2017-10-31, 22:44
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Nu har det ju gått väldig inflation i det här med våldtäkt så jag tror man ska ta uppgifterna med en stor nypa salt än så länge. Har ärligt talat svårt att tänka mig honom som våldtäktsman och det finns gott om tjejer som ljuger ihop sånt här.

Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.

Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?

Skriv nåt i min tråd förresten apropå våldtäktshysterin: (FB) Fler än jag som lagt märke till detta nya sjuka beteende hos unga kvinnor?

Vad har en tjej att vinna på att outa en oskyldig populär person för något hon uppger har hänt flera år tidigare? Jag kanske inte har hängt med men har det blivit en merit att ha blivit våldtagen? Ska hon fiska pengar? Väldigt mycket talar väl ändå för att han kommer gå fri juridiskt, oavsett vad som hänt. Socialt och offentligt gissar jag att han kommer vara paria.

Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Tänk om det bara är ett PR-trick så personen får tala ut i Skavlan. Sen tjänar personen fler miljontals kronor? tänk vad ännu mer korkade etablissemanget skulle kunna säga att svenskar är.

Men vad är deras vinkel?
Asså vi ljög ihop att jag var våldtäktsman och att jag drogat och våldtagit 16-åriga tjejer. En ung tjej hittade vi på att jag tryckta in min kuk i käften på henne i en park i centrala Stockholm och att hon var så jävla rädd. Shit asså vad rasisterna på flashback blev arga. De hänvisade till den dåliga vkinnorsynen som vi kurder har och de hade utdrag från BRÅ som visar att 96% av alla överfallsvåldtäkter begås av främst sådana invandrare som jag. Fattaru va vi trolla nassarna!!! Värsta grejjen. Nä nu drar vi och vaskar Cristal.

Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Är betners tystnad att tolka som en medbrottsling? Om han hade rent mjöl i påsen hade det bara varit att dementera, det är ganska naturligt att man inte vet vad som sker bakom vänners stängda dörrar, eller?

Följdfrågan blir hur många offer det finns, SI uppträdande i parken där han självsäkert tvingar till sig oralsex, tyder på en återfallsförbrytare med rutin, en annan skulle inte ens ta emot frivilligt oralsex av en nybörjare, hur fan vågar man trycka ner dicken i halsen på någon under hot, med en massa tänder?

Ett hårt hugg med kindtänderna på ollat så är killen nere för räkning tills hon hunnit hemoch duschat och ringt polisen samt hunnit boka semesterresa. Var det inte en galen tjej i USA som bet av snorren på sin otrogne man?

Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Tja, så kan man kanske uttrycka det också. Och även om han är skyldig till våldtäkt är det deras polare. Det vore ju inte speciellt schyssta vänner som dumpade honom i det här läget.

Som flera redan varit inne på så är det verkligen inte osannolikt att de redan känt till Sorans förehavanden. Om en av mina vänner skulle anklagas för våldtäkt skulle jag ställa en rak fråga. Antingen är denne en våldtäktsman och då får han klara sig själv eller så är han inte det och då slutar man upp runt vännen, även offentligt.
Citera
2017-10-31, 22:50
Medlem
goodbye-horsess avatar
För alla er som inte orkar gå igenom hela tråden. Här kommer en sammanställning av många bevis/indicier som pekar på att det är Soran.

https://imgur.com/hr50F0x
Citera
2017-10-31, 22:51
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Att det är SI som är våldtäktskomikern har varit bekräftat sedan länge. Ibland undrar jag i vilka rum vissa människor rör sig. Kan det vara så att det ät samma människor som inte vet att SI är våldtäktsman som söker jobb via arbetsförmedlingen? Inga kontaktnät i medieansvarige. Jag menar, i denna digitaliserade värld måste personen vara i stort sätt förståndshandikappad för att ha missat att SI är ett svin bland kvinnor: Alla människor känner väl någon profilerad feminist (de finns runt 18 000 i hela Sverige). Ingen koll, ödesbestämda att arbeta med att plocka upp bajskorvar ur Boråssimhall i all evighet...
Citera
2017-10-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vad har en tjej att vinna på att outa en oskyldig populär person för något hon uppger har hänt flera år tidigare? Jag kanske inte har hängt med men har det blivit en merit att ha blivit våldtagen? Ska hon fiska pengar? Väldigt mycket talar väl ändå för att han kommer gå fri juridiskt, oavsett vad som hänt. Socialt och offentligt gissar jag att han kommer vara paria.

