi måste komma åt dessa lallare på alla nivåer, inte bara i riksdagen. Våra pengar får inte slösas på något sätt överhuvudtaget!
Kom gärna med synpunkter.
Vad tycker du om skolreformen jag är inne på? Jag tycker att vi saknar SPETS i Sverige. Ingen får vara smartare och bättre än resten. Jag själv är ett offer för detta "alla är lika smarta"-system i skolan.
MVH Emil Adrovic
Av folket - för folket.