Citat:
Nu har det ju gått väldig inflation i det här med våldtäkt så jag tror man ska ta uppgifterna med en stor nypa salt än så länge. Har ärligt talat svårt att tänka mig honom som våldtäktsman och det finns gott om tjejer som ljuger ihop sånt här.
Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.
Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?
Skriv nåt i min tråd förresten apropå våldtäktshysterin: (FB) Fler än jag som lagt märke till detta nya sjuka beteende hos unga kvinnor?
Vad gäller hans fd tjej som han väntar barn med så tycker jag hon ser ganska mycket ut som en judinna. Har jag rätt i detta förklarar det ju i såna fall varför hon vägrade konvertera. Eller vad tror du.
Ditt inlägg var hur som helst sjukt underhållande att läsa så tusen tack för det. Aldrig funderat på att testa stand up comedy själv?

Skriv nåt i min tråd förresten apropå våldtäktshysterin: (FB) Fler än jag som lagt märke till detta nya sjuka beteende hos unga kvinnor?
Vad har en tjej att vinna på att outa en oskyldig populär person för något hon uppger har hänt flera år tidigare? Jag kanske inte har hängt med men har det blivit en merit att ha blivit våldtagen? Ska hon fiska pengar? Väldigt mycket talar väl ändå för att han kommer gå fri juridiskt, oavsett vad som hänt. Socialt och offentligt gissar jag att han kommer vara paria.
Citat:
Men vad är deras vinkel?
Asså vi ljög ihop att jag var våldtäktsman och att jag drogat och våldtagit 16-åriga tjejer. En ung tjej hittade vi på att jag tryckta in min kuk i käften på henne i en park i centrala Stockholm och att hon var så jävla rädd. Shit asså vad rasisterna på flashback blev arga. De hänvisade till den dåliga vkinnorsynen som vi kurder har och de hade utdrag från BRÅ som visar att 96% av alla överfallsvåldtäkter begås av främst sådana invandrare som jag. Fattaru va vi trolla nassarna!!! Värsta grejjen. Nä nu drar vi och vaskar Cristal.
Citat:
Är betners tystnad att tolka som en medbrottsling? Om han hade rent mjöl i påsen hade det bara varit att dementera, det är ganska naturligt att man inte vet vad som sker bakom vänners stängda dörrar, eller?
Följdfrågan blir hur många offer det finns, SI uppträdande i parken där han självsäkert tvingar till sig oralsex, tyder på en återfallsförbrytare med rutin, en annan skulle inte ens ta emot frivilligt oralsex av en nybörjare, hur fan vågar man trycka ner dicken i halsen på någon under hot, med en massa tänder?
Följdfrågan blir hur många offer det finns, SI uppträdande i parken där han självsäkert tvingar till sig oralsex, tyder på en återfallsförbrytare med rutin, en annan skulle inte ens ta emot frivilligt oralsex av en nybörjare, hur fan vågar man trycka ner dicken i halsen på någon under hot, med en massa tänder?
Ett hårt hugg med kindtänderna på ollat så är killen nere för räkning tills hon hunnit hemoch duschat och ringt polisen samt hunnit boka semesterresa. Var det inte en galen tjej i USA som bet av snorren på sin otrogne man?
Citat:
Som flera redan varit inne på så är det verkligen inte osannolikt att de redan känt till Sorans förehavanden. Om en av mina vänner skulle anklagas för våldtäkt skulle jag ställa en rak fråga. Antingen är denne en våldtäktsman och då får han klara sig själv eller så är han inte det och då slutar man upp runt vännen, även offentligt.
Dra någon igång en insamling?