2017-10-29, 18:28
Medlem
Sedan så kan man undra varför de inte skriver... "-Mannen är en av landets mest framgångsrika kurder" För rolig är han så fan heller så komiker är missvisande...

https://www.expressen.se/noje/komike...as-med-mannen/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopplikt
http://omni.se/a/vEbXm
Har Soran kontrakt med Discovery?

Avsnitt 1:
En skam för Sverige: Magnus Betnér och Soran Ismail
SÄNDES 7 JAN 2016 SÄSONG 01
http://www.dplay.se/en-skam-for-sverige/
Citera
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatModerat
Var kommer det ifrån?

Itat från expressen artikeln, kan ses i video klippet.
Citera
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ni som fortfarande inte tror det är Soran kan sluta spekulera. Han är namngiven i flera flöden på twitter. Han om skyldige Virtanen gott under jorden och ej gjort någon uppdatering. Även Polaren Betnér gjort lika så.
Första tecknet är när dessa mediakåta personer försvinner snabbt och direkt från rampljuset är att de definitivt är skyldiga.

Frågan är hur länge media mörkar hans namn? Vem blir först ut? expressen eller SVD eller möjligtvis DN.
Media kommer nog mörka tills det framkommer bevis eller SI erkänner. Han är ju deras gunstling.
De kommer inte veta hur de ska hantera det.
Citera
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Kanske dags att göra en sammanställning av de bevis som lagts fram i tråden och som används som belägg för att Soran ska ha våldtagit tre kvinnor:

* Sorans skägg ser läskigt ut
* Ett kurdiskt lag gjorde mål i Allsvenskan
* Någon skickade en tweet om Sorans manliga lunchsällskap
* Soran har skrivit om Katalonien och retweetat om fotboll
* Sorans ex har av okänd anledning nyligen haft väldiga smärtor av något slag

Detta är väl snarare rena bevis för att Soran Ismail är skyldig till våldtäkt och i min värld skulle dessa bevis lätt hålla för en dom.
Citera
Medlem
Discovery:

http://www.dplay.se/en-skam-for-sverige/

I rest my case![/quote]

Du har säkert rätt, men just den grejen sändes för nästan ett år sedan
Citera
2017-10-29, 18:29
Medlem
Copiadyos avatar
– Förra veckan nåddes vi av uppgifter om att det finns anklagelser mot en medarbetare som inte jobbar med oss just nu, som vi har planerat ett framtida samarbete med. I väntan på mer information så pausar vi det samarbetet.

Enligt uppgifter till Expressen var planen att han skulle medverka i en programserie med koppling till vinter-OS i Sydkorea nästa år, som kanalen äger sändningsrättigheterna för.

Hur svårt är det att läsa en hel artikel, det handlade om att han på något vis skule delta i Vinter-OS antagligen i form av några repotage eller liknande.
¨

KAN NI SNÄLLA BARA LÄSA HELA JÄVLA ARTIKELN?
Citera
2017-10-29, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ni som fortfarande inte tror det är Soran kan sluta spekulera. Han är namngiven i flera flöden på twitter. Han om skyldige Virtanen gott under jorden och ej gjort någon uppdatering. Även Polaren Betnér gjort lika så.
Första tecknet är när dessa mediakåta personer försvinner snabbt och direkt från rampljuset är att de definitivt är skyldiga.

Frågan är hur länge media mörkar hans namn? Vem blir först ut? expressen eller SVD eller möjligtvis DN.

Våldtäkten skedde på Södermalm.,. Soran bor på Åsögatan på Södermalm..
Citera
2017-10-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Varför berättar du det för mig här på Flashback? Jag har läst i tråden att man ska anmäla direkt, annars får man gilla läget. Vidtog du åtgärder eller kröp du ihop i fosterställning?
Jag försvarade mig så bra det gick men fick aldrig veta vad hon sagt att jag gjort.
På arbetsplatsen är man rättslös speciellt om man är konsult...
Min arbetsgivare trodde det var värre än det var trots att jag förklarade vad som skett eller inte skett.
Svårt att försvara sig när man inte vet vad man är anklagad för
Lite senare så fick jag veta att hon tyckte det var jobbigt att ha mig springandes i lokalen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
tramsa..... flashback i ett nötskal..

men ok, då vet jag!
Snarare flashback i ett nötskal att ens droppa Jonas Karlsson som ett alternativ, så otroligt korkat att det nästan saknar motstycke.
Han är inte komiker, deltar inte i turnéer och medverkar inte regelbundet på radio.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vankel
Jag tror att han är radikaliserad. Han har ändrar sig så mycket på ett par år. När han var och besökte sitt hemland för ett par år sedan så berättade han om sina kval om var han hör hemma och vilket ben han ska stå på..
Radikaliseringen vann.

Vem vet var han är nu kanske redan hos IS?
Citera
2017-10-29, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Jag försvarade mig så bra det gick men fick aldrig veta vad hon sagt att jag gjort.
På arbetsplatsen är man rättslös speciellt om man är konsult...
Min arbetsgivare trodde det var värre än det var trots att jag förklarade vad som skett eller inte skett.
Svårt att försvara sig när man inte vet vad man är anklagad för
Lite senare så fick jag veta att hon tyckte det var jobbigt att ha mig springandes i lokalen.
Du skulle ha anmält arbetsgivaren, varför godtog du att de behandlade dig som en påse skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in