Min bror du har en del kvar att lära om hur kvinnor tickar. De drar sig inte för att ljuga om sånt här. De får som sagt uppmärksamhet, offerkofta, nåt att snacka om med väninnorna på nästa tjejmiddag osv. De lever helt och hållet för uppmärksamheten de får, det är detta som definierar dem som kvinnor liksom, och det spelar ingen roll för dem hur de får uppmärksamheten bara de får den. De kan gå över lik för att få sin uppmärksamhetsdos, tro mig.

Det är just detta som är så sorgligt, Sorans liv kommer på vissa sätt att bli fuckat trots att han säkert är helt oskyldig.
Citera
2017-10-31, 22:52
Bannlyst
Enligt kvinnan fick hon kontakt med komikern via dejtingappen Tinder. Tillsammans med en väninna chattade kvinnan med komikern. I början var det "oskyldigt". Men sedan eskalerade mannens meddelanden.

Kallade kvinnan för "äcklig hora"

Mannen ska enligt kvinnan ha börjat skriva allt grövre saker till henne på Snapchat, vilket gjorde henne väldigt chockad.

– Jag visade inget som helst intresse av honom sexuellt eller på nått sätt. Ändå skickade han många filmer, där han naken runkade och pratade om vilken liten äcklig hora jag var och hur han skulle knulla mig, säger hon till Nyheter24.

– Det jag blev mest chockad över var att han visade sitt ansikte i filmerna. Samtidigt som han skrek hora. Förstod inte riktigt hur han vågade, fortsätter hon.

Kvinnan har pratat med en bekant som är polis, och polisen tycker att kvinnan borde anmäla komikern.

– Jag skäms och orkar inte, då det ändå inte skulle leda till något, säger kvinnan.

"Sparade filmerna"

Kvinnan berättar att hon filmat sin mobilskärm med en iPad och att hon sedan sparat ned onanifilmerna där komikerns ansikte syns.

– Jag sparade ned filmerna men slängde dem efter att det hela hänt.
Jag ska nu få hjälp med att eventuellt kunna få fram dem igen, säger hon.

Att Soran var så störd trodde jag inte, fattade han inte att filmerna gick att spara?
Framgångarna måste stigit honom åt huvudet och han trodde väl han var untouchable?

Tjejen kunde sålt filmen/filmerna på Runk-Kurden till SD lr så kunde flashback lätt skramlat ihop till 1 miljon kr för att få tillgång till Runk-Kurden
Citera
2017-10-31, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodbye-horses
För alla er som inte orkar gå igenom hela tråden. Här kommer en sammanställning av många bevis/indicier som pekar på att det är Soran.

https://imgur.com/hr50F0x

Att MSM inte gått ut med det ännu tyder bara på följande alternativ:

a) De försöker skydd en av Sveriges heligast ikon inom feminism.

b) De vet inte hur de ska lägga fram detta. Vilka konsekvenser det får. Hur ska man vinkla det?

c) Man har gett S.I tid att förbereda sin landsflykt.
Citera
2017-10-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tjejen kunde sålt filmen/filmerna på Runk-Kurden till SD lr så kunde flashback lätt skramlat ihop till 1 miljon kr för att få tillgång till Runk-Kurden
Haha jag skulle vilja hävda att erbjudandet kvarstår Dra någon igång en insamling?

