2019-10-25, 12:43
Medlem
az-Zarqawis avatar
Finns det en sammanfattning någonstans?
Citera
2019-10-25, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det känns inte riktigt rimligt att Sorans "status" skulle vara av den digniteten att han kunde använda den för att tvinga till sig sex 30-40 gånger.

Även om jag inte är någon vän av Soran så känns detta som ren bullshit.
Han är sannolikt ett svin, men detta håller helt enkelt inte.

Sexet med en borderlinehäxa är vanligtvis utomordentligt, men i längden går det alltid åt helvete, vilket Soran nu får känna på.
Får jag tillägga: i fallet Arnault- södertörnsälskarinnan, som ju ligger på en något högre nivå, handlade det också om en ung dam som tillät sig experimentera med lite annorlunda sex under en längre tid, mot sin vilja?
Personligen tycker jag att det är lite unket (mycket unket, faktiskt) att spela dubbelspel så där.
"Män är svin", föralldel, men den här sortens spel är så orent. Diverse "annorlunda" sexuella preferenser finns och måste finnas, det förstår jag, men att efter flera sådana möten förklara att de var äckliga och oönskade är inte rent spel.

Det förstör för kvinnor som är drabbade på fullaste allvar. Det kan man se här på Flashback i kommentarer som antyder att "hororna" faktiskt vill bli tagna med våld och förnedrade.
Det finns några aktuella trådar om verkligt otäck kvinnomisshande med förödande sexuella inslagl. Läs dem. Flyttar man toleransgränserna så går vi en förfärlig utveckling till mötes.
Det finns kvinnor som skämmer sitt eget kön - Julia är en sådan. Hennes systrar i den förmenta olyckan gör det också!
Citera
2019-10-25, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av az-Zarqawi

Det undrar jag med?
Citera
2019-10-25, 13:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av az-Zarqawi
  • Soran försvinner plötsligt helt från offentligheten, slutar skriva på Twitter, efter att tidigare ha skrivit många gånger per dag.

• Folk börjar undra vad som hänt.

• Det dyker upp uppgifter om några polisanmälningar mot honom.

• Mer fakta blir kända om polisanmälningarna.

• Polisanmälningarna läggs ner i brist på bevis & i ett fall preskription.

• Soran håller sig fortsatt osynlig, ingen i media ställer frågan -"Var fan är Soran?"-

• Sen dyker detta nya fall upp från ingenstans, där Soren märkligt nog stämmer för förtal, trots att ingen jävel har hört talas om beskyllningarna.

Sammanfattning: Soran är slut som artist.
Citera
2019-10-25, 13:33
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hur många olika fall är det?

1. Fallet med "baby mama" som han dumpade.
2. Snapchat-fallet, eller vad det nu var för live-app där en full Soran kallade tjejer horor.
3. Park-fallet.
4. Detta fallet

Är där mer?

Om det är "bara" dessa, så skulle jag vilja få reda på mer om parkfallet.
De andra fallen är struntsaker i jämförelse.
Vad hans "baby mama", som födde ett barn mot hans vilja, har att säga är inte så intressant. Jag har ingen som helst respekt för "baby mamas" som ploppar ut halvt oönskade skitungar som är dömda till att bli samhällsbelastningar utan en pappa.

Snapchat-fallet känns bara larvig. Däremot så förtjänar han som "feminist" all skit han kan få för det!

BO, eller förtalaren, i detta fallet har jag svårt att ta seriöst när hon uppenbarligen träffat Soran massor av gånger för att knulla, strypa varandra eller vad de nu fått för sig i BDSM-träffen.

Som sagt, fram med mer om parkfallet eller kanske andra fall som jag inte känner till!

Nu är det väl så att undersökningar visar att BDSM i första hand är nåt kvinnor gillar, inte män. Här visar Soran sin feministiska sida och går kvinnan till mötes och sen får han bara skit för han är hygglig.
Citera
2019-10-25, 13:34
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
  • Soran försvinner plötsligt helt från offentligheten, slutar skriva på Twitter, efter att tidigare ha skrivit många gånger per dag.

• Soran håller sig fortsatt osynlig, ingen i media ställer frågan -"Var fan är Soran?"-

• Sen dyker detta nya fall upp från ingenstans, där Soren märkligt nog stämmer för förtal, trots att ingen jävel har hört talas om beskyllningarna.

Det bästa är att ingen saknar Soran, han är skyddad av sina röd koftor till media vänner.
Citera
2019-10-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Nu är det väl så att undersökningar visar att BDSM i första hand är nåt kvinnor gillar, inte män. Här visar Soran sin feministiska sida och går kvinnan till mötes och sen får han bara skit för han är hygglig.

Vilka undersökningar då?
Citera
2019-10-25, 13:57
Medlem
Snubchurps avatar
Tragiskt må jag säga. Att Soran ska försöka rentvås alltså.
Citera
2019-10-25, 14:04
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hur många olika fall är det?

1. Fallet med "baby mama" som han dumpade.
2. Snapchat-fallet, eller vad det nu var för live-app där en full Soran kallade tjejer horor.
3. Park-fallet.
4. Detta fallet

Är där mer?

Om det är "bara" dessa, så skulle jag vilja få reda på mer om parkfallet.
De andra fallen är struntsaker i jämförelse.
Vad hans "baby mama", som födde ett barn mot hans vilja, har att säga är inte så intressant. Jag har ingen som helst respekt för "baby mamas" som ploppar ut halvt oönskade skitungar som är dömda till att bli samhällsbelastningar utan en pappa.

Snapchat-fallet känns bara larvig. Däremot så förtjänar han som "feminist" all skit han kan få för det!

BO, eller förtalaren, i detta fallet har jag svårt att ta seriöst när hon uppenbarligen träffat Soran massor av gånger för att knulla, strypa varandra eller vad de nu fått för sig i BDSM-träffen.

Som sagt, fram med mer om parkfallet eller kanske andra fall som jag inte känner till!

Hur fasen kan detta vara struntsaker eller larvigt? Det är precis så vi resonerar i Sverige kring gängkriminalitet och grova brott med tanke på att man släpper gärningsmännen utan straff. På samma sätt börjar det nånstans, och det är det du kallar "larvigt" där nån försöker tvinga sig på nån sexuellt eller kalla någon för hora. Man undrar ju när du tycker att något inte är en struntsak längre. Det är på grund av att vi är för tillåtande och flyttar fram gränserna som samhället ser ut som det gör idag.

Individen har inget eget ansvar, Soran har inget ansvar. Det är nån annans fel när han kallar nån hora.
Senast redigerad av Snubchurp 2019-10-25 kl. 14:12.
Citera
2019-10-25, 14:59
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Vilka undersökningar då?

Jo men det är väl allmänt känt?
Ta denna artikel i Häsoliv t.ex. som handlar om kvinnors sexfantasier.

Citat:
Underkastelse och dominans

Helt i enlighet med vad tidigare forskning visar är många nyfikna på underkastelse och dominans, att bli ivägsvept av någon bestämd främling och tvingas underkasta sig sexuella handlingar man aldrig skulle vågat be om i verkligheten. Troligen är det också därför som böckerna och filmen "50 Shades of Grey" blivit så enormt populära, eftersom denna den vanligaste sexuella fantasin gestaltas väldigt tydligt där.

https://www.expressen.se/halsoliv/ha...a-kvinnor-har/
Senast redigerad av KABUN 2019-10-25 kl. 15:04.
Citera
2019-10-25, 15:00
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Kan någon sammanfatta vad äckelbabben Zoran anklagats för av den svenska tjejen?

Hm
Citera
2019-10-25, 15:14
Medlem
Belavias avatar
Citat:

Hur smart är det att stämma för förtal gällande de aktuella anklagelserna?

Dels ger han legitimitet till alla tidigare anklagelser under metoo-eran(där han svarade med att gå under jorden istället för att stämma för förtal)

Dels är detta anklagelser som helt flugit under radarn och som ingen jävel har lagt märke till. Nu kommer våldtäkts-S*ran åter i fokus.

S*ran är lika korkad som Özz och lika perverterat ond som Hagamannen.

Var detta spiken i kistan för S*ran, eller kan han komma tillbaka?

Inget är väl omöjligt i feminist-cuck-pk-antivita Svedala i och för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in