Citat:
Ursprungligen postat av
RedForce
Soran turnerade ju med Betner när bomben slog ner. Men jag har aldrig hört Betner yppa ett endaste ord om detta. Var han också en som våldtog tjejer och smet ut mellan träden när Soran-bomben slog ner?
Min vän säger att Betner inte ens är vän med Soran på Insta.
Om Betner är oskyldig till sexuellt våld mot kvinnor så borde han uttala sig och ta sitt ansvar som en vit man och vårat systematiska sexuella våld mot kvinnor. Så frågan är om han är skyldig till sexuellt våld eller om han helt enkelt är som en vanlig vit man som smiter undan ansvar? Någon som har koll på detta?
Nej, Betnér är inte en vanlig svensk man.
För Betnér är det viktigt att man ska kunna köpa en kvinna.
Framförallt är det viktigt för Betnér att man ska kunna köpa en svensk kvinna.
Ingen minns väl längre Zaida Catalán, för det är tänkt att vi inte ska göra det.
Kvinnan som förmodligen såg igenom Miljöpartiets falskhet, gav pk-Sverige fingret och drog till Kongo för att verkligen göra skillnad.
Hon borde vara en av Sveriges största hjältinnor någonsin. Hon använde "James Bond"-liknande inspelningsutrustning i en penna. Hon fick fram bevis där en kongolesisk minister beordrar mord samt även annat. Hon mördades för detta "i mörkaste Afrika". Dessutom på ett extremt bestialiskt sätt, med bildbevis. Hon hade den rätta politiska åskådningen. Hon var kvinna. Pappan invandrare.
Hon borde vara en ikon för hela sosse-(MP)-feminist-progressiv-agendan. Det borde vara statyer överallt, seminarier, stipendier, byggnader, gator uppkallade efter henne etc etc Hon hade varit språkrör för grön ungdom, men MP talar inte om henne.
Det är praktiskt taget tyst.
Hon var extremt modig som konfronterade ministern med inspelningen samt gav sig ut i ett krigsområde i djungeln. Allt visade sig perfekt dokumenterat efter hennes död. Felöversättningen vid mötet. Allt satt rätt. Det är helt oförklarligt att hon inte är 10 gånger större än Greta, t.ex. (som redan får staty).
Följande är en debatt mellan Catalán och Betnér där han argumenterar mot den svenska sexköpslagen, Almedalen 2009. För mig är det tydligt redan där vem som är ett vidrigt kräk och vem som inte är det.
https://www.youtube.com/watch?v=_4FQB8YhL5I
Det är viktigt för Betnér att man ska kunna köpa en svensk kvinna.
Kurdernas kultur kännetecknas av att kvinnan är just en vara.
Självklart har Betnér och Ismail agerat i maskopi.
Självklart vet Betnér att hans närvaro i egenskap av svensk kille ökar förtroendet för Ismail, möjliggör Soran Ismails knullande.
Och sen njuter Betnér den svenska kvinnans, flickans, förnedring, hon som är en av alla oss som möjliggjort den svenska sexköpslagen.
Så vad gjorde Betnér när Soran-bomben slog ner?
Betnér fick väl också ont i magen just då, samtidigt som Soran.
Sen gömde han sig bakom en graviditet.
Sen gick han in i föräldraledighet.
Nu jobbar han väl på ny graviditet.
Tillägg: Delen om Catalán har jag i stort kopierat från inlägg av
wwr i tråden om Catalán