Bör inte trådnamnet justeras nu: "Soran Ismael utreds för våldtäkt och sexuella trakasserier"?
Citera
2017-10-31, 22:59
Medlem
schtaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Att det är Soran, https://cdn02.nyheter24.se/8c3118540...62/collage.jpg

Bekant kostym!!
http://www.gp.se/image/policy:1.518237:1462566846/Bild-2.jpg?f=Tall&w=1024&$p$f$w=2e2d2de
Citera
2017-10-31, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Det där måste vara kvällens sämsta försök till historieförfalskning.
De hävdade att de tog till järnrören för att försvara sig mot en kraftigt berusad kille de muckat med och som visserligen sade sig tillhöra en kriminell organisation, men som var ensam den kvällen.
Konflikten med Soran tidigare på kvällen hade inget med det att göra.
Vem skulle inte bli grinig att ha en SI efter sig på stan, anklagande en för att vara rasistnazist?
Citera
2017-10-31, 23:02
Medlem
Citat:
Enligt kvinnan fick hon kontakt med komikern via dejtingappen Tinder. Tillsammans med en väninna chattade kvinnan med komikern. I början var det "oskyldigt". Men sedan eskalerade mannens meddelanden.

Kallade kvinnan för "äcklig hora"

Mannen ska enligt kvinnan ha börjat skriva allt grövre saker till henne på Snapchat, vilket gjorde henne väldigt chockad.

– Jag visade inget som helst intresse av honom sexuellt eller på nått sätt. Ändå skickade han många filmer, där han naken runkade och pratade om vilken liten äcklig hora jag var och hur han skulle knulla mig, säger hon till Nyheter24.

– Det jag blev mest chockad över var att han visade sitt ansikte i filmerna. Samtidigt som han skrek hora. Förstod inte riktigt hur han vågade, fortsätter hon.

Kvinnan har pratat med en bekant som är polis, och polisen tycker att kvinnan borde anmäla komikern.

– Jag skäms och orkar inte, då det ändå inte skulle leda till något, säger kvinnan.

"Sparade filmerna"

Kvinnan berättar att hon filmat sin mobilskärm med en iPad och att hon sedan sparat ned onanifilmerna där komikerns ansikte syns.

– Jag sparade ned filmerna men slängde dem efter att det hela hänt.
Jag ska nu få hjälp med att eventuellt kunna få fram dem igen, säger hon.

Att Soran var så störd trodde jag inte, fattade han inte att filmerna gick att spara?
Framgångarna måste stigit honom åt huvudet och han trodde väl han var untouchable?

Får man inte fram filmerna sjunker hennes trovärdighet. Helt otroligt att hon valde att radera dem, sånt där kan väl tidningar betala miljonbelopp för. Sprängstoff!

Men det ska väl inte vara några problem att få fram raderat material från surfplattor, datorer eller mobiltelefoner.
Citera
2017-10-31, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Får man inte fram filmerna sjunker hennes trovärdighet. Helt otroligt att hon valde att radera dem, sånt där kan väl tidningar betala miljonbelopp för. Sprängstoff!

Men det ska väl inte vara några problem att få fram raderat material från surfplattor, datorer eller mobiltelefoner.
Nej, såvida hon inte använt den regelbundet och sparat/slängt annat.
Citera
2017-10-31, 23:08
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:

Kurder är ett folkslag som sysslat med kusingifte i generationer, sådant degenererar de genetiska anlagen. Man kan helt enkelt inte förvänta sig att de skall kunna tänka och fungera som vanligt normalt västerländskt folk. Dom är helt enkelt inte anpassade för ett liv i ett utvecklat och civiliserat samhälle.
De passar bäst som fåraherdar eller att syssla med andra typer av enkelt arbete, som frisörer t.ex..
Kurder har genom decennier (sedan Palme släpade hit dem på 70-talet) mest ställt till problem i landet.

Edit:

Hur lång tid skall det för övrigt ta för någon moderator att fixa till klockan här på flashback?
Vi gick till vintertid för typ 71h och 43minuter sedan...
Senast redigerad av Skunken666 2017-10-31 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in