• 1
  • 2
2017-10-28, 00:35
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
Var det sådant som fick dig att sluta?

Näe - det var mer att jag tröttnade på att vara ute och supa och jaga hor precis varje helg. Men jag är singel nu och går ut då och då, och jag tar vad som bjuds - även om jag inte aktivt orkar jaga längre. Men - så sent som i lördags bedrev jag otukt inne på damtoaletten på en att utav stadens vattenhål...
Citera
2017-10-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Näe - det var mer att jag tröttnade på att vara ute och supa och jaga hor precis varje helg. Men jag är singel nu och går ut då och då, och jag tar vad som bjuds - även om jag inte aktivt orkar jaga längre. Men - så sent som i lördags bedrev jag otukt inne på damtoaletten på en att utav stadens vattenhål...
På toaletten? Orkade ni inte ens åka hem?
Citera
2017-10-28, 00:42
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
På toaletten? Orkade ni inte ens åka hem?

Klockan var ju inte ens stängningsdags
Citera
2017-10-29, 08:24
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag är nog en häradsbetäckare, fast jag var tvungen att googla ordet. Jag har knullat runt rätt mycket å gör det ännu, gäller väl å passa på medans man kan. Jag har aldrig varit varesig blyg eller pryd. Jag blev av med oskulden som 14 åring på en campingplats av en 18 årig tyska (jag ljög å sa att jag var 16 på knagglig engelska) hon red av mig.
Citera
2017-10-31, 18:39
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Å jo, både en och annan tjej som hade hoppats på mer än bara ett knull - och en och annan pojkvän som blev missnöjd över att hans flickvän inte kunde hålla ihop benen när hon träffade the almighty frange.

Heh jag har flera gånger varit nära att få stryk av killar som fått för sig att jag legat med deras tjej men de vars fru/flickvän jag legat med har aldrig fått reda på. Jag är mer av en hemlig agent än en häradsbetäckare iallafall. Har nog inte ens siffrorna inne för det eftersom jag nästan alltid haft flickvän.

Kul hur kontraproduktiva män kan vara när de är svartsjuka. Hänger man mycket med någon tjej och killen anklagar för otrohet så är det många som resonerar att dom "might as well do the crime" eller så blir de singlar inom kort
Citera
2017-11-01, 16:25
Medlem
Roligt att läsa era historier!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem