2017-10-28, 16:14
Medlem
trickydicks avatar
Hoppas det inte är Soran, det skulle skada mångfaldsarbetet. Hoppas istället på Måns Möller eller Järvheden.
Citera
2017-10-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Jag hittade den på twitter, mycket hat mot Soran där. Kan ju vara en falsifiering, men intressant om det inte är det.

Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Vad får dig att tro det?

Till att börja med att det saknas delar av bokstäver samt att bokstäverna är i olika storlek etc.
Hade det vart ett gammalt dokument från en skrivmaskin hade det sett ut så. Finna ingen anledning för ett screenshot att se ut så.

Säger inte att det till 100% är falskt men det ser fan fishy ut...
Citera
2017-10-28, 16:16
Medlem
De som skriver att det bara verkar handla om gissningar och önsketänkande än så länge har uppenbarligen inte läst tråden ordentligt, det finns tillräckligt med info för att vi kan anta att det är S.I, sen får vi bara vänta på att få det 100% bekräftat.
Citera
2017-10-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Substanslös irrbloss från dumheten. Du kan lika gärna tiga om du inte tillför något. Här diskuterar vi mellanösternkultur hos personer som har det i generna sedan generationer.

Du menar som Timell, Kroner, Virtanen och Hagamannen, Englund osv? Vad har etnicitet med saken att göra? Min vän, det är ett patriarkalt problem. Varför skulle det vara SI? Inget i media eller något från honom själv.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-10-28 kl. 16:23.
Citera
2017-10-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Hoppas det inte är Soran, det skulle skada mångfaldsarbetet. Hoppas istället på Måns Möller eller Järvheden.

fy fan vilken jävla kommentar.. Sitter och hoppas på vem som är GM för att inte späda på politisk migrationspolitik. Kanon...
Citera
2017-10-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tech-Brute
Rättsosäkerhet = karma? Eller hur tänker du, efter ha läst mitt inlägg?
1.Soran Ismail har själv varit med att stödja denna utvecklingen, i egenskap av feminist så är det så här han vill ha det. Som man bädar får man ligga.
2.Han har själv startat drev och hetsat mot andra.
3.Han är en äcklig hycklare då han är kurdisk etnonationalist men arbetar emot svensk nationalism.

Kan du påminna mig om varför jag ska tycka synd om Soran nu igen?
Citera
2017-10-28, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baa37377
Det intressanta i sammanhanget är väl mest att SD svansen hoppar på drevet och inte förstår självmålet. De som vet de vet.

Vad yrar du om? Om man bortser fr tveksamma "Wigh-fallet" är det män som vistas i s k PK-sfären som är på tapeten just nu...
Citera
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contrasth
Oavsett utslag så är jag mest orolig över hur det ska gå för Sverige, nu när gräddan av begåvningsreserven är engagerade i forumet!?

Fyndigt. Men du kanske borde kika upp vad som avses med ordet "begåvningsreserv".
Citera
Medlem
lordofgoodandevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

Det är ju bara bra om det skadar mångfaldsarbetet? Då slipper vi ju Våldtäktsaraber i Sverige?
Citera
2017-10-28, 16:28
Medlem
glodhetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Någon som vet mer om den här printen?

https://imgur.com/a/6zJuU

Känns orimligt att denna screenshot är sann. Det finns en Robin Nilsson på aftonbladet men han skriver nästan bara om rymden å forskning: https://www.google.se/search?q=robin...hrome&ie=UTF-8
Citera
2017-10-28, 16:28
Medlem
Komikern Johannes Finnlaugsson för några minuter sedan:

Citat:
Minns ni när Soran Ismail och Linus Bylund brukade käka ihop och alla tyckte det var knasigt för dom har ju inget gemensamt? Det var tider.

https://twitter.com/johabbed/status/924280202485817345
Citera
2017-10-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glodhett
Känns orimligt att denna screenshot är sann. Det finns en Robin Nilsson på aftonbladet men han skriver nästan bara om rymden å forskning: https://www.google.se/search?q=robin...hrome&ie=UTF-8

Som jag uppfattar det är det någon från FB som låtsas vara AB-reporter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in