2018-12-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det är lika svårt att bli antagen till psykologprogramet som till läkare. Har verkligt denne skäggkurd de betyg dom krävs? Han ger inte intrycket av att bara en mönsterelev.

Gjorde högskoleprovet med Soran för flera år sedan på Kungsholmen i Stockholm, han verkade riktigt skarp. Vi diskutera flertalet av frågorna som vi båda hade "nailat" i orddelen.
Citera
2018-12-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Gjorde högskoleprovet med Soran för flera år sedan på Kungsholmen i Stockholm, han verkade riktigt skarp. Vi diskutera flertalet av frågorna som vi båda hade "nailat" i orddelen.

Och? Verkade skarp för att man klarar några frågor på högskoleprovet?
Citera
2019-01-01, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Kan du förklara varför han varit så tyst och gömt sig senaste året. Om man är oskyldig så säger man det och försvarar sig, inte gömmer sig i över ett år.

Nåja med bostadstätt på söder och diverse värdepapper lär han vara god för minst 12 mille.
Citera
2019-01-03, 08:21
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Försvara sig mot vem? Flashback-rassar? Personer som påstår utan några som helst bevis att han har snuskat sig på Snapchat?

Väldigt många anklagelser med obefintliga bevis.

Hade det varit falska anklagelser hade ju Magnus Betnér gått i bräschen för att rentvå Sveriges gullegris. Istället har han brutit samarbetet och talar inte om saken. Spela inte dum.
Citera
2019-01-03, 13:05
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Hade det varit falska anklagelser hade ju Magnus Betnér gått i bräschen för att rentvå Sveriges gullegris. Istället har han brutit samarbetet och talar inte om saken. Spela inte dum.

Exakt!

En oskyldig hade inte sprungit och gömt sig och därmed demolerat hela sin karriär som Soran gjorde.

Lägga ner en verksamhet som omsätter flera miljoner varje år bara på grund av lite "lösa rykten från Flashback-rassar" om man är oskyldig?

Ha ha, skulle inte tro det va?
Citera
2019-01-07, 23:20
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Exakt!

En oskyldig hade inte sprungit och gömt sig och därmed demolerat hela sin karriär som Soran gjorde.

Lägga ner en verksamhet som omsätter flera miljoner varje år bara på grund av lite "lösa rykten från Flashback-rassar" om man är oskyldig?

Ha ha, skulle inte tro det va?
Hhah aa det e de som inkriminerar det lilla aset. Synd bara att ehsan fadakar klarade sig så jävla lätt. Özz också det e ennna jävla hala jävla vi har o göra med
Citera
2019-01-08, 13:56
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Hhah aa det e de som inkriminerar det lilla aset. Synd bara att ehsan fadakar klarade sig så jävla lätt. Özz också det e ennna jävla hala jävla vi har o göra med

Soran, Özz och Fadakar. Ja, de är extremt hala alla tre, det har de gemensamt. En annan sak de har gemensamt är att de åtnjuter ett 100%igt beskydd av gammelmedia. Total tystnad. Inte en kritisk rad skrivs. Inte en enda obehaglig fråga ställs. Inte någonstans.
Citera
2019-01-08, 14:00
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Till de som klagat i tråden på att andra komiker inte tagit upp detta med Våldtäkts-Soran så kan jag varmt rekommendera denna video med Simon Gärdenfors och, framför allt, Peter Wahlbeck:

https://www.youtube.com/watch?v=l1XvrNCq9ZU

Den är 20 minuter lång och poängen kommer först den sista minuten, men det är väl värt att kolla hela. Framför allt för man en liten lektion i att det är skillnad på komiker och "komiker".
Citera
2019-01-08, 16:38
Medlem
Citat:
Till de som klagat i tråden på att andra komiker inte tagit upp detta med Våldtäkts-Soran så kan jag varmt rekommendera denna video med Simon Gärdenfors och, framför allt, Peter Wahlbeck:

Den är 20 minuter lång och poängen kommer först den sista minuten, men det är väl värt att kolla hela. Framför allt för man en liten lektion i att det är skillnad på komiker och "komiker".
Inte läst hela tråden men är de många som klagat på andra komikern inte sagt nåt om Soran?
Vet att det är väldigt många komiker som tagit upp det, några har sagt hans namn och några har ej sagt namnet men gjort det väldigt tydligt att det är Soran.
Citera
2019-01-08, 16:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Faktiskt ganska kul. "Soran Israel".
Citera
2019-01-08, 17:04
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeperGnome
Inte läst hela tråden men är de många som klagat på andra komikern inte sagt nåt om Soran?
Vet att det är väldigt många komiker som tagit upp det, några har sagt hans namn och några har ej sagt namnet men gjort det väldigt tydligt att det är Soran.

Många vet jag inte (och det skrev jag ju inte) men att det har tagits upp i tråden det är jag säker på. Frågan är om det tagits upp av någon som är lika "gammal i gamet" som Peter Wahlbeck?

Kollat t ex Özz Nujen och Magnus Betnér men jag kan inte se att de skämtat om Soran det senaste året. Men jag har ju för all del inte tittat på precis allt från dessa två herrar så jag kan ju ha missat något

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Faktiskt ganska kul. "Soran Israel".

Wahlbeck är inte ängslig för vad etablissemanget ska tycka det får man ge honom. Jag tyckte det var hysteriskt kul.
Citera
2019-01-09, 17:08
Medlem
Citat:

Finns en tråd om TV-serien...

(FB) Simon Gärdensfors "Mina Problem"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in