Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-26, 13:00
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Uppdateringar? Något nytt som hänt sista veckorna?

Väntar med spänning på en ny turné med Soran och Betnér en riktig rolig standUp med inslag av sexistiska kurd skämt
Citera
2017-11-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imagoo
Boksläpp med hyfsat dålig tajming.
Mannen som trodde han var svensk.
https://www.bonniersbokklubb.se/bocker/humor--underhallning/absolut-svensk-en-id-handling-soran-ismail/

Ett verkligt "passande" boksläpp. Ligger helt rätt i tiden. Hur kommer försäljningen av "henkomikerns" bok gå?
Citera
2017-11-26, 14:34
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Väntar med spänning på en ny turné med Soran och Betnér en riktig rolig standUp med inslag av sexistiska kurd skämt
Ja, jag med. Soran tycker ju att man skall kunna skämta om allt. Det kanske kommer skämt om hans polisanmälningar och dåliga kvinnosyn, och om manliga feminister som våldtar unga tjejer.
Citera
2017-11-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL

Väntar också på denna turné. Då kommer jag att titta på den. Skulle kunna bli en mycket intressant sådan med många besökare som inte bara skulle besökas av de "goda".
Citera
2017-11-26, 23:22
Medlem
En månad sen Betnérs senaste tweet. Intressant att han ligger lika lågt som Soran under lika lång tid.
Citera
2017-11-26, 23:39
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
En månad sen Betnérs senaste tweet. Intressant att han ligger lika lågt som Soran under lika lång tid.

#Metoo är fantastiskt!
Citera
2017-11-27, 01:25
Medlem
jonbonos avatar
Ja så har ännu en dag gått utan att Soran visat sig...
Citera
2017-11-27, 09:27
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonbono
Ja så har ännu en dag gått utan att Soran visat sig...
Så är det tyvärr, nog dags nu att någon driftig trycker upp en jävla massa "Bortsprungen Kurd" affisher, för att sen tapetsera först och främst närområdet och sen utöka det successivt, för nu måste vi gå till botten med det här.
Citera
2017-11-27, 09:45
Medlem
RingRing2014s avatar
Jag tippar på att han dragit till annat land. Han har inget att vinna på att vara kvar i Sverige. Vad ska han göra här? Stryka längs väggar tills han blir 90 år.

Detta kommer inte blåsa över. Detsamma gäller för Virtanen och Timell och flera andra.
Citera
2017-11-27, 10:52
Medlem
TokyoBarns avatar
Lever killen ens?
Citera
2017-11-27, 10:57
Medlem
dobbelinas avatar
Sista han skrev var något på twitter den 27 Oktober,
så nu har han varit "borta" en månad.
Förr eller senare måste han ge sig tillkänna, eller att MSM börjar ställa frågor om hans mystiska försvinnande.

Jag har inte bråttom, utan suger lugnt vidare på karamellen.
Citera
2017-11-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Sista han skrev var något på twitter den 27 Oktober,
så nu har han varit "borta" en månad.
Förr eller senare måste han ge sig tillkänna, eller att MSM börjar ställa frågor om hans mystiska försvinnande.

Jag har inte bråttom, utan suger lugnt vidare på karamellen.

Han försvarade sig ivrigt på sitt FB flöde under fake kontot Mats Hammar, vilket stängdes ned den 24 Nov, sista posten var från 21 Nov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in