2017-10-29, 19:27
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Det är inte Soran.

För att?
Citera
2017-10-29, 19:27
Medlem
Citat:
Det är inte Soran.

Det är inte Jesus.

Ditt inlägg är lika givande som mitt om du inte har någon form av fakta att tillägga.
Citera
2017-10-29, 19:28
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Även om jag inte delar Sorans politiska åsikter tycker jag att hela den här cirkusen är beklämmande. Det kan inte få räcka med en polisanmälan för att någons liv ska förstöras. Varken om man heter Virtanen, Timell eller Ismail. När (om) domen faller står det var och en fritt att skriva spaltmeter i sina tidningar, men så här kan vi inte ha det. Samhället är på väg åt helvete och det är inte invandrarna som är problemet.

Jag håller med dig, också. Det får inte bli någon orimlighet i detta. Det kan ju bli värsta gröten. T ex om "manlig medieperson A har sagt till kvinnlig medieperson B att han gärna skulle vilja ha sex med henne" under en blöt kväll på Spyan 2005. Och att han då blir "med too:ad" för detta, och får sparken. Man kan ju inte sparka alla som sagt nåt dumt på fyllan nån gång. Även om det kan ha upplevts som rätt slemmigt vid tillfället. Men isf skulle jag kunna anmäla ca 100 män retroaktivt under mina år på klubb och krogar. Och det är ju helt orimligt. Och jag tänker aldrig på dessa raggförsök.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzzan
Med tanke på OS kopplingen skulle jag säga Jonas Karlsson.
Du skulle jag säga att du inte är så smart, alls.
Citera
Medlem
Soren lämnade sin fru när hon blev gravid
https://stoppapressarna.se/svenskt/s...aroline-tegebo
Citera
2017-10-29, 19:29
Medlem
okok1s avatar
Citat:
En svensk komiker utreds för minst ett grovt brott. Flera kvinnor har enligt uppgift till DN polisanmält mannen för våldtäkt.
Citat:
Polisen bekräftar att man har inlett en förundersökning gällande “grovt brott”. Enligt uppgift till DN har åtminstone tre kvinnor anmält mannen, men polisen kan inte säga något om antalet anmälningar.
Citat:
DN har också varit i kontakt med andra kvinnor som hävdar att mannen har utsatt dem för olika typer av trakasserier och övergrepp. Ytterligare en kvinna säger till DN att hon våldtogs av komikern förra året, men hon har av olika anledningar inte anmält honom.

hur många har han våldtagit??
Citera
Medlem
Tyvärr har min dotter varit vän med S.I

Jag framförde direkt att killen är ett as och ingen person jag skulle vilja se henne umgås med..

Noteade idag att hon tagit bort honom som vän på FB. Har inte talat med henne om detta...det kan ju vara en slump.
Citera
Medlem
RabiatModerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Soren lämnade sin fru när hon blev gravid
https://stoppapressarna.se/svenskt/s...aroline-tegebo

Gammal uppgift. Men vad har den med detta att göra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Googlar man om OS 2018 får man fram att KArin Frick ska vara programledare under OS.
Hon samarbetade med David Sundin under Barncancergalen på kanal 5.
Han nämns även som aktuell för Kanal 5 under os

hoppsan...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Inte det minsta känsligt, enbart obegripligt korkat av dig.

Komiker säger du, var och när?
Länka?
Fel av mig
Senast redigerad av Mizzzan 2017-10-29 kl. 20:01.
Citera
2017-10-29, 19:30
Medlem
bl1nks avatar
Kan vi utesluta Nisse Hallberg som jag föreslog tidigare?
Citera
2017-10-29, 19:30
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Det är inte Soran.

Jag hoppas verkligen inte det är Soran. Skulle vara en sån CHOCK. Gillar killen enormt. Men vad har du för belägg? Varför kommenterar inte Soran och får tyst på oss "fans" om det inte är han? Börjar bli lite orolig alltså....